Krisebærblomsten Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar Hva synes dere om vinner sangen Jonas Lovv - "Ya ya ya" 👎 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars Krisebærblomsten skrev (4 timer siden): Hva synes dere om vinner sangen Jonas Lovv - "Ya ya ya" 👎 Råkul! Anonymkode: 86385...39f 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars Krisebærblomsten skrev (7 timer siden): Hva synes dere om vinner sangen Jonas Lovv - "Ya ya ya" 👎 Jonas Lovv er nå en snåling, men dette synes jeg satt ganske bra jeg! 😁 Bedre enn alt det andre, synd at Skrellex ikke hadde stemme igjen, for med en mektig stemme kunne den gjort det adskillig bedre. 1 Siter
Babette Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars Nicklusheletida skrev (3 timer siden): Rett låt vant. Noe Freddie Mercury over han. Jeg tenkte nøyaktig det samme. Både stemmeprakt og sceneshow minnet veldig om Mercury. At de europeiske juryene var så samstemte om å gi ham 12 poeng, er også et godt tegn for det som skal skje i Østerrike, tror jeg. Så jeg er også enig i at rett låt vant. Ellers var det så som så. Hun som sto i bare bleia sang så lavmælt at man knapt kunne høre det, men kanskje er jeg bare gammal og dauhørt. Emma er veldig søt og ble hauset opp som favoritt på forhånd, men jeg synes ikke hun var heldig med sin opptreden. Unge sangere har ofte dårlig diksjon. Der er Rybak et hederlig unntak, han har ypperlig diksjon. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars Nicklusheletida skrev (3 timer siden): Rett låt vant. Noe Freddie Mercury over han. Jeg og fikk den Freddie Mercury følelsen over han. Blir spennende å se hvordan det går i eurovisjon i år. Anonymkode: 0c214...f39 1 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 1. mars Forfatter Skrevet 1. mars Nicklusheletida skrev (4 timer siden): Rett låt vant. Noe Freddie Mercury over han. Prøver og etterligne Måneskin 🤭 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 1. mars Forfatter Skrevet 1. mars Lillemus skrev (6 timer siden): Jonas Lovv er nå en snåling, men dette synes jeg satt ganske bra jeg! 😁 Bedre enn alt det andre, synd at Skrellex ikke hadde stemme igjen, for med en mektig stemme kunne den gjort det adskillig bedre. Snåling er rette orde😁 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 1. mars Forfatter Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Råkul! Anonymkode: 86385...39f Tenk Rybak ikke vant😞 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars (endret) Babette skrev (1 time siden): Emma er veldig søt og ble hauset opp som favoritt på forhånd, men jeg synes ikke hun var heldig med sin opptreden. Hun er veldig søt, men i tillegg til at vokalen druknet så var "dansen" hennes alt for innøvd og for lite naturlig. Krisebærblomsten skrev (34 minutter siden): Tenk Rybak ikke vant😞 Den var alt for lik Farytale med fiolinen og folkedanserne, skal han ha en sjans så må han fornye seg skikkelig. Ingen vits å sende Farytale 2.0 17 år etterpå. Endret 1. mars av Lillemus 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 1. mars Forfatter Skrevet 1. mars (endret) Lillemus skrev (9 minutter siden): Hun er veldig søt, men i tillegg til at vokalen druknet så var "dansen" hennes alt for innøvd og for lite naturlig. Den var alt for lik Farytale med fiolinen og folkedanserne, skal han ha en sjans så må han fornye seg skikkelig. Ingen vits å sende Farytale 2.0 17 år etterpå. En fin reprise med Rybak🙂hadde blitt litt mye av 🎻 for Finland har 🎻 i år. Emma var flink. Endret 1. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
Babette Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars Lillemus skrev (1 time siden): Hun er veldig søt, men i tillegg til at vokalen druknet så var "dansen" hennes alt for innøvd og for lite naturlig. Ja og jeg håper dette skyldtes nerver og at hun ikke var helt i slag. Det jeg egentlig sier, er at jeg håper hun ikke tar etter brødrenes stil. De virker også veldig innøvd og "upersonlige" på scenen. Flinke, men uten evne til å berøre. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 1. mars Forfatter Skrevet 1. mars Aldri hørt om denne Jonas L føre nå i MGP. Snodig og frekk type. 0 Siter
BokkenLazzon Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars 19 hours ago, Krisebærblomsten said: Hva synes dere om vinner sangen Jonas Lovv - "Ya ya ya" 👎 Møl, som resten av MGP. Det har blitt et jalla sirkusmusikk LGBTQ-feshow. 0 Siter
emilie321 Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars Krisebærblomsten skrev (5 minutter siden): Aldri hørt om denne Jonas L føre nå i MGP. Snodig og frekk type. Var ikke han med på the voice ett år? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars Norge gjør det de alltid gjør: sørger for å ikke vinne. Anonymkode: e613f...02f 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars emilie321 skrev (28 minutter siden): Var ikke han med på the voice ett år? Jo. AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Norge gjør det de alltid gjør: sørger for å ikke vinne. Anonymkode: e613f...02f Jeg tror vel heller ikke den vil vinne, men tror den vil gjøre det ganske bra, alle de 8 utenlandske juryene ga den tross alt 12 poeng. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 2. mars Forfatter Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Norge gjør det de alltid gjør: sørger for å ikke vinne. Anonymkode: e613f...02f Ja, ser ikke lovende ut oddsen viser 14. plass det er lenge til finalen. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 2. mars Forfatter Skrevet 2. mars Krisebærblomsten skrev (14 minutter siden): Ja, ser ikke lovende ut oddsen viser 14. plass lenge til finalen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Merkelige klær han hadde på. Snekkerbukse og bar overkropp. Sangen var heller ikke noe å skryte av. Blir nok ingen seier i mai. Anonymkode: cf004...2be 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.