Gå til innhold

jeg sa ifra til behandleren min at jeg er her inne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

jeg sa ifra til behandleren min at jeg er her inne på doktor online psykiatri forum. 

 

Er det noen andre her som har sagt det til sin behandler? eller er det bare meg?

Anonymkode: a2f4e...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det vil jeg ikke at min behandler skal vite pga gjenkjennelse-"fare"

Anonymkode: 735ff...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange har sagt det ja, betyr jo ikke at behandler tråler gangene her, men at vedkommende forstår at det kan være ok å skrive fremfor å prate i blant. Også godt med mange flinke folk som hjelper hverandre.

Anonymkode: 6f25f...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-

Jeg snakket en del med behandleren min om hvor jeg disluterte på nett den gang jeg gikk til han. Jeg hadde også sagt at jeg var her hvis jeg fremdeles hadde gått til psykolog. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ånei nå kommer behandleren din sikkert til å si det til alle de andre psykologene så nå kommer det til å være masse psykologer som ser her inne. 

Anonymkode: b6fba...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ånei nå kommer behandleren din sikkert til å si det til alle de andre psykologene så nå kommer det til å være masse psykologer som ser her inne. 

Anonymkode: b6fba...56f

det hadde tatt seg ut 😁

Anonymkode: a2f4e...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg har aldri sagt noe til noen av mine behandlere om at jeg er her inne og jeg kommer heller aldri til å si noe.

Anonymkode: d9193...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor er det relevant å opplyse om?

Anonymkode: 1cb08...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor er det relevant å opplyse om?

Anonymkode: 1cb08...f41

Vi hadde mange morsomme, interessante og også nyttige samtaler og også diskusjoner om det. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

jeg sa ifra til behandleren min at jeg er her inne på doktor online psykiatri forum. 

 

Er det noen andre her som har sagt det til sin behandler? eller er det bare meg?

Anonymkode: a2f4e...292

Jeg har ikke sagt noe om det, og ikke kommer jeg til å gjøre det heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krøll47
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ånei nå kommer behandleren din sikkert til å si det til alle de andre psykologene så nå kommer det til å være masse psykologer som ser her inne. 

Anonymkode: b6fba...56f

Haha. Tror de som gidder det er skrudd nok til å ha egeninteresse av forumet også. Men morsom kommentar. Tenkte noe av det samme: "Å nei. Gjemmestedet vårt er avslørt." 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

psykedeliker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

det hadde tatt seg ut 😁

Passer meg kjempefint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En behandler har mange pasienter og mye jobb Ila dagen, og bruker ikke tiden sin på å lete etter forum på nettet for å finne noen av sine pas problemstilling. 
dessuten er de fleste problemstillinger ikke unik for behandler. 
Jeg jobber i barnehage, og er heller ikke inne på foreldreforum for å se om noen av mine er der inne. De problemstillingene som diskuteres er det samme som de aller fleste har det mer eller mindre. 

Anonymkode: 20f79...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dessuten er det kanskje ikke så bra å være på slike forum når en er psykisk syk.  Man får svar som ikke er kvalitetssikret, og man kan få kommentarer man ikke tåler

Anonymkode: 20f79...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger. Jeg kommer til sagt å fortsette å rydde disse trådene her på psykiatri når dere driver med slik tullete kjekling. Om dere virkelig ønsker dette får dere lage dere en tråd på åpent forum.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den tiden jeg gikk til psykiater, fortalte jeg at jeg hadde fått et råd/anbefaling av NHD, men jeg spesifiserte ikke hvilket sted jeg hadde fått rådet. Psykiateren min sa at "Ja, han er flink" så da ble det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Jeg luftet også  et svar fra NHD for psykiateren min en gang, med referanse til dol. Det ble faktisk satt pris på (fra min psykiaters side altså). Han sa også uoppfordret at de verken hadde kapasitet  til eller behov for å overvåke pasienters nettbruk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...