Gå til innhold

Fastlegen skulle ringe, stenger om 10 minutter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hei! Jeg snakket med helsesekretær(?) som sa at fastlegen hadde tid til å ringe meg kl 14:20, men har enda ikke hørt noe... og de stenger kl 15:00 (altså om 10 minutter)... 

Anonymkode: 6fbcb...906

Min fastlege ringer ofte tilbake etter legekontorets åpningstid, hen er jo opptatt med pasienter til kl. 15.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei! Jeg snakket med helsesekretær(?) som sa at fastlegen hadde tid til å ringe meg kl 14:20, men har enda ikke hørt noe... og de stenger kl 15:00 (altså om 10 minutter)... 

Selv om legekontoret stenger kl. 15 så er ikke legens arbeidsdag over da. Jeg har fått meldinger på Helsenorge fra legen min sent på søndagskvelden f.eks. 

AnonymBruker
Ekstra skrev (10 minutter siden):

Min fastlege ringer ofte tilbake etter legekontorets åpningstid, hen er jo opptatt med pasienter til kl. 15.

Oki, tenkte bare siden sekretæren sa ett gitt tidspunkt så kom han til å ringe ca da. Virket på henne som at fastlegen hadde flere tider gjennom dagen der han hadde mulighet til  å ringe?

Lillemus skrev (8 minutter siden):

Selv om legekontoret stenger kl. 15 så er ikke legens arbeidsdag over da. Jeg har fått meldinger på Helsenorge fra legen min sent på søndagskvelden f.eks. 

Sant det. Jeg tenkte bare siden sekretæren sa ett gitt tidspunkt så kom han til å ringe ca da. Virket på henne som at fastlegen hadde flere tider gjennom dagen der han hadde mulighet til  å ringe?

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Oki, tenkte bare siden sekretæren sa ett gitt tidspunkt så kom han til å ringe ca da. Virket på henne som at fastlegen hadde flere tider gjennom dagen der han hadde mulighet til  å ringe?

Aner ikke, det varierer sikkert fra legekontor til legekontor. :) 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sant det. Jeg tenkte bare siden sekretæren sa ett gitt tidspunkt så kom han til å ringe ca da. Virket på henne som at fastlegen hadde flere tider gjennom dagen der han hadde mulighet til  å ringe?

Ja det var jo litt rart😌 hørte du noe?

Anonymkode: 3d66a...f3d

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det var nok ikke med vilje. De har nok bare glemt det. Of, så trist. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...