Gå til innhold

Virker Kamala Harris hysterisk?


Kashmir

Anbefalte innlegg

Har begynt å bli smått lei det overblide ansiktet hennes, og latteren når jeg ser videoer. Dette trodde jeg var mitt problem siden jeg blir både skeptisk og lei folk som er overblide, som ler omtrent ustanselig og i det hele tatt er for..sprudlende. Jeg blir også skeptisk til folk som hele tiden er overstrømmende hyggelige og "på tilbudsiden". Dette er som sagt mitt "problem", men det er sikkert påvirket av noen erfaringer jeg har gjort meg. 

Men nå leser jeg i VG at Trumps kampanje fremstiller henne som hysterisk fordi hun ler så mye, og dermed er jeg ikke helt på bærtur. Det er faktisk noe flere kan reagere på, men hva syns dere? 

( jeg er ikke enig med Trump altså, han er jo bare trakkaserende uansett mot motstandere, men det var en norsk retorikk- ekspert som sa at det kan oppfattes som hysterisk, og at Trump da spiller på det )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

å bruke betegnelsen Hysterisk om latteren til en dame er også et av Trumps «viktige» kort. 

Begrepene hysterisk og hunkjønn har lang historie med å bli brukt sammen gjennom tidene.

 

så også denne https://www.nbcnews.com/news/amp/rcna164069

 

 

 

 

Anonymkode: e5f40...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

å bruke betegnelsen Hysterisk om latteren til en dame er også et av Trumps «viktige» kort. 

Begrepene hysterisk og hunkjønn har lang historie med å bli brukt sammen gjennom tidene.

 

så også denne https://www.nbcnews.com/news/amp/rcna164069

 

 

 

 

Anonymkode: e5f40...5e1

Ja, som sagt så er det jo typisk Trump å betegne motstandere på en mer sjikanerende måte. Men jeg syns også at det blir too much med det fjeset som alltid ler. Jeg hadde synes det samme om det var en mann, men kan ikke komme på en i farten som er sånn overblid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Kashmir skrev (49 minutter siden):

Har begynt å bli smått lei det overblide ansiktet hennes, og latteren når jeg ser videoer. Dette trodde jeg var mitt problem siden jeg blir både skeptisk og lei folk som er overblide, som ler omtrent ustanselig og i det hele tatt er for..sprudlende. Jeg blir også skeptisk til folk som hele tiden er overstrømmende hyggelige og "på tilbudsiden". Dette er som sagt mitt "problem", men det er sikkert påvirket av noen erfaringer jeg har gjort meg. 

Men nå leser jeg i VG at Trumps kampanje fremstiller henne som hysterisk fordi hun ler så mye, og dermed er jeg ikke helt på bærtur. Det er faktisk noe flere kan reagere på, men hva syns dere? 

( jeg er ikke enig med Trump altså, han er jo bare trakkaserende uansett mot motstandere, men det var en norsk retorikk- ekspert som sa at det kan oppfattes som hysterisk, og at Trump da spiller på det )

Jeg synes det blide ansiktet og latteren er herlig og naturlig. En stor kontrast til Trump's sure ansikt. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (4 minutter siden):

Jeg synes det blide ansiktet og latteren er herlig og naturlig. En stor kontrast til Trump's sure ansikt. 

 

 

Ja, nå har jeg knapt sett Trump smile, men det kan jo være en mellomting da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Virker som en fjortis.

Veldig umoden og personlig uegnet for jobben.

Folk angriper trump-siden for å hevde hun er hyret pga DEI (diversity, equity, inclusion), og det er sexistisk å hevde, hevdes det.

Men, hva ellers grunn er det til at hun er president kandidat ? Har noen svaret på det ?

Dette er det beste demokratene har, er det det vi skal tro ? Hvis så legg ned partiet og start på nytt !!

 

Anonymkode: e03ce...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Virker som en fjortis.

Veldig umoden og personlig uegnet for jobben.

Anonymkode: e03ce...1e4

I motsetning til Trump.

Anonymkode: 9767d...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Virker som en fjortis.

Veldig umoden og personlig uegnet for jobben.

Folk angriper trump-siden for å hevde hun er hyret pga DEI (diversity, equity, inclusion), og det er sexistisk å hevde, hevdes det.

Men, hva ellers grunn er det til at hun er president kandidat ? Har noen svaret på det ?

Dette er det beste demokratene har, er det det vi skal tro ? Hvis så legg ned partiet og start på nytt !!

 

Anonymkode: e03ce...1e4

Ja, hun inngir ikke akkurat så mye tillit. Hun fremstår som fjollete, men får se om hun kommer med noe bedre etterhvert. Som det ser ut nå, så vil Trump overkjøre henne fullstendig uten at hun kan hevde seg mot ham i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Ja, hun inngir ikke akkurat så mye tillit. 

Trump oser tillit.

Anonymkode: 9767d...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Trump oser tillit.

Anonymkode: 9767d...2c8

Gir det bedre inntrykk av Harris tenker du? At noen tross alt fremstår verre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 timer siden):

Har begynt å bli smått lei det overblide ansiktet hennes, og latteren når jeg ser videoer. Dette trodde jeg var mitt problem siden jeg blir både skeptisk og lei folk som er overblide, som ler omtrent ustanselig og i det hele tatt er for..sprudlende. Jeg blir også skeptisk til folk som hele tiden er overstrømmende hyggelige og "på tilbudsiden". Dette er som sagt mitt "problem", men det er sikkert påvirket av noen erfaringer jeg har gjort meg. 

Men nå leser jeg i VG at Trumps kampanje fremstiller henne som hysterisk fordi hun ler så mye, og dermed er jeg ikke helt på bærtur. Det er faktisk noe flere kan reagere på, men hva syns dere? 

( jeg er ikke enig med Trump altså, han er jo bare trakkaserende uansett mot motstandere, men det var en norsk retorikk- ekspert som sa at det kan oppfattes som hysterisk, og at Trump da spiller på det )

Han begynner å bli desperat nå, og blir mer og mer nedrig.

image.thumb.png.92e8702909d7a7b8f48d7b386930cdd6.png

Anonymkode: 1eacc...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Han begynner å bli desperat nå, og blir mer og mer nedrig.

image.thumb.png.92e8702909d7a7b8f48d7b386930cdd6.png

Anonymkode: 1eacc...70b

Han har vært det hele tiden. Han var ikke bedre mot Clinton eller Biden, så det er ikke noen overraskelse akkurat. 

Men nå snakker jeg om Harris da, mens du snakker om Trump for å unngå kritisk blikk på henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Virker som en fjortis.

Veldig umoden og personlig uegnet for jobben.

Er Trump bedre egnet?

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Folk angriper trump-siden for å hevde hun er hyret pga DEI (diversity, equity, inclusion), og det er sexistisk å hevde, hevdes det.

Virkelig? 

Alle visepresidenter blir først og fremst valgt for å øke presidentens valgbarhet, basert på en analyse av deres ytre egenskaper, som kjønn, etnisitet, religion, hjemstat, klasse, seksualitet, et cetera.

Det er derfor Kamala Harris i løpet av nær tid kommer til å velge en hvit, mannlig, heterofil kandidat, trolig fra en vippestat, som sin VP. Men av en eller annen grunn er det kun en DEI-hire når kandidaten er mørk. 

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Men, hva ellers grunn er det til at hun er president kandidat ?

Fordi hun er visepresident. Siden Biden er en gammel stabukk og trakk seg så nær opptil valget, var det det naturlige valget. 

Anonymkode: 1eacc...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Han har vært det hele tiden. Han var ikke bedre mot Clinton eller Biden, så det er ikke noen overraskelse akkurat. 

Men nå snakker jeg om Harris da, mens du snakker om Trump for å unngå kritisk blikk på henne. 

Hvorfor er du så opptatt å kritisere henne? Er det bare for å være kontrær sånn av prinsipp?

Anonymkode: 1eacc...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (26 minutter siden):

Gir det bedre inntrykk av Harris tenker du? At noen tross alt fremstår verre?

Det er kun to alternativer å velge mellom. Da velger man det beste.

Anonymkode: 9767d...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er kun to alternativer å velge mellom. Da velger man det beste.

Anonymkode: 9767d...2c8

Ja, det er jo enkelt tenkt, men får jo håpe at hun viser seg bedre. Hun må jo klare å hevde seg over Trump, og det er jo det som blir interessant å se om hun kan. Da kan hun ikke sitte å le konstant, men vise en mer offensiv og alvorlig side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor er du så opptatt å kritisere henne? Er det bare for å være kontrær sånn av prinsipp?

Anonymkode: 1eacc...70b

Jeg er ikke så interessert i å diskutere hva du mener om meg her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (51 minutter siden):

Ja, det er jo enkelt tenkt, men får jo håpe at hun viser seg bedre. Hun må jo klare å hevde seg over Trump, og det er jo det som blir interessant å se om hun kan. Da kan hun ikke sitte å le konstant, men vise en mer offensiv og alvorlig side. 

Hun har vært aktor og statsadvokat i San Fransisco, og justisminister i California. Jeg tror nok hun vet hvordan hun skal hevde seg overfor kriminelle.

Anonymkode: 9767d...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hun har vært aktor og statsadvokat i San Fransisco, og justisminister i California. Jeg tror nok hun vet hvordan hun skal hevde seg overfor kriminelle.

Anonymkode: 9767d...2c8

Og hun har overrasket flere ganger med å sende folk til rehabilitering for stoffmisbruk istedenfor fengsel. Så det er positivt, da fengsel i USA ofte gjør ting langt verre. 

Anonymkode: 3983b...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hun har vært aktor og statsadvokat i San Fransisco, og justisminister i California. Jeg tror nok hun vet hvordan hun skal hevde seg overfor kriminelle.

Anonymkode: 9767d...2c8

Tror du? Det gjenstår å se hvor god "aktor" hun er tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...