Gå til innhold

Stryker dere t skjorter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lillemus

Nei, stryking er gørrkjedelig så jeg stryker bare det jeg må. Og t-skjorter må ikke strykes. Men jeg rister dem som regel litt kraftig når jeg henger dem opp til tørk slik at de ikke er krøllete, har aldri opplevd at t-skjortene mine har vært spesielt krøllete. Kan sikkert ha med kvaliteten også ja, om de er i veldig tynt stoff så krøller det kanskje lettere.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har jo aldri gjort det, men ser nå at de jeg har er veldig krøllete. Det er slike vanlige bomulls t skjorter fra hm de fleste av de. 

Og er deres også krøllete eller har det med at mine er fra hm? 

Anonymkode: fb776...310

Nei aldri stryket noen tskjorter fra noe merke.

Ikke mye krøller på dem, kanskje du oppbevarer dem på en måte som lager krøll :P 

Anonymkode: dab3e...66d

Lady HM
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har jo aldri gjort det, men ser nå at de jeg har er veldig krøllete. Det er slike vanlige bomulls t skjorter fra hm de fleste av de. 

Og er deres også krøllete eller har det med at mine er fra hm? 

Anonymkode: fb776...310

Det har ingenting å gjøre med at det er HM. 

Det er enten måten du tørker på eller oppbevarer dem som gjør dem krøllete.

Annonse

Nei, stryker ikke t-skjorter. I likhet med mange her, strykes minst mulig 😅 Men t-skjorter, bluser og topper forøvrig tørker jeg mens de henger på kleshengere på en stang på vaskerommet. Så de rettes ut og tørkes «pent» uten strek fra tørkesnor ol. Det gjør det også lettere å stryke de plaggene som jeg stryker. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...