Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kunne vel egentlig ikke kommet mer frem det jeg har sagt om at man gjør det som gagner seg på tross av å såre andre. Her er det tydeligvis noen eller alle som plages av at jeg skriver innlegg så da skal de få meg til å la vær. Eller føle meg uvelkommen. Det klarte dere nå! Så dere som mener dere er bedre enn andre og har noe mer interessant å komme med osv. Har du noe mer rett til å lage innlegg? 

Anonymkode: a8687...624

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kunne vel egentlig ikke kommet mer frem det jeg har sagt om at man gjør det som gagner seg på tross av å såre andre. Her er det tydeligvis noen eller alle som plages av at jeg skriver innlegg så da skal de få meg til å la vær. Eller føle meg uvelkommen. Det klarte dere nå! Så dere som mener dere er bedre enn andre og har noe mer interessant å komme med osv. Har du noe mer rett til å lage innlegg? 

Ro deg ned. Hvis du klarer å skru av selvmedlidenheten for to sekunder så kan du lese innlegg uten "woe is me"-briller. Det vil gjøre livet ditt litt enklere.

Du overdramatiserer noe voldsomt. Hvis det er slik du oppfører deg med venner og familie så forstår jeg hvorfor de tar avstand. 

Anonymkode: e280a...f6e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Ro deg ned. Hvis du klarer å skru av selvmedlidenheten for to sekunder så kan du lese innlegg uten "woe is me"-briller. Det vil gjøre livet ditt litt enklere.

Du overdramatiserer noe voldsomt. Hvis det er slik du oppfører deg med venner og familie så forstår jeg hvorfor de tar avstand. 

Men det er godt å høre! Da har jeg svaret på det med venner og familie også da. Takk! 

Helt oppriktig tror du vedkommende mente noe hyggelig? Jeg er irriterende og tar mye plass. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det klarte dere nå!

Nei, det klarte du helt selv.

Skrevet
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Nei, det klarte du helt selv.

Jo, takk! Det jeg ser er at uansett hva andre skriver til og om meg så er det min feil! Det sier meg mye ihvertfall! Deres menig om meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo, takk! Det jeg ser er at uansett hva andre skriver til og om meg så er det min feil! Det sier meg mye ihvertfall! Deres menig om meg. 

Og hvordan det er greit og akseptert å være mot meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan kan noen her inne vite alt om deg og ditt? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva om du slutter å synes synd på deg selv og heller tar litt ansvar for hva du sier og hvordan du fremstår? Du kan ikke skrive hva du vil og så bli snurt og furt når du får respons på det. 

Dette gjelder ikke bare deg, dette gjelder absolutt alle. 

Livet ditt kommer til å fortsette å være veldig vanskelig fremover hvis dette er slik du skal respondere på tilbakemeldinger.

Skrevet

Hva er det dere diskuterer? dette er et åpent forum som alle er velkommen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva om du slutter å synes synd på deg selv og heller tar litt ansvar for hva du sier og hvordan du fremstår? Du kan ikke skrive hva du vil og så bli snurt og furt når du får respons på det. 

Dette gjelder ikke bare deg, dette gjelder absolutt alle. 

Livet ditt kommer til å fortsette å være veldig vanskelig fremover hvis dette er slik du skal respondere på tilbakemeldinger.

Nå er det opp til deg å gi deg, dette fører ikke til noe godt.
Det er tydelig at vedkommende du diskuterer med ikke har det bra. Vis hensyn.

Anonymkode: 9e529...6f8

Skrevet
Sakura skrev (10 minutter siden):

Her tror jeg dessverre du tar feil. Veldig synd, men sant. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå er det opp til deg å gi deg, dette fører ikke til noe godt.
Det er tydelig at vedkommende du diskuterer med ikke har det bra. Vis hensyn.

Det er ingenting som skrives som fører til noe godt. Da kan man bli irritert noen ganger. Det man skriver har konsekvenser. 

Skrevet

Dette viser meg bare at det er greit å være ufin mot meg, gjøre det de vil mot meg. Snakket stygt både til og om meg. Mene at de er bedre enn meg. 

Ikke er jeg verken stygg eller frekk med noen. Eneste jeg har sagt er at jeg ikke er glad og har opplevd mye vondt. Så istedenfor å tenke så synd så blir det motsatt. Da viser dere meg bare at dere skjønner hvorfor og gjør det samme. Takk for det! 

Skriver brukernavnet mitt, forteller meg at jeg er mye og irriterende og hvorfor andre mennesker behandler meg som de gjør. 

Skrevet
Sakura skrev (24 minutter siden):

Alle er ikke velkommen 🥲

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er ingenting som skrives som fører til noe godt. Da kan man bli irritert noen ganger. Det man skriver har konsekvenser. 

Da fortsetter du ikke og diskutere.
Ta høyde for at vedkommende ikke har det bra og vis hensyn. Du bidrar ikke med noe positivt i dine svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...