AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 Skrevet 7. august 2024 For min del orker jeg ikke. Anonymkode: a58a1...5ca 0 Siter
Kashmir Skrevet 7. august 2024 Skrevet 7. august 2024 Ja, det er trebrukere jeg holder meg ganske bra oppdatert om, men jeg kan miste noen sider iblant. Det er ulike grunner til at jeg følger dem, men jeg har lært mye og skjønt mer av ulike ting, det er felles for alle tre. Jeg kommenterer der, om ikke alltid. Og så er det ei til jeg leser dagboken til noen ganger, men der har jeg aldri kommentert da.. Syns det er fint å lese uansett. Og så kan jeg være innom andres her og der. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 7. august 2024 Skrevet 7. august 2024 Nei, etter at Sokks bok forsvant er det ikke noe interessant å lese der lengre. 0 Siter
Glitter Skrevet 7. august 2024 Skrevet 7. august 2024 Ja leser alle. Varierer om jeg kommenterer. 0 Siter
ISW Skrevet 7. august 2024 Skrevet 7. august 2024 psykedeliker skrev (1 time siden): Nei, etter at Sokks bok forsvant er det ikke noe interessant å lese der lengre. Sokks bok v.2.0 har kommet. 0 Siter
laban Skrevet 7. august 2024 Skrevet 7. august 2024 Noe, ikke alt. Akkurat som i de fleste andre delforumene her. 0 Siter
påskelilje Skrevet 7. august 2024 Skrevet 7. august 2024 Jeg leser noen av dem, men ikke alt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. august 2024 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): For min del orker jeg ikke. Anonymkode: a58a1...5ca Jeg går ikke aktivt inn på dagbokforumet for å lese nei, men de kommer opp på min oversikt over "siste innlegg" så jeg leser de som kommer der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.