Gå til innhold

Vil ikke ha kvinnelige former

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har mensen. Fikk den i dag. Men jeg føler meg så feit!! 
Var nedtur i dag. Fikk noen klær jeg hadde bestilt på nett, shorts i str M. Er vanligvis S og M, mest S, men selv M var for liten på meg :( jeg gidder ikke kjøpe hvis jeg må opp i L.

Er 95 cm rundt rumpa 😕 og synes lårene mine disser noe helt grusomt. 
Er redd det er alderen som melder seg og at jeg blir mer og mer lik mamma. Man må ikke på død og liv bli en kopi av foreldrene sine eller?? 
MÅ man bli overvektig bare fordi man blir eldre?? Jeg er ganske høy i tillegg så jeg blir så stor hvis jeg ikke er undervektig eller litt under normalvektig.

Hvordan bli kvitt fett på lår? Sånn at det ikke ser ut som jeg har noe fett i det hele tatt, uten å være anorektisk såklart! 

Noen jenter/kvinnner er sånn veldig tynne, men likevel ser de ikke syke ut. Jeg vil ikke ha kvinnelige former! Jeg orker ikke få sånne store lår slik at jeg må opp i str L og sånn!

Anonymkode: 1ad71...5d0

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/485230-vil-ikke-ha-kvinnelige-former/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg føler ALLE unge kvinner bruker str S selv om de i forhold til høyden sin er større enn meg! Jeg går jo opp i M så fort jeg legger på meg. Jeg legger ikke på meg slik at jeg jojo slanker meg. Bruker de samme klærne jeg har brukt i mange år. Men jeg er livredd for å legge på meg nettopp på grunn av høyden min. 

AnonymBruker
Vhanja skrev (4 timer siden):

Vær bevisst hva du spiser og hvor mye. Tren gjerne styrketrening, det kan stramme opp rumpe og lår.

Hvorfor har kroppen så treig forbrenning? 
MÅ den legge på seg av alt liksom? 
Jeg er aktiv, også i jobb. Sliter ikke med at jeg legger på meg. 
Men jeg er såpass høy at jeg må være litt undervektig for å ikke føle meg stor. Tenk om det som kommer er en sånn vekt som er vanskelig å slanke bort?? Er det ikke noen hormoner som gjør at man legger på seg også? Hvordan forhindre de i såfall? 
Jeg vil ikke ha de der kvinnelige lårene

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men jeg er såpass høy at jeg må være litt undervektig for å ikke føle meg stor. Tenk om det som kommer er en sånn vekt som er vanskelig å slanke bort?? Er det ikke noen hormoner som gjør at man legger på seg også? Hvordan forhindre de i såfall? 

Du høres ut som om du har et problematisk forhold til deg selv og din egen vekt. 

Hvis du må være undervektig for å ikke føle deg stor så er det ikke kroppen din som er problemet. Problemet sitter i hodet ditt.

Og du ignorerer de konkrete rådene jeg ga deg fremfor å bare rante videre, som også er et dårlig tegn. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Dette er spiseforstyrra tanker. 

Anonymkode: bba30...263

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...