Gå til innhold

Hva er din hvilepuls?


Gjest Krøll47

Anbefalte innlegg

Gjest Krøll47
Nicklusheletida skrev (På 6.3.2024 den 16.40):

Jeg fant et gammel innlegg fra 2017. Da målte jeg mens jeg var på jobb. Jeg skrev at den varierte mellom 56-67. Under 60 når jeg satt helt stille. Bare jeg begynte å snakke, steg den til over 60. Det har gått 7 år, men tipper det er ganske likt. 

Det var da veldig stabilt! Gratulerer med det, antar jeg :)

Min er opp og ned hele tida. Lå på mellom 61-68 et par dager etter HI for en måneds tid siden. Forrige uke var jeg igjen konstant over 70 tallet, mens det har gått nedover 71, 69, 67, 66, 64... denne uka hittil. Har dessverre vært ute i egenmelding siden tirsdag denne uka, men kan det ha noe å si tro? Har ikke vært opptatt av dette underveis heller. Bare sjekket historikken på smart klokka nå som jeg snubla over denne tråden her på nytt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
Krøll47 skrev (38 minutter siden):

Det var da veldig stabilt! Gratulerer med det, antar jeg :)

Min er opp og ned hele tida. Lå på mellom 61-68 et par dager etter HI for en måneds tid siden. Forrige uke var jeg igjen konstant over 70 tallet, mens det har gått nedover 71, 69, 67, 66, 64... denne uka hittil. Har dessverre vært ute i egenmelding siden tirsdag denne uka, men kan det ha noe å si tro? Har ikke vært opptatt av dette underveis heller. Bare sjekket historikken på smart klokka nå som jeg snubla over denne tråden her på nytt. 

Men etter at jeg skrev dette fant jeg ut en kveld at jeg skulle måle blodtrykket mitt. Den måler også pulsen og som du ser var den her på 70. Men jeg spratt litt opp og ned, så var nok ikke helt i hvilemodus her. 

20240312_185238.thumb.jpg.5efc9284c8a349549b9cf38bfb01bd06.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krøll47
Nicklusheletida skrev (4 minutter siden):

Men etter at jeg skrev dette fant jeg ut en kveld at jeg skulle måle blodtrykket mitt. Den måler også pulsen og som du ser var den her på 70. Men jeg spratt litt opp og ned, så var nok ikke helt i hvilemodus her. 

20240312_185238.thumb.jpg.5efc9284c8a349549b9cf38bfb01bd06.jpg

Joda. Skjønner men dette er øyeblikksbilder. Hvilepulsen blir vel litt noe annet. Med fitbiten registrer den hele forløpet ila en dag. Også oppsummeres gjennomsnittlig hvilepuls for den dagen i oversikten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...