Gå til innhold

Hva er det som er så fint med bunad?


Gjest jøss

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her og ler for meg selv, Sør er jo bare sååå lett å provosere, også løper han fra en tråd til en annen for å liksom refse meg *gliser*

Han trenger en pause, ass! Gjerne med kavring. Eller bolle.

Eller kanskje han bare trenger et beroligende bad, en kopp kamille-te, og litt blid massasje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 203
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Solsikke

    37

  • Sør

    34

  • Ulv I Faarikaal

    16

  • Livia

    6

Mest aktive i denne tråden

Rart med mørkhudede i bunad? Da skulle du sett sønnen min Solsikke;-)

Han er sikkert fin:)Men jeg synes fortsatt det er rart:o)Og det ligger overhodet ikke noe rasisme i det utsagnet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cebuano

Han er sikkert fin:)Men jeg synes fortsatt det er rart:o)Og det ligger overhodet ikke noe rasisme i det utsagnet mitt.

Det er helt greit det. Jeg synes mange hvite også er urstygge i bunad. Noen passer bare overhodet i det plagget. Enten er de for sminket, er for freeka på håret, for tynne, for tykke, og noen er rett og slett for stygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...
Gjest Kongen dy.

Hei,

Jeg kommenterer akkurat det du skriver - f. eks. det du skriver om "sine nasjonalplagg".

Bunad ER jo "deres nasjonalplagg", ettersom de er norske!

Mener du virkelig de er "mindre norske" fordi de har mørk hud?

Med vennlig hilsen

Det kommer egentlig an på hvor mange generasjoner familien har bodd i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...