Gå til innhold

Homofil, bifil, bisexuell? Usikker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Gutt på 34 her. Har så mye tanker om det å være homofil. Jeg regner meg som hetrofil, men jeg tenner også på menn, av og til. Noen ganger synes jeg det å ha sex med en gutt er bare ekkelt også. Når jeg koser med meg selv fantaserer jeg ofte om menn. Men når det har gått for meg tenker jeg ALLTID at jeg aldri vil ha sex med en mann og synes det er ekkelt. Har hatt sex med menn 2-3 ganger i ungdomstiden, og det var greit nok det, og av og til kunne jeg ønske meg det igjen, men andre ganger synes jeg det bare høres ekkelt ut. 

Hva gjør jeg? Frustrert. 

Anonymkode: db7f5...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må du være det ene eller det andre?

Ha sex med de du vil, som vil ha med deg. 

Det å tenne på eget kjønn når man for x onanerer tror jeg ikke er så uvanlig. 

Selv kan jeg tenne på å se jenter ha sex, men kunne aldri tenkt meg å ha sex med ei jente.

Anonymkode: 641d5...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei! Gutt på 34 her. Har så mye tanker om det å være homofil. Jeg regner meg som hetrofil, men jeg tenner også på menn, av og til. Noen ganger synes jeg det å ha sex med en gutt er bare ekkelt også. Når jeg koser med meg selv fantaserer jeg ofte om menn. Men når det har gått for meg tenker jeg ALLTID at jeg aldri vil ha sex med en mann og synes det er ekkelt. Har hatt sex med menn 2-3 ganger i ungdomstiden, og det var greit nok det, og av og til kunne jeg ønske meg det igjen, men andre ganger synes jeg det bare høres ekkelt ut. 

Hva gjør jeg? Frustrert. 

Anonymkode: db7f5...228

Må du gjøre så mye da? Kos deg med det du føler for når du føler for du, det trenger ikke bety så mye. Alt trenger da ikke forklares eller kategoriseres som det ene eller det andre :) 

Anonymkode: 362fb...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...