Pegaso98 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden påskelilje skrev (1 time siden): Dette høres fælt ut! Så leit. Kunne du ha snakket med personalet/behandler om dette? At du ikke har dusjet på så lenge og at du vet du gjerne skulle ha klart det. Be om hjelp til å klare å gjennomføre det. Så fint at du klarer å holde orden på rommet, og vaske klærne dine! Du klarer nok dusjing også om ikke så lenge ❤️ Det var en nattevakt i helga som tidligere har jobbet på overgrepsmottak og kjente til problematikken. ❤️Hun hjalp meg med å ta en dusj. Fikk låne sykehusklær jeg dusjet i, og hun satt på utsiden av rommet og passet på at ingen kom inn. Klarte å gjennomføre, men det var mye styr å skifte fra tørre klær - til sykehusklær - og fra våte sykehusklær til tørre klær, og det under en dyne for å ikke se noe av kroppen. Men jeg gjennomførte dusj uten å se kroppen i det minste 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482030-ikke-dusjet-p%C3%A5-flere-dageruker/page/4/#findComment-4348166 Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Pegaso98 skrev (19 minutter siden): Det var en nattevakt i helga som tidligere har jobbet på overgrepsmottak og kjente til problematikken. ❤️Hun hjalp meg med å ta en dusj. Fikk låne sykehusklær jeg dusjet i, og hun satt på utsiden av rommet og passet på at ingen kom inn. Klarte å gjennomføre, men det var mye styr å skifte fra tørre klær - til sykehusklær - og fra våte sykehusklær til tørre klær, og det under en dyne for å ikke se noe av kroppen. Men jeg gjennomførte dusj uten å se kroppen i det minste Å, så fint! Det var jo en god løsning, på det stadiet du er nå ❤️ Skjønner at det var litt tungvint med alt av og på og av og på. Hvordan kjentes det i etterkant når du fikk hvile ut etter dusj og rene klær? 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482030-ikke-dusjet-p%C3%A5-flere-dageruker/page/4/#findComment-4348168 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.