AnonymBruker Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai Kayia skrev (4 minutter siden): Nå må du nok lese innlegget en gang til. Jeg sa at innlegget ble opprettet av en anonym samtidig som jeg hadde svart deg. Jeg sa ikke at denne anonyme var deg. Ellers kan jeg ikke ta ansvar for dine følelser. Om du føler deg krenket også etter at jeg har forklart og beklaget hverken kan eller vil jeg gjøre noe særlig med det. Jeg har stort sett sluttet å svare anonyme på dol, og denne tråden minner meg på hvorfor. Jeg ber deg om å ikke svare meg i tråder jeg deltar i, så skal jeg forsøke mitt beste på å unngå deg. Slike diskusjoner som dette er ikke særlig ok syns jeg, og jeg har ingen interesse av å være med på dem lenger. Dette ble mitt siste innlegg i denne tråden. Unnskyld meg meg dette var litt sånn lol? Jeg svarer i tråder jeg vil svare, om du er der eller ei. Jeg er min egen herre, du bestemmer ikke noe over meg. Dette ble mitt siste innlegg til deg, i denne tråden. Anonymkode: aaafb...88c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482304-f%C3%A5r-du-gaver-p%C3%A5-jobben-din/page/2/#findComment-4279947 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.