Gå til innhold

Er Abilify en god stemningsstabiliserende?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oh bruker du den som stemningsstabiliserende?

Anonymkode: 667b2...416

Har ikke vært skikkelig syk (innlagt) siden jeg begynte på den kombinasjonen. Men nå lever jeg vanligvis slik jeg bør, noe som også gjør meg mer stabil

Annonse

AnonymBruker
emilie321 skrev (Akkurat nå):

Har ikke vært skikkelig syk (innlagt) siden jeg begynte på den kombinasjonen. Men nå lever jeg vanligvis slik jeg bør, noe som også gjør meg mer stabil

Takk for at du svarer. Kan jeg spørre hvilken dose du bruker? Du trenger ikke å svare. Godt du er stabil. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for at du svarer. Kan jeg spørre hvilken dose du bruker? Du trenger ikke å svare. Godt du er stabil. 

15mg. 

Ja, det er godt å være stabil. Svinger jo litt, men ingenting iforhold til tidligere.

AnonymBruker
emilie321 skrev (Akkurat nå):

15mg. 

Ja, det er godt å være stabil. Svinger jo litt, men ingenting iforhold til tidligere.

Takk igjen. Er bare sånn at jeg liksom vet hva jeg kanskje kan forvente av dose :)

Annonse

snusmumeriken96 skrev (7 minutter siden):

Abilify er en dritt medisin. jeg griner, er sint og helt ustabil på den.

Da er det nok cipralex som hjelper deg i kombinasjon med abilify.

Nå er det sånn at en medisin som ikke fungerer for deg, kan fungere utmerket for en annen. En må rett og slett prøve seg fram 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...