Gjest beveren Skrevet 21. april 2002 Skrevet 21. april 2002 Jupp..Hva gjør du på dager som er grusome? Dager der du er smådeppa uten å egentlig vite hvorfor? Dager der du har lyst å finne på noe, men gidder ikke å reagere. Dager der du savner en kjæreste. Dager der du skulle ha gjort lekser/ gjort en jobb, men får ikke til å begynne eller ikke forstår helt hva du driver med. eller kanskje aller helst på dager der alt er og blir galt. (En sånn dag som jeg har i dag) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. april 2002 Skrevet 21. april 2002 Da drikker eg Cola, røyker i ett, leser/skriver inlegg på DOL, spiller musikk eller går ut for å treffe folk og drikke øl ! Mvh 0 Siter
Kamilla Skrevet 21. april 2002 Skrevet 21. april 2002 Da ligger jeg ofte under dynen! Ellers så spiser jeg sjokolade 0 Siter
Amiga Skrevet 21. april 2002 Skrevet 21. april 2002 Legger meg under dyna, enten på sofaen eller i senga, spiser noe godt og hører på musikk eller prøver å sove. Før i tiden når jeg hadde penger så brukte jeg å kjøpe meg oe nytt eller gå til frisøren uten at jeg trengte det! 0 Siter
avil Skrevet 21. april 2002 Skrevet 21. april 2002 Har ikke sånne dager mer. Nå er det bare meg som er grusom. 0 Siter
avil Skrevet 21. april 2002 Skrevet 21. april 2002 Legger meg under dyna, enten på sofaen eller i senga, spiser noe godt og hører på musikk eller prøver å sove. Før i tiden når jeg hadde penger så brukte jeg å kjøpe meg oe nytt eller gå til frisøren uten at jeg trengte det! Har ikke sånne dager mer. Nå er det bare meg som er grusom. 0 Siter
Gjest Hermonie Granger Skrevet 21. april 2002 Skrevet 21. april 2002 Legger meg under dyna å gråter! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 21. april 2002 Skrevet 21. april 2002 Lar bare dagen gå sin gang og vente på morgendagen. 0 Siter
naiv Skrevet 21. april 2002 Skrevet 21. april 2002 Spiller høy musikk. Tar en løpetur hvis jeg har anledning. Aktiviserer meg på et annet vis. 0 Siter
Jane Skrevet 21. april 2002 Skrevet 21. april 2002 På grusomme dager skriver jeg. Skriving er min terapi. :-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 22. april 2002 Skrevet 22. april 2002 Kommer jo litt an på dagen,da... Men det som pleier å hjelpe meg er - dusj - rene, myke, gode klær - Rydde rundt meg, lufte, få inn masse lyyys - For å komme i gang med _noe_ ._Noe_ består ofte av husarbeid for min del - blir i mye bedre humør av å ha det ryddig og rent rundt meg. ;-)) Jeg skriver ofte en liste over ting jeg skal gjøre...eks: re sengene, ta ut søppel, rydde kjøkken, ringe x, eller lese x sider. Deler det opp i så små "poster" som mulig...Å henge ut filleryene og riste de er to forskjellig ting...sånn ser det ut som om jeg gjør mer da vet du ;-) - Så krysser jeg ut når jeg har gjort en og en ting, og når jeg er ferdig, da er "premien" en tekopp eller litt surfing eller no'. - Lekeslåss med sambo (hvis det er en sånn sur, kjei, grusom dag) - Skru av PC'n! Er alt for lett å sitte foran skjermen å "råtne" når en egentelig skulle ha gjort noe annet ;-) Håper dagen i dag blir bedre da! 0 Siter
Gjest thoughtful Skrevet 22. april 2002 Skrevet 22. april 2002 Enten -hører jeg på musikk i timesvis -spiller gitar eller -går/sykler meg en lang tur (evt. med discman) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.