Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida
Grendel skrev (29 minutter siden):

Det ble en litt dårlig uke, men jeg fikk tatt en 5 km joggetur helt på slutten.

Teller sang? @påskelilje pleier å ta med det. 

Stakkars påskelilje . Jeg tror hun sluttet med det pga min kommentar en gang :( Ta det med dere :)

Min uke :

Mandag Lunsjtur og kveldstur. Til sammen ca 7 Km pluss trappa på 9 etg. 

Tirsdag : Kveldstur. Ca 4 km pluss trappa på 9 etg. 

Onsdag : Lunsjtur og kveldstur. Til sammen ca 7 km pluss trappa. 

Torsdag : Lunstur og kveldstur. Til sammen ca 7 km pluss trappa. 

Fredag : Ingen ting. Dro til fjells.

Lørdag : Bare litt tråkking rundt omkring i sentrum. 

Søndag : Gåtur 6 km. Her er verken nok snø til å gå på ski eller optimale forhold for gåtur.

I tillegg til dette driver jeg med yoga flere ganger daglig for å mye opp en stiv og vond rygg, stive og vonde skuldre. Hele kroppen min er litt sliten for tiden :(

Har jobbet fryktelig mye denne høsten og kroppen min sliter. 

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/488689-trening-uke-48/#findComment-4338613
Del på andre sider

Grendel skrev (24 minutter siden):

Det ble en litt dårlig uke, men jeg fikk tatt en 5 km joggetur helt på slutten.

Teller sang? @påskelilje pleier å ta med det. 

Haha! Selvfølgelig teller sang 🤩 Har du begynt i kor du og 🎶 Korene trenger som regel mannsstemmer!

Godt du minnet meg på at sang teller, for jeg fikk bare én økt på treningssenteret i forrige uke - mandagen. Ellers gikk uka for det meste til nettopp synging:

Tirsdag: 2,5 time øving 

Torsdag: 3 timer øving

Søndag: 4 timer øving og konsert

🎶🎶🎶🎶🎶🎶

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/488689-trening-uke-48/#findComment-4338614
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (8 minutter siden):

Stakkars påskelilje . Jeg tror hun sluttet med det pga min kommentar en gang :( Ta det med dere :)

Min uke :

Mandag Lunsjtur og kveldstur. Til sammen ca 7 Km pluss trappa på 9 etg. 

Tirsdag : Kveldstur. Ca 4 km pluss trappa på 9 etg. 

Onsdag : Lunsjtur og kveldstur. Til sammen ca 7 km pluss trappa. 

Torsdag : Lunstur og kveldstur. Til sammen ca 7 km pluss trappa. 

Fredag : Ingen ting. Dro til fjells.

Lørdag : Bare litt tråkking rundt omkring i sentrum. 

Søndag : Gåtur 6 km. Her er verken nok snø til å gå på ski eller optimale forhold for gåtur.

I tillegg til dette driver jeg med yoga flere ganger daglig for å mye opp en stiv og vond rygg, stive og vonde skuldre. Hele kroppen min er litt sliten for tiden :(

Har jobbet fryktelig mye denne høsten og kroppen min sliter. 

Heyheyhey!

Det var din kommentar om at litt ekstra hard rengjøring absolutt ikke skulle regnes som trening, som jeg ble litt fornærmet for en gang 😃

Godt mulig at du har sagt noe om sangen også, men det husker jeg ikke 😅

Skal si du går og går og går og går 😅

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/488689-trening-uke-48/#findComment-4338617
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
påskelilje skrev (1 minutt siden):

Heyheyhey!

Det var din kommentar om at litt ekstra hard rengjøring absolutt ikke skulle regnes som trening, som jeg ble litt fornærmet for en gang 😃

Godt mulig at du har sagt noe om sangen også, men det husker jeg ikke 😅

Skal si du går og går og går og går 😅

Jeg er helt nødt til å gå og gå og jeg er nødt til å gjøre jevnlige øvelser på gulvet ( Yoga) 

Kontorjobben holder på å ødelegge kroppen min . Jeg klarer nesten ikke å røre hodet til siden og jeg klarer nesten ikke å komme meg opp når jeg har sittet en stund. Jeg stivner fullstendig, er sliten og lei.  Føler meg utbredt, hvis det er slik det er å føle seg utbrendt. Har hatt 2 prolapser på et halvt år også og tærne og høyrefoten min er " død". Det brenner og stikker i foten min. 

I løpet av oktober og november har jeg hatt 4 lørdagsvakter ( 6 arbeidsdager i uka) uten å ha noe ekstra fri. 

Denne uka har jeg tatt Gjemmekontor på hytta . Jeg koser meg her og håper det hjelper :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/488689-trening-uke-48/#findComment-4338620
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (35 minutter siden):

Jeg er helt nødt til å gå og gå og jeg er nødt til å gjøre jevnlige øvelser på gulvet ( Yoga) 

Kontorjobben holder på å ødelegge kroppen min . Jeg klarer nesten ikke å røre hodet til siden og jeg klarer nesten ikke å komme meg opp når jeg har sittet en stund. Jeg stivner fullstendig, er sliten og lei.  Føler meg utbredt, hvis det er slik det er å føle seg utbrendt. Har hatt 2 prolapser på et halvt år også og tærne og høyrefoten min er " død". Det brenner og stikker i foten min. 

I løpet av oktober og november har jeg hatt 4 lørdagsvakter ( 6 arbeidsdager i uka) uten å ha noe ekstra fri. 

Denne uka har jeg tatt Gjemmekontor på hytta . Jeg koser meg her og håper det hjelper :)

Det er noe som heter Dead butt, for oss kontorfolk 😵 Følte meg litt truffet. Men det hjelper å trene, når en klarer å få tid til det. Voldsomt til jobbing på deg... kan du ikke si nei til overtid? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/488689-trening-uke-48/#findComment-4338631
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (13 minutter siden):

Det er noe som heter Dead butt, for oss kontorfolk 😵 Følte meg litt truffet. Men det hjelper å trene, når en klarer å få tid til det. Voldsomt til jobbing på deg... kan du ikke si nei til overtid? 

Det er ikke overtid. Vi har lørdagsvakter inkl i arbeidstiden. Jeg pleier å ta det ut som avspasering. Jeg kan takke meg selv litt fordi jeg tok ut alt i september. Neste år skal jeg fordele bedre :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/488689-trening-uke-48/#findComment-4338632
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...