UtakknemligDiva Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 34 år, og ikke i nærheten av selvskapt. Jeg har virkelig ingen egenskaper som samfunnet vil ha. Tenk å være født så motsatt av det som er lønnsomt! Som barn så prøvde de å forandre meg, og jeg følte jo veldig sterkt på at å være meg var feil. Jeg har ikke klart å forandre meg nokk enda. Er det helt umulig å forandre personligheten/temperamentet sitt? Jeg bare vet at hvis jeg var mer ekstrovert og naturlig glad så hadde jeg klart meg mye bedre. Men jeg har bare egenskapene som er kjedelige. Og jeg liker ikke noe ved meg selv. Jeeg er sikker på at dette står i veien for kjærligheten også. Har en kollega som sier at jeg må finne meg noen snart, og det blir lettere å kjøpe leilighet. Men jeg får meg ikke til å prøve noe med noen, fordi jeg er ikke føler jeg fortjener å bli elsket med denne diagnosen og min helhet. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden (endret) Jeg tror du har mange egenskaper som dette samfunnet vil ha🙂du og fortjener en kjæreste🙂du har bare ikke møtt den rette ennå. Endret 53 minutter siden av Krisebærblomsten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.