AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:17 Del Skrevet tirsdag kl 10:17 Hei! Gutt på 34 her. Har så mye tanker om det å være homofil. Jeg regner meg som hetrofil, men jeg tenner også på menn, av og til. Noen ganger synes jeg det å ha sex med en gutt er bare ekkelt også. Når jeg koser med meg selv fantaserer jeg ofte om menn. Men når det har gått for meg tenker jeg ALLTID at jeg aldri vil ha sex med en mann og synes det er ekkelt. Har hatt sex med menn 2-3 ganger i ungdomstiden, og det var greit nok det, og av og til kunne jeg ønske meg det igjen, men andre ganger synes jeg det bare høres ekkelt ut. Hva gjør jeg? Frustrert. Anonymkode: db7f5...228 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:18 Del Skrevet tirsdag kl 10:18 Jeg mente å skrive at jeg er 43, ikke 34. Er ikke ung lenger! Anonymkode: db7f5...228 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:05 Del Skrevet tirsdag kl 19:05 Må du være det ene eller det andre? Ha sex med de du vil, som vil ha med deg. Det å tenne på eget kjønn når man for x onanerer tror jeg ikke er så uvanlig. Selv kan jeg tenne på å se jenter ha sex, men kunne aldri tenkt meg å ha sex med ei jente. Anonymkode: 641d5...ab7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:16 Del Skrevet tirsdag kl 19:16 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei! Gutt på 34 her. Har så mye tanker om det å være homofil. Jeg regner meg som hetrofil, men jeg tenner også på menn, av og til. Noen ganger synes jeg det å ha sex med en gutt er bare ekkelt også. Når jeg koser med meg selv fantaserer jeg ofte om menn. Men når det har gått for meg tenker jeg ALLTID at jeg aldri vil ha sex med en mann og synes det er ekkelt. Har hatt sex med menn 2-3 ganger i ungdomstiden, og det var greit nok det, og av og til kunne jeg ønske meg det igjen, men andre ganger synes jeg det bare høres ekkelt ut. Hva gjør jeg? Frustrert. Anonymkode: db7f5...228 Må du gjøre så mye da? Kos deg med det du føler for når du føler for du, det trenger ikke bety så mye. Alt trenger da ikke forklares eller kategoriseres som det ene eller det andre Anonymkode: 362fb...2c0 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.