Gå til innhold

Dere som har psykisk lidelse og overvekt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er overvekten et tema for dere som går i terapi? Har dere blitt anbefalt å gå ned i vekt? Jeg prater lite om temaet,  men kroppen/overvekten plager meg skikkelig.

Anonymkode: 6793a...c20

Sist jeg gikk til en terapeut, så prøvde jeg å ta det opp, men det var nytteløst. Tror rett og slett han ikke hadde peiling på det område.  

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Bruker du fastlegen?

Anonymkode: 6793a...c20

Nei, ikke nå. Har forholdsvis ny fastlege og hun har permisjon nå, så har en vikar. Han er grei nok han altså, men nå har det vært så mye fysisk at det har vært nok med det.

Worriesome Plenty 2

De tok tak i det i begynnelsen og jeg fikk prøve vektnøytrale midler som zeldox. Da det ikke stagget symptomene nok og flere medisiner var prøvd og det heller ikke funket ble det tilbake på zyprexa. Etter det så snakket de ikke mer om det. Men jeg har selv funnet ut hvordan gå ned i vekt og det er å spise mindre. Jeg gikk ned 34 kg. Nå har jeg gått opp igjen 10. Men har begynt å slanke igjen. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...