citoyen Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 kanskje jeg skulle lagd meg en liste over spm før jeg spør men dette er de to siste akkurat nå : når jeg skal lage de andre undersidene velger jeg ny side i midten og lagrer den som et nytt navn og så følger de to andre med? eller må jeg kopiere noe eller er det enda noe annet jeg må gjøre? f.eks joackim sin side skal jo ha samme overskrift og meny men annet innhold på midten....og er det mulig å gjøre scrollerne uslynlige? ivertfall på "side 3 - midten eller høyre - eller hva man kaller den" (ikke overskrift eller meny til venstre...) Jeg pleier ikke å lage rammesider, men det bør være helt mulig å endre på dette. Høyreklikk i rammen og se hva du finner som valg og muligheter 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/49413-hei-det-er-meg-igjen-hjelp/page/2/#findComment-193893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.