Gå til innhold

Ansiktspeeling - hvor ofte?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Dere damer som kan mye mer enn meg om hudpleie og sånt og bruker ansiktspeeling, hvor ofte gjør dere det? Daglig? Ved hver dusj? Ukentlig? Jeg har omsider kjøpt meg en peelingkrem beregnet for ansiktet (og ikke kroppspeeling...) og bruker den et par ganger i uka, sånn når jeg synes jeg kjenner på huden at det er på tide. Men hva er egentlig vanlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hattifnattus

På mine peelinger jeg har prøvd så står det 1-2 ganger i uka. Jeg har pleid å bytte på Babor gentle peeling og Neogen peel wine gauze. Noe oftere enn det så ender jeg bare opp med sår og irritert hud.

Endret av hattifnattus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80

Det holder mer enn nok med 1 og max 2 ganger i uken @Lillemus ☺️ Ellers kan man fort ende opp med irritert og fuktfattig hud.

Deilig å ta vare på seg selv, kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...