AnonymBruker Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Bonnie Blue med ny verdensrekord – lå med over 1000 menn på 12 timer | ABC Nyheter Hva syns dere om dette? Jeg syns det er usmakelig. Anonymkode: ef9d4...e5f 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Jeg skjønner ikke vitsen. Og hvilke menn er det som synes det er stas å stikke tissen inn der 995 andre har gjort de siste 12 timene?! 0 Siter
Grendel Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar 40 sekunder på hver. Mindre hvis det var pauser. Det må ha vært litt av en logistikk å skysse dem forbi. Det var nok 100% kjipt. Egentlig er slags freak-show, men hun tok den støyten for tjene noen millioner. 1 Siter
Lillemus Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar Grendel skrev (7 minutter siden): 40 sekunder på hver. Mindre hvis det var pauser. Det må ha vært litt av en logistikk å skysse dem forbi. Det var nok 100% kjipt. Egentlig er slags freak-show, men hun tok den støyten for tjene noen millioner. Litt imponert over at karene klarte å få den opp der sto i kø... 1 Siter
Grendel Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Lillemus skrev (9 timer siden): Litt imponert over at karene klarte å få den opp der sto i kø... Ja, det kan du si. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar En vakker kjærlighetshistorie. Anonymkode: bbbf8...001 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Fjorgyn skrev (5 minutter siden): For noe tull. Er det noen som tror på dette? Det ble nok filmet. Så ja , jeg tror det skj dde. Anonymkode: bbbf8...001 0 Siter
Fjorgyn Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det ble nok filmet. Så ja , jeg tror det skj dde. Anonymkode: bbbf8...001 Dette er utelukket. 12 timer er 720 minutter. Jeg bryr meg ikke om noen fake filming. Mennene rekker ikke å dytte staken inn og trekke den ut på de sekundene de får. 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar At det er høyst usannsynlig at hun faktisk har rukket/klart å ligge med så mange spiller ingen rolle. Hun har fått oss til å snakke om det her. Jeg syns hun virker som en smart dame som er god på markedsføring og som kommer til å tjene gode penger på dette. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Så man kalle det å ligge når man bare får puttet snoppen inn en gang før han må overlate plassen til nestemann? Ett dypp pr mann, er det å ligge? Anonymkode: 74f5b...ff6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Hun har tjent penger på dette, så vil kalle det prosituasjon. Anonymkode: ef9d4...e5f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar 36 minutes ago, AnonymBruker said: Hun har tjent penger på dette, så vil kalle det prosituasjon. Anonymkode: ef9d4...e5f Så lenge det er frivillig ser jeg ikke problemet. Anonymkode: c157f...229 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Så lenge det er frivillig ser jeg ikke problemet. Anonymkode: c157f...229 Ekstremt perverst i det minste Anonymkode: 74f5b...ff6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar 2 minutes ago, AnonymBruker said: Ekstremt perverst i det minste Anonymkode: 74f5b...ff6 Begrepet "perverst" er relativt. Anonymkode: c157f...229 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Helt greit. Hva man selv v2mger å gjøre med sin kropp, hva man selv velger å tjene penger på er helt ok, så lenge det er innen lovlige former. Selv om jeg er en prippen blei, så legger jeg ikke swt på andre. Er det feil å selge sex? Njaaa, ikke så lenge man får rett sum. Verre med de sommp berale for det. Anonymkode: 9ac21...125 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Helt greit. Hva man selv v2mger å gjøre med sin kropp, hva man selv velger å tjene penger på er helt ok, så lenge det er innen lovlige former. Selv om jeg er en prippen blei, så legger jeg ikke swt på andre. Er det feil å selge sex? Njaaa, ikke så lenge man får rett sum. Verre med de sommp berale for det. Anonymkode: 9ac21...125 Kan du være så snill og se over at du har stavet riktig før du poster? Anonymkode: 74f5b...ff6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.