laban Skrevet tirsdag kl 20:08 Skrevet tirsdag kl 20:08 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er det noen som husker Silkesvarten. Jeg så på serien sammen med lillesøsteren min og kan fortsatt kjenningsmelodien. (Søk på Black Beauty theme) 0 Siter
Sakura Skrevet onsdag kl 22:34 Forfatter Skrevet onsdag kl 22:34 (endret) laban skrev (På 31.3.2026 den 22.08): Jeg så på serien sammen med lillesøsteren min og kan fortsatt kjenningsmelodien. (Søk på Black Beauty theme) Døde hesten i filmen? har ikke sett Black Beauty har hørt om denne filmen. Endret onsdag kl 22:36 av Krisebærblomsten 0 Siter
laban Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Krisebærblomsten skrev (6 timer siden): Døde hesten i filmen? har ikke sett Black Beauty har hørt om denne filmen. Ikke i TV-serien fra 70-tallet. Filmene har jeg ikke sett. 1 Siter
Lillemus Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Krisebærblomsten skrev (7 timer siden): Døde hesten i filmen? har ikke sett Black Beauty har hørt om denne filmen. Nei, Silkesvarten / Black Beauty dør ikke, men boka/filmen/serien er ganske brutal til tider, men for Silkesvartens del går det bra til slutt. 1 Siter
FjellOgDalar Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Blikkbåx, Midti smørøyet, Borgen skole, Portveien 2 (Raffen!), Trond Viggo og Flode, Friends, Chicago Hope, kun 1-3 TV-kanaler, Pc-er uten harddisk, Bugg-tyggis, mobiltelefon ble sett på som sossete, vi ble kommandert ut i fint vær (vær så god å finn på leken selv), Topp, Romantikk, Starlet, skoledagbøker (Pusur!), og sikkert mye mer. 3 Siter
Sakura Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden (endret) Lillemus skrev (12 timer siden): Nei, Silkesvarten / Black Beauty dør ikke, men boka/filmen/serien er ganske brutal til tider, men for Silkesvartens del går det bra til slutt. Så trist når dyrene dør i filmer og serier😢 Silkesvarten døde ikke. Endret 8 timer siden av Sakura 0 Siter
Sakura Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden FjellOgDalar skrev (7 timer siden): Blikkbåx, Midti smørøyet, Borgen skole, Portveien 2 (Raffen!), Trond Viggo og Flode, Friends, Chicago Hope, kun 1-3 TV-kanaler, Pc-er uten harddisk, Bugg-tyggis, mobiltelefon ble sett på som sossete, vi ble kommandert ut i fint vær (vær så god å finn på leken selv), Topp, Romantikk, Starlet, skoledagbøker (Pusur!), og sikkert mye mer. Topp, Barbie, Musikk blader🙂jeg samlet på Spice Girls kort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.