Savannah Skrevet 31. juli Del Skrevet 31. juli Jeg tok først fly fra Oslo til Addis Ababa med et stopp i København hvor noen gikk ut og andre kom inn. Det ble annonsert en del ganger at det var kun ti minutter til, men de ti minuttene ble to til tre timer. Stopp i Addis Ababa skulle være tre timer, men med to timers forsinkelse hadde jeg kun en time til å komme meg igjennom sikkerhets/passkontroller og haste etter en lang gang til flyet til Victoria Falls. Jeg var alene og ganske stressa. En bil tok imot meg og jeg ble kjørt til Zambia med tilhørende grensekontroller og der midt på vinteren var det 35 grader. Reisen begynte i Zambia med et møte og så en gåtur ved Victoria Falls. Den kunne jeg lett være med på. Dagen etter var jeg på sunset boat trip fra fire til seks og det forvirret meg først at det var så tidlig på dagen😄. Solnedgangen er rundt seks om ettermiddagen. Neste dag startet vi reisen til Namibia og kjørte noen timer gjennom Botsvana. Historien om når jeg falt med føttene i Zambia og hodet i Botsvana😂 har jeg skrevet et annet sted. Mer senere. 10 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/484924-reisen-til-namibia-1/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.