Gå til innhold

Irritert på oppmerksomhet

Anbefalte innlegg

En fyr jeg jobbet med for 11 år siden. 
La meg til på Facebook og det var ikke noe spesielt mellom oss, vi bare fungerte som bekjente/kollegaer.

Så sletter jeg facebooken min og blir borte noen mnd. Slutter i jobben og flytter.
Lager meg ny profil og legger til mine nærmere venner og noen kolleger jeg hadde nærmere forhold til enn han. Da fikk vi fort felles venner og det tok ikke lang tid før han hadde lagt meg til som venn.

Vi skrev aldri noe til hverandre, men han tok kontakt og spurte om vi skulle finne på noe og jeg sa det ikke passet.

Det skjedde en gang for et par år siden at han prøvde igjen. Jeg sa det ikke passet

Så er jeg for opptatt av mitt til å huske så mye. Men husker en del fra 2020 til nå. 
Han liker jo omtrent ALT jeg legger ut, både på story og feed. Ikke at jeg poster så mye, men kan legge ut ting ofte på story. Er litt lei av at det navnet hans kommer opp hele tiden: «Xxx har reagert på historien din». 
Det er jo hver gang! 

Greia er at dette har skjedd spesielt ofte hvis jeg har vært interessert i en annen. Har jo analysert en del når det kom til menn og fremgangsmåte. Og at det bare blir ekstra irriterende når det er hans navn som stadig dukker opp. 

Anonymkode: a0316...e06

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/489376-irritert-p%C3%A5-oppmerksomhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Greia er at dette har skjedd spesielt ofte hvis jeg har vært interessert i en annen. Har jo analysert en del når det kom til menn og fremgangsmåte. Og at det bare blir ekstra irriterende når det er hans navn som stadig dukker opp. 

Det er ikke bare du som legger mer merke til det i perioder du er interessert i en annen? Hvis det er så plagsom så får du bare blokkere ham da. 

Kanskje han har få FB-venner og/eller algoritmene hos han gjør at dine innlegg dukker opp hele tiden? 

På FB er det ikke så lett å se hva annet vedkommende liker. Men på Twitter (tidligere) har jeg flere ganger opplevd at noen trykket like på alt jeg la ut og hvor jeg lurte på om vedkommende hadde en usunn interesse i meg. Men når jeg sjekket listen over hva vedkommende hadde likt, viste det seg at i nesten alle tilfellene hadde personen generelt sett trykket like på alt og intet hos alle - det var vedkommendes modus operandi.  

Det at han spurte om dere skulle finne på noe sammen tyder på at han er mer interessert enn en vanlig FB venn.

Jeg ville ikke gjort noen ting i din situasjon. Det at han liker alt du legger ut er ikke så spesielt. Det er mange som liker alt jeg legger ut også uten at de er særlig nære venner. Jeg synes ikke det er grunn til å blokkere noen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...