Gå til innhold

Ikke dusjet på flere dager/uker

Anbefalte innlegg

påskelilje skrev (1 time siden):

Dette høres fælt ut! Så leit.

Kunne du ha snakket med personalet/behandler om dette? At du ikke har dusjet på så lenge og at du vet du gjerne skulle ha klart det. Be om hjelp til å klare å gjennomføre det.

Så fint at du klarer å holde orden på rommet, og vaske klærne dine! Du klarer nok dusjing også om ikke så lenge ❤️

Det var en nattevakt i helga som tidligere har jobbet på overgrepsmottak og kjente til problematikken. ❤️Hun hjalp meg med å ta en dusj. Fikk låne sykehusklær jeg dusjet i, og hun satt på utsiden av rommet og passet på at ingen kom inn. Klarte å gjennomføre, men det var mye styr å skifte fra tørre klær - til sykehusklær - og fra våte sykehusklær til tørre klær, og det under en dyne for å ikke se noe av kroppen. Men jeg gjennomførte dusj uten å se kroppen i det minste 

Fortsetter under...

påskelilje
Pegaso98 skrev (19 minutter siden):

Det var en nattevakt i helga som tidligere har jobbet på overgrepsmottak og kjente til problematikken. ❤️Hun hjalp meg med å ta en dusj. Fikk låne sykehusklær jeg dusjet i, og hun satt på utsiden av rommet og passet på at ingen kom inn. Klarte å gjennomføre, men det var mye styr å skifte fra tørre klær - til sykehusklær - og fra våte sykehusklær til tørre klær, og det under en dyne for å ikke se noe av kroppen. Men jeg gjennomførte dusj uten å se kroppen i det minste 

Å, så fint! Det var jo en god løsning, på det stadiet du er nå ❤️ Skjønner at det var litt tungvint med alt av og på og av og på.

Hvordan kjentes det i etterkant når du fikk hvile ut etter dusj og rene klær?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...