Gå til innhold

Nå er det norske kongehuset akkurat som en såpeopera.


Kashmir

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

 

Gjennomtenkt for hvem? For Mette Marit (som neppe kan bli straffet for noe som helst, uansett, noen gang), for Marius eller for fornærmede? Jeg tror ikke det har noen konsekvenser som helst, men i så fall er det jo i fornærmedes interesse tenker jeg. 

Anonymkode: a819f...f45

Det var med tanke på å påvirke fornærmede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns kanskje det begynner å bi nok Marius nå... For alle parters skyld. 

Hvor er Durek når man trenger ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Det var med tanke på å påvirke fornærmede. 

Ja. Hvilke alvorlige konsekvenser tenker du det har?

Anonymkode: a819f...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja. Hvilke alvorlige konsekvenser tenker du det har?

Anonymkode: a819f...f45

Bagatellisering av hva som skjedde eller trekke tilbake ting som tidligere er sagt i avhør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Kashmir skrev (4 timer siden):

Jeg syns kanskje det begynner å bi nok Marius nå... For alle parters skyld. 

Hvor er Durek når man trenger ham?

Hahaha 😅😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osten skrev (På 14.8.2024 den 13.50):

ja, ikke sant, tror rådgiverne må være på ferie, og har vært det en stund

Hva gjelder kretsen rundt ML iallfall, så antar jeg at hun neppe ville valgt å ansette folk som hun oppfatter som kritisk til seg selv og sin væremåte. Hvilket jo kan være både forståelig og naturlig. Men det er ikke nødvendigvis lurt av den grunn. Vi har nok av eksempler fra f.eks. næringslivet, der ledere har omgitt seg med "nikkere"/"ja-folk" som ikke evner eller våger å være for kritiske til sjefen - da blir de byttet ut. Og da kan det fort gå galt fordi det er ingen som ser varsellampene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (9 timer siden):

Jeg syns kanskje det begynner å bi nok Marius nå... For alle parters skyld. 

Hvor er Durek når man trenger ham?

🤣 🤣 🤣

(Jeg har trua på at han kan komme på banen med noe nytt!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (3 minutter siden):

🤣 🤣 🤣

(Jeg har trua på at han kan komme på banen med noe nytt!!)

Jeg må si at jeg deler den troen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg vet. Hun snakker på Insta. Tror Durek skal trå litt forsiktig der 😄 Hun sitter på bevis om noe som skal ha skjedd i 2020, som endret relasjonen deres, og hun er villig til å legge dette fram i retten hvis Durek ikke tar et par skritt tilbake. Godt noen setter ham litt på plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (7 timer siden):

Hva gjelder kretsen rundt ML iallfall, så antar jeg at hun neppe ville valgt å ansette folk som hun oppfatter som kritisk til seg selv og sin væremåte. Hvilket jo kan være både forståelig og naturlig. Men det er ikke nødvendigvis lurt av den grunn. Vi har nok av eksempler fra f.eks. næringslivet, der ledere har omgitt seg med "nikkere"/"ja-folk" som ikke evner eller våger å være for kritiske til sjefen - da blir de byttet ut. Og da kan det fort gå galt fordi det er ingen som ser varsellampene. 

Dessverre kan du ha rett i dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor langt ville DV kommet i rettssystemet, uten kongehuset i ryggen? Tenker da på saksøkingsbrevene. Med en lang rekke vitner både familie og venner som vil kunne stevne han for ulovlige og umoralske handlinger og uttalelser. Alle løgnene ville lett avsløres i en rettsprosess. Søsteren som nylig mottok trusselbrev har vel ikke gjort annet enn å be om en samtale, og sagt at noe skjedde for fire år siden som førte til opphør av kontakt. Hvorfor i alle dager har vårt kongehus latt seg dra inn i dette skitne spillet?

Anonymkode: 011a5...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Humre humre…

Jeg har ikke klikket på artikler om Dureks mor, søster etc. før, men gjorde det nå og så moren heter Veruschka! Jeg bare: Er ikke det navnet på den Eurovision-kjendisen med sølvfargede klær og rar dans? 

(..lyden av googling..) 

Verka Serduchka!! 😆

Hvis du trekker sammen bokstavene blir jo det nesten det samme. Sieben, sieben, ein, zwei… Slik går no dagan! 

IMG_2034.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det kritikk mot Martha og Durek fordi de har solgt rettighetene till bryllupet sitt til Hello! magasin. Og så skriver VG at dette vil få mennesker rundt i Europa til å heve øyebrynene siden sånt ikke er vanlig blant kongelige. Hallo VG. Det er ikke som om de to ikke har fått øyebryn til å heve seg tidligere akkurat. 

De skriver også at nå kan de ikke bli tatt på alvor som mediekritikere lenger, men har de blitt tatt på alvor akkurat som det før?   

Jeg er skuffet da. Nå ville jeg se Durek i gulljakke, prinsessen i gullkjole, og så ville jeg se dem i bunad også. Dårlig gjort å ikke la oss få mer innblikk i tidenes bryllup mellom prinsessen og sjamanen. Dette har så stort underholdningspotensiale. Hva er det med dette landet oppi hjørnet av verden, hvor folket er så trauste og jordnære, og hvor Janteloven hersker mye ( på godt og vondt )- og så tar det helt av med blant annet dette bryllupet?  Er nordmenn glad for denne oppmerksomheten?  Jeg syns faktisk at det er litt morsomt. Bedre enn nyhetene som har vært om kongefamilien i det siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nachnoo skrev (1 minutt siden):

Har kongefamilien fått bånd til Foxtrotnettverket?

Jeg syns det der var noe overdrevet. Jeg vil ikke si noe stygt om Marius, så jeg skal prøve å si det diplomatisk : Går det an å bruke han til noe som setter sikkerheten til kongefamilien i fare?  Jeg sier ikke at han er dum eller noe ( han har handlet dumt, det er noe annet ), men han har jo ikke særlig kontroll osv, så hvem ville brukt han til noe? For å si det sånn da, så er han jo mer..amatør. Men det er mulig jeg er naiv her. 

Nå tror jeg Foxtrot har en finger med i spillet når det gjelder alle mer miljøer hvor det er "statusdrugs", men det er jo ikke sånn at de er så nært på alltid da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får politiet kritikk av Marthas manager Scheele Carlsen fordi de har lekket hvor Martha og Durek skal vies. Scheele Carlsen er dyktig faktisk. For en jobb hun har, og hun er proff oppi alt. Og politiet beklager og sier de gjorde en feil her- Sikkert 🙃 De kunne ikke brydd seg mindre om akkurat "lekkasjer" som dette 😆

Kan dere ikke delta litt her? Det er jo helt overfladisk og gøy? @Savannah er for pretensiøs, og @Vhanja er vanskelig, men trenger vi ikke litt sånn mer ufarlige tråder her også?  Hallo, for det handler jo litt om kultur også, på et mer folkelig nivå. Skal jeg sitte og mene ting alene her?

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Nå får politiet kritikk av Marthas manager Scheele Carlsen fordi de har lekket hvor Martha og Durek skal vies. Scheele Carlsen er dyktig faktisk. For en jobb hun har, og hun er proff oppi alt. Og politiet beklager og sier de gjorde en feil her- Sikkert 🙃 De kunne ikke brydd seg mindre om akkurat "lekkasjer" som dette 😆

Kan dere ikke delta litt her? Det er jo helt overfladisk og gøy? @Savannah er for pretensiøs, og @Vhanja er vanskelig, men trenger vi ikke litt sånn mer ufarlige tråder her også?  Hallo, for det handler jo litt om kultur også, på et mer folkelig nivå. Skal jeg sitte og mene ting alene her?

Jeg gidder overhode ikke engasjere meg i dette bryllupet, det interesserer meg "der jeg er høyest når jeg plukker poteter" som min mor pleide å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Jeg gidder overhode ikke engasjere meg i dette bryllupet, det interesserer meg "der jeg er høyest når jeg plukker poteter" som min mor pleide å si. 

Det har jo en underholdningsverdi da. Alt må jo ikke være så alvorlig og trist ( selv om det er greit det ogå) Men da så.. Jeg skal like å se seertallene når noe av brylluppet blir vist. Jeg fatter ikke at dere ikke er LITT interessert engang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...