Gå til innhold

Hva heter truser som ikke går inn i rumpa?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lillemus
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke det er hipster for de går vel inn i rumpa? 

Anonymkode: aefd4...837

Bokser. Jeg syr selv, da får jeg trusene som jeg vil ha dem og ikke slike ubrukelige nysgjerrig-truser. :) Om hipsteren dekker rumpa nok går den ikke inn i rumpa. Har ikke brukt kjøpetruser på årevis, men i sommer måtte jeg bruke en jeg hadde liggende på hytta og den liker jeg godt - det er hipster fra Stormberg (med blondekant), de synes jeg sitter godt.

Annonse

farløs skrev (44 minutter siden):

🤭 haha

Kult at du kan sy selv☺️ det hadde vært noe det..

🤭 er ikke det merke?

Jeg vil svare: Maxi truser

Det meste som ikke er string går vel ikke inn i rumpa skulle jeg tro (med forbehold om at dette er et fagområde jeg ikke er veldig stødig på).. Jeg skulle anta at en truse som legger seg utenpå rumpeballene ikke forsvinner inn?

Sloggi er et merke ja. Mitt favorittmerke innen kvinnelig undertøy på kvinner (advarsel: ironi) 😛

ISW skrev (4 minutter siden):

Det meste som ikke er string går vel ikke inn i rumpa skulle jeg tro (med forbehold om at dette er et fagområde jeg ikke er veldig stødig på).. Jeg skulle anta at en truse som legger seg utenpå rumpeballene ikke forsvinner inn?

Sloggi er et merke ja. Mitt favorittmerke innen kvinnelig undertøy på kvinner (advarsel: ironi) 😛

Hahahaja🤭

Ja du får vel svare selv om det ikke er ditt "fagområde", haha🤭

Endret av farløs
Retter litt.
Lillemus
ISW skrev (39 minutter siden):

Jeg skal love deg at her bommer du stygt! Truser kan så visst snike seg inn i rumpa! Kommer sikkert an på fasong og "konsistens" på den enkelte rumpe og på fasong og stoff i den aktuelle trusa.

Lillemus skrev (3 minutter siden):

Jeg skal love deg at her bommer du stygt! Truser kan så visst snike seg inn i rumpa! Kommer sikkert an på fasong og "konsistens" på den enkelte rumpe og på fasong og stoff i den aktuelle trusa.

Haha.. ja han ville nok ikke ha blitt ansatt i Sloggi🤭

Annonse

Enkelte tror at Sloggi bare har maximodeller. Det stemmer ikke. Her er en tråd med beslektet problemstilling:

https://forum.doktoronline.no/topic/465469-hvorfor-går-damer-med-stringtruser/

Men Sloggi har mye som ikke er kjempestort: https://www.netlingeri.no/sloggi/truser-no.aspx

Sokk skrev (30 minutter siden):

De aller fleste andre modellene har søm midt på bak og går derfor inn i rumpa. Det hjelper også å kjøpe en størrelse større. 

Jeg visste ikke at det finnes truser med en søm midt bak. Men det virker fornuftig å unngå dem. Jeg har aldri (selv ikke da jeg var yngre) hatt problemer med truser som går inn i rumpa, men det skyldes trolig at jeg ikke kjøper noe trangt/tettsittende (og styrer unna alt som har med blonder eller "strenger" å gjøre). Det hjelper kanskje også at rumpa ikke er spesielt liten eller flat. 

Endret av laban
AnonymBruker
ISW skrev (1 time siden):

Jeg har kjøpt så mange feilkjøp av truser. Det ser ut som de dekker mye, men de sklir inn i rumpa. Og det er sykt ubehagelig. 

Anonymkode: aefd4...837

Jeg bruker nesten bare hipster-truser. Har sjelden det problemet med nysgjerrige truser. Tror nok det som flere her sier kommer an på fasong på rumpa, størrelse, stoff, søm, osv. Noen truser har slip-on på kanten slik at det ikke sklir inn så det er også et alternativt. 

Lillemus skrev (1 time siden):

Jeg har ikke gått SÅ i detalj i dette at jeg forstår meg på rumpekonsistensens korrelasjon med innsniking altså :D

Lillemus
Martine skrev (1 time siden):

Jeg bruker nesten bare hipster-truser. Har sjelden det problemet med nysgjerrige truser. Tror nok det som flere her sier kommer an på fasong på rumpa, størrelse, stoff, søm, osv. Noen truser har slip-on på kanten slik at det ikke sklir inn så det er også et alternativt. 

Slip-on? Som i silikon-kant?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...