Nicklusheletida Skrevet 12. mai 2024 Skrevet 12. mai 2024 Da var siste skitur tatt for denne sesongen. Uka ble slik : Mandag : Trening på Sats. Halvtime i oppoverbakke på tredemølle. 1 time styrke for hele kroppen. Tirsdag : Det samme som mandag. Torsdag : Skitur. 9,5 km. Fredag : Liten kveldstur på fjellet etter at hyttekontordagen var over. 6 km. Delvis bare veier og delvis snødekte stier. Lørdag : Gåtur 9 km. I dag ble det en veldig lat dag på verandaen før vi kjørte hjem. 1 Siter
påskelilje Skrevet 13. mai 2024 Skrevet 13. mai 2024 (endret) Forrige uke ble helt elendig mtp på trening, men jeg gjorde mye annet gøy 😁 Mandag: sove ut etter å ha hentet dattera på Gardermoen om natta + full jobbdag etterpå 😱 Tirsdag: Jobb+ fullt program med diverse fra 16 til 22.15 Onsdag: Kurs + startet langhelg med kjøring til Østlandet Torsdag: Kjøre til nordvestlandet Fredag: Besøke sønnen. Gikk rolig tur i flere timer, men bare lav puls og sakte tempo! Lørdag: Besøke dattera og starte kjøringen sørover Søndag: Kjørte hjem 60 mil. OG SÅ DERE, så tok jeg en liten joggetur på 25 min etter middag!!! Er kry over det 😁😁😁 Så det ble eneste treningen den uka 😁 190 mil i bilen ble det 😱 Ikke akkurat heftig treningsuke! Endret 13. mai 2024 av påskelilje 2 Siter
Grendel Skrevet 15. mai 2024 Skrevet 15. mai 2024 Jeg har vært aktiv med et lite byggeprosjekt, som på en måte har gått foran treningen. Det er litt rart å droppe en ekte jobb til å løfte jernklumper opp og ned, men jeg tok tok en tur allikevel. Altså: Én runde styrketrening. Én joggetur på 10km 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.