Gå til innhold

Hva er dine ferieplaner for sommeren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Selv vil jeg vær hjemme i år og være litt turist i egen by :) Har du noen planer? Hytta, syden, fjellet, bestige noen fjell, eller kose deg hjemme med god grillmat?

Anonymkode: 4a42b...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Selv vil jeg vær hjemme i år og være litt turist i egen by :) Har du noen planer? Hytta, syden, fjellet, bestige noen fjell, eller kose deg hjemme med god grillmat?

Anonymkode: 4a42b...399

Lang båttur i Norge står først på planen, deretter hjemme og hytta. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være hjemme i år. Kroppen er ikke helt samarbeidsvillig ennå, så da holder jeg meg hjemme. Tør rett og slett ikke å dra langt avgårde før jeg greier mer, men sånn er det bare. Helt greit og bare være hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal til sørlandet med en venninne til hennes familie en uke. Og så skal jeg passe hund 3 uker i juli så da blir jeg hjemme for det meste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på ferie (i Danmark og Sverige) i mai, så vi har færre planer enn vanlig for sommeren. Vi skal en uke til en storby i Sør-Europa fordi ett av barna våre er der i noen uker på kurs. Resten blir hjemme, på hytta og kanskje en kort spontantur innenlands. 

Jeg har litt lyst til å ta Raumabanen, eventuelt kombinert med andre opplevelser i dette området:  https://www.thegoldentrain.com/no/hjem Hvis noen har erfaringer, er jeg glad for å høre om dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (16 minutter siden):

Vi var på ferie (i Danmark og Sverige) i mai, så vi har færre planer enn vanlig for sommeren. Vi skal en uke til en storby i Sør-Europa fordi ett av barna våre er der i noen uker på kurs. Resten blir hjemme, på hytta og kanskje en kort spontantur innenlands. 

Jeg har litt lyst til å ta Raumabanen, eventuelt kombinert med andre opplevelser i dette området:  https://www.thegoldentrain.com/no/hjem Hvis noen har erfaringer, er jeg glad for å høre om dem. 

Det er jo vakkert nedover Romsdalen, men toget burde definitivt hatt glasstak! Banen går jo stort sett ganske langt ned i dalsidene så man må sitte klin inntil vinduet for å se alt det vakre. Men joda - en fin tur, det er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (4 timer siden):

Vi var på ferie (i Danmark og Sverige) i mai, så vi har færre planer enn vanlig for sommeren. Vi skal en uke til en storby i Sør-Europa fordi ett av barna våre er der i noen uker på kurs. Resten blir hjemme, på hytta og kanskje en kort spontantur innenlands. 

Jeg har litt lyst til å ta Raumabanen, eventuelt kombinert med andre opplevelser i dette området:  https://www.thegoldentrain.com/no/hjem Hvis noen har erfaringer, er jeg glad for å høre om dem. 

Jeg har faktisk syklet ned Romsdalen, en gang for lenge, lenge siden. :) Husker det som veldig vakkert. Kylling bru var flott, og vi stoppet også andre vakre steder, blant annet ved en hengebru (fotgjengerbru) over fossende, blågrønne stryk i Rauma. Og selvsagt Trollveggen. 
 

I nyere tid har jeg gått Romsdalseggen. Siden da har det vel blitt bygget gondolbane mener jeg. Og uansett er Rampestreken nokså lett tilgjengelig fra Åndalsnes. Ellers har jeg ingen tips. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers… vi er i utlandet nå, faktisk, og det blir årets utenlandsferie tenker jeg. Med mindre vi gjør noe senhøstes. Etter dette oppholdet skal jeg jobbe noen uker før hovedferien begynner, og den kommer til å bestå dels av å være på hytta, dels hjemme, dels på mittt barndoms sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norgesferie i år. Først en uke i ro og fred hjemme/ved sjøen, så to uker på Vestlandet sammen med mann, svigermor og noen dager med datter,  så en uke på kjøretur med mine foreldre ❤️

Innimellom blir det kanskje en konsert, besøk av/hos venner, vedhogst +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg har ikke tenkt å gjøre så mye. Vi er ferdig med årets utenlandstur. Vi besøkte yngstedatteren min som studerer utenlands. 

Så nå skal jeg være snusfornuftig. Halvparten av feriepengene går rett inn på sparekonto, slik jeg valgte å gjøre det i fjor også. 

Ellers skal vi gjøre oss spreke med å gå fjellturer, slik vi har pleid de siste årene og bruke hytta som base. Det gjør så godt for kropp og sjel. Hvis det blir knallvær i Oslo, kan det hende vi velger å være litt hjemme også. Spise ute på restaurant osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...