Gå til innhold

Trening uke 26


påskelilje

Anbefalte innlegg

Er godt fornøyd med denne uka:

Mandag: sykle til og fra jobb + styrketrening 1 time; armer og bryst 1 time

Tirsdag: sykle til og fra jobb

Onsdag: sykle til og fra jobb 

Torsdag: styrketrening bein,  rygg, Mage, ca 45 min

Fredag: sykle til og fra jobb 

Lørdag: styrketrening 1 time; rygg og bein

Søndag: rolig gåtur ca 5 km

Nå er det ferie, og jeg er litt spent på hvordan ferien blir mtp trening. Har tatt med joggesko,  så kanskje jeg kan få litt dreis på løpingen i sommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også fornøyd. Jeg klarte å sykle til jobb to ganger, 1x styrketrening og en joggetur i marka.

Da er jeg omtrent der jeg skal være.

påskelilje skrev (19 timer siden):

Nå er det ferie, og jeg er litt spent på hvordan ferien blir mtp trening. Har tatt med joggesko,  så kanskje jeg kan få litt dreis på løpingen i sommer?

Du får legge det inn i planene 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kan jeg skrive bittelitt. Håper virkelig dette blir en vane.  Har fått til 2 økter hjemmetrening og 2 bittesmå på treningssenteret.  Har begynt hos en manuellterapeut og har fått streng beskjed om og ikke gjøre mer enn hva hun sier jeg skal gjøre.  

Hjemmetrening består av 5 øvelser, 1 styrke og 4 tøyeøvelser 

På treningssenteret sykler jeg foreløpig 6min (2km)

Har fått en plan om sakte opptrapping.  I følge manuellterapeuten er dette raskeste måten å komme meg i form på etter alt som har vært. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (3 timer siden):

Jeg er også fornøyd. Jeg klarte å sykle til jobb to ganger, 1x styrketrening og en joggetur i marka.

Da er jeg omtrent der jeg skal være.

Du får legge det inn i planene 🙂

Jogget i kveld! Himla mye utsettinger og bortforklaringer, men det var faktisk ganske så deilig når jeg bare kom i gang! Kjente at jeg har trent mye styrke i beina den siste tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare en kort styrketreningsøkt forrige uke. Men det er ok. Det var unntakstilstand fordi jeg fikk dårlige nyheter så psyken min har vært redusert. Tror jeg skal klare å ha flere økter denne uken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...