Gå til innhold

Trening uke 29


emilie321

Anbefalte innlegg

emilie321

Denne uka er jeg fornøyd. Har virkelig skjønt hvor viktig det er det manuellterapeuten har sagt, at jeg må ta det veldig forsiktig og å øke sakte, men sikkert. Denne uka kunne jeg legge på litt vekt på nedtrekk og det føltes godt. Har også begynt med leggpress, men med veldig lav belastning pga hofta.

- mandag: treningssenteret.  Syklet 9min (3,40km) + nedtrekk og leggpress.  + 5 hjemmeøvelser (ca 20min)

- onsdag: treningssenteret.  Syklet 9min (3,46km) + nedtrekk og leggpress.  + 5 hjemmeøvelser

- fredag: treningssenteret. Syklet 9min (3,55km) + nedtrekk og leggpress 

- søndag: 5 hjemmeøvelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje
emilie321 skrev (3 timer siden):

Denne uka er jeg fornøyd. Har virkelig skjønt hvor viktig det er det manuellterapeuten har sagt, at jeg må ta det veldig forsiktig og å øke sakte, men sikkert. Denne uka kunne jeg legge på litt vekt på nedtrekk og det føltes godt. Har også begynt med leggpress, men med veldig lav belastning pga hofta.

- mandag: treningssenteret.  Syklet 9min (3,40km) + nedtrekk og leggpress.  + 5 hjemmeøvelser (ca 20min)

- onsdag: treningssenteret.  Syklet 9min (3,46km) + nedtrekk og leggpress.  + 5 hjemmeøvelser

- fredag: treningssenteret. Syklet 9min (3,55km) + nedtrekk og leggpress 

- søndag: 5 hjemmeøvelser

Så bra! God følelse å ha hatt en sånn uke!

Selv ble det nok en uke med annerledes trening:

Mandag: Hel dag med vedjobbing (da ble vi ferdige!)

Tirsdag: et par timers tur i ulendt terreng på fjellet.

Onsdag: en halvtime nedover i veldig bratt terreng med tung sekk. Kjente det godt i beina. Fikk heldigvis ikke vondt i knærne.

Fredag: Raking av høyt gress og kjafs i 6 timer, i 25-29 graders varme. Du verden som jeg svettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321
påskelilje skrev (1 minutt siden):

Så bra! God følelse å ha hatt en sånn uke!

Selv ble det nok en uke med annerledes trening:

Mandag: Hel dag med vedjobbing (da ble vi ferdige!)

Tirsdag: et par timers tur i ulendt terreng på fjellet.

Onsdag: en halvtime nedover i veldig bratt terreng med tung sekk. Kjente det godt i beina. Fikk heldigvis ikke vondt i knærne.

Fredag: Raking av høyt gress og kjafs i 6 timer, i 25-29 graders varme. Du verden som jeg svettet!

Ja, det er en god følelse. 

Annerledes trening er jo gull verdt.  Synes du står på skikkelig, du er flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg har glemt tråden. Jeg har holdt meg til gåturer på fjellet iom at jeg fortsatt var på ferie. Jeg husker ikke helt, men jeg mener det kun var lørdagen vi ikke gikk, da vi den dagen var nede i bygda.

Vi kom hjem på mandag og etter det har det vært svært dårlig. Jeg har trålet litt frem og tilbake nede i byen, men det har ryggen og isjasbeinet likt svært dårlig. 

I dag fikk jeg meg nye Hokasko av samboer og Herremin for en fryd å gå i dem. Jeg ante ikke at det fantes så gode sko. De er så gode å gå i at jeg ikke har lyst til å ta dem av meg innendørs heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Nicklusheletida skrev (11 minutter siden):

Jeg har glemt tråden. Jeg har holdt meg til gåturer på fjellet iom at jeg fortsatt var på ferie. Jeg husker ikke helt, men jeg mener det kun var lørdagen vi ikke gikk, da vi den dagen var nede i bygda.

Vi kom hjem på mandag og etter det har det vært svært dårlig. Jeg har trålet litt frem og tilbake nede i byen, men det har ryggen og isjasbeinet likt svært dårlig. 

I dag fikk jeg meg nye Hokasko av samboer og Herremin for en fryd å gå i dem. Jeg ante ikke at det fantes så gode sko. De er så gode å gå i at jeg ikke har lyst til å ta dem av meg innendørs heller :)

Gøy med nye, gode sko! Jeg har ett par Hoka. De var helt fantastiske de første årene, men nå burde jeg nok kjøpe nye....

Håper du kommer deg litt ut i skogen hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (Akkurat nå):

Gøy med nye, gode sko! Jeg har ett par Hoka. De var helt fantastiske de første årene, men nå burde jeg nok kjøpe nye....

Håper du kommer deg litt ut i skogen hjemme.

Ja, det gjør jeg nok etter hvert, men etter 3 uker i fjellheimen, må jeg innrømme at det sosial kontakt med andre og byliv som har fristet mest nå :) Blir ikke skogstur i morgen heller. Skal ha familie på grilling I morgen. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...