erik123 Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er ikke farlig det. Jeg bruke 7.5mg i mange år, så sluttet jeg uten problemer da jeg kom i jobb. Etter jeg ble ufør startet jeg igjen, har sikkert brukte de i 20 år nå. Anonymkode: 6ae38...a6e Sluttet du tvert med Zopiclone? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april erik123 skrev (5 timer siden): Sluttet du tvert med Zopiclone? Den gangen gjorde jeg det, visste ikke at man skulle trappe ned gradvis, men opplevde ikke noe ubehag. Anonymkode: 6ae38...a6e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erik123 Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (13 timer siden): Den gangen gjorde jeg det, visste ikke at man skulle trappe ned gradvis, men opplevde ikke noe ubehag. Anonymkode: 6ae38...a6e Jeg trapper ned på Truxal, tar det sakte. Bruker 15 mg nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erik123 Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Å slutte med medisiner er en kamp som koster krefter. Men etter 50 år må nok være nok. Og at du utvikler sykdommer er ikke bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.