Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Er det noen som husker Silkesvarten.

Jeg så på serien sammen med lillesøsteren min og kan fortsatt kjenningsmelodien. 

(Søk på Black Beauty theme)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
laban skrev (På 31.3.2026 den 22.08):

Jeg så på serien sammen med lillesøsteren min og kan fortsatt kjenningsmelodien. 

(Søk på Black Beauty theme)

Døde hesten i filmen? har ikke sett Black Beauty har hørt om denne filmen. 

Endret av Krisebærblomsten
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (6 timer siden):

Ikke i TV-serien fra 70-tallet. Filmene har jeg ikke sett.

Skrevet
Krisebærblomsten skrev (7 timer siden):

Nei, Silkesvarten  / Black Beauty dør ikke, men boka/filmen/serien er ganske brutal til tider, men for Silkesvartens del går det bra til slutt.

FjellOgDalar
Skrevet

Blikkbåx, Midti smørøyet, Borgen skole, Portveien 2 (Raffen!), Trond Viggo og Flode, Friends, Chicago Hope, kun 1-3 TV-kanaler, Pc-er uten harddisk, Bugg-tyggis, mobiltelefon ble sett på som sossete, vi ble kommandert ut i fint vær (vær så god å finn på leken selv), Topp, Romantikk, Starlet, skoledagbøker (Pusur!), og sikkert mye mer. 

Skrevet (endret)
Lillemus skrev (12 timer siden):

Nei, Silkesvarten  / Black Beauty dør ikke, men boka/filmen/serien er ganske brutal til tider, men for Silkesvartens del går det bra til slutt.

Så trist når dyrene dør i filmer og serier😢 Silkesvarten døde ikke. 

Endret av Sakura
Skrevet
FjellOgDalar skrev (7 timer siden):

Blikkbåx, Midti smørøyet, Borgen skole, Portveien 2 (Raffen!), Trond Viggo og Flode, Friends, Chicago Hope, kun 1-3 TV-kanaler, Pc-er uten harddisk, Bugg-tyggis, mobiltelefon ble sett på som sossete, vi ble kommandert ut i fint vær (vær så god å finn på leken selv), Topp, Romantikk, Starlet, skoledagbøker (Pusur!), og sikkert mye mer. 

Topp, Barbie, Musikk blader🙂jeg samlet på Spice Girls kort. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...