AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men er det at det er "greit" å få de tilbakemeldingene så viktig for deg at du utsetter deg for dette gang på gang? Det er du som velger å bli såret. Eller for å si det på annen måte: Du velger å fortsette å opprette tråder som gjør at du blir såret. Du velger også å ikke oppsøke hjelp eller jobbe med å bli mindre såret. Så det er du som fortsetter å gjøre noe som gjør deg vondt. Du svarte ikke på mitt siste avsnitt. Folk har skrevet til deg utallige ganger hva de reagerer på, over alle de månedene du har holdt på. Er det sånn at du oppriktig ikke husker det? Anonymkode: c2cb5...0fe Jeg er mye alene og dette blir en måte å være sosial ha kontakt med mennesker. Så du mener at jeg må regne med å bli såret her? Ja, fordi føler folk ikke tåler meg. Nei, jeg ønsker ikke å bli såret. Så det eneste er mitt alternativ mener du er å slutte å skrive? Jeg husker ikke alltid alt som blir skrevet. Men en god del husker jeg. Jeg er dessverre blitt mer og mer klar over hvordan livet er. Hardt og brutalt. Som jeg har nevnt før folk går ikke inn for å være hyggelig med andre. Den personen som er alene blir ikke inkludert på noen måte. Og i tillegg blir det den sitt problem. De andre har noen og bryr seg ikke om den.. Så i Mitt tilfelle så droppet den personen jeg snakket med i tlf har droppet meg uten verken å si noe eller gjør noe. Så er det jeg som sitter igjen. Livet er kjipt og vanskelig og utrettferdng. . Anonymkode: edba6...052 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Og der ramlet du rett tilbake til selvmedlidenhet igjen. Jeg gir opp. Anonymkode: c2cb5...0fe 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og der ramlet du rett tilbake til selvmedlidenhet igjen. Jeg gir opp. Anonymkode: c2cb5...0fe Ikke si det! Jeg er jo meg da. Jeg blir lei meg. Det er ikke dermed sagt at jeg ikke er med. Anonymkode: edba6...052 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg tenker selv vedkommende ikke vil ha kontakt og det sårer. Hvorfor gjør noen sånt? Jeg har ikke hatt mange spm om dette. Setter pris på svar. Anonymkode: edba6...052 Det spørsmålet er det ingen her som kan svare på. Vi vet ikke hva vedkommende tenker. Og det vet ikke du heller, du bare gjetter at vedkommende ikke vil ha kontakt og det sårer deg. Anonymkode: 4d424...7a1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det spørsmålet er det ingen her som kan svare på. Vi vet ikke hva vedkommende tenker. Og det vet ikke du heller, du bare gjetter at vedkommende ikke vil ha kontakt og det sårer deg. Anonymkode: 4d424...7a1 Det er sant! Det er det jeg tenker ut i fra fakta. Siden det er stille. Anonymkode: edba6...052 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er sant! Det er det jeg tenker ut i fra fakta. Siden det er stille. Anonymkode: edba6...052 Siden det er stille behøver ikke å ha noe med deg og gjøre. Kanskje det er mye som skjer i vedkommendes liv, Anonymkode: 4d424...7a1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg hadde nok sendt en SMS av typen "Hei, nå hadde det vært hyggelig med en prat igjen. Kan du ringe meg en gang det passer for deg? Håper alt står bra til 🙂" Anonymkode: 110af...4ad Syns dette er et godt forslag. Du rekker ut en hånd istedenfor og sitte og føle deg såret. Anonymkode: 4d424...7a1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Siden det er stille behøver ikke å ha noe med deg og gjøre. Kanskje det er mye som skjer i vedkommendes liv, Anonymkode: 4d424...7a1 Jeg vet ikke det. Kan være, men jeg tro ikke det selv. Men får se hva som skjer. Vi har pleid å snakke om livet. Og dette var når jeg hadde/har det vanskelig og hadde trengt en venn. Så føler meg forlat noe jeg trengte det mest. Min side. Anonymkode: edba6...052 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Syns dette er et godt forslag. Du rekker ut en hånd istedenfor og sitte og føle deg såret. Anonymkode: 4d424...7a1 Kanskje det! Anonymkode: edba6...052 0 Siter
psykedeliker Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Den personen som er alene blir ikke inkludert på noen måte. Nei, ikke når man ikke er villig til å inkludere seg selv gjennom å ta aktive grep for å komme seg ut av situasjonen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden 1 minute ago, psykedeliker said: Nei, ikke når man ikke er villig til å inkludere seg selv gjennom å ta aktive grep for å komme seg ut av situasjonen. Noen har diagnoser som gjør slikt vanskelig, for ikke si umulig. Anonymkode: 56724...1f2 0 Siter
psykedeliker Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen har diagnoser som gjør slikt vanskelig, for ikke si umulig. Trådstarter har ikke sagt noe om diagnoser. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden psykedeliker skrev (3 minutter siden): Nei, ikke når man ikke er villig til å inkludere seg selv gjennom å ta aktive grep for å komme seg ut av situasjonen. Det er det jeg har skjønt. Det er den som vil inn som skal gjøre det og ikke de som har det sin jobb å inkludere. Forstår ikke det helt. Hvorfor det er sånn? Anonymkode: edba6...052 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden psykedeliker skrev (3 minutter siden): Trådstarter har ikke sagt noe om diagnoser. Jeg vet ingen diagnose eller har sagt noe om det. Anonymkode: edba6...052 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden Kan du ikke bare akseptere at personen etter alt å dømme ikke ønsker en relasjon med deg, når det nå har gått så lang tid uten kontakt? Gi deg selv tid til å sørge over tapet av vedkommende i livet ditt, tid til å reflektere over hvilken betydning hen har hatt for deg og hva som har skjedd i deres relasjon. Det er en tid for alt; nå er tiden for ettertanke kommet. Tiden for klager og høye rop etter medfølelse, derimot, den er kommet til en ende. Anonymkode: 85e0b...e96 0 Siter
psykedeliker Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er det jeg har skjønt. Det er den som vil inn som skal gjøre det og ikke de som har det sin jobb å inkludere. Forstår ikke det helt. Hvorfor det er sånn? Dette kan du ta opp med fastlegen, kanskje du til og med får en diagnose. Endret 38 minutter siden av psykedeliker 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden psykedeliker skrev (3 minutter siden): Dette kan du ta opp med fastlegen, kanskje du til og med får en diagnose. Hvorfor tenker du fastlege er rett plass? Hvorfor ikke diskutere det her? Det er jo et sammfunnsproblem. Anonymkode: edba6...052 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan du ikke bare akseptere at personen etter alt å dømme ikke ønsker en relasjon med deg, når det nå har gått så lang tid uten kontakt? Gi deg selv tid til å sørge over tapet av vedkommende i livet ditt, tid til å reflektere over hvilken betydning hen har hatt for deg og hva som har skjedd i deres relasjon. Det er en tid for alt; nå er tiden for ettertanke kommet. Tiden for klager og høye rop etter medfølelse, derimot, den er kommet til en ende. Anonymkode: 85e0b...e96 Greit! Så trist! Jeg blir lei meg! Føler meg mislykket og at mennesker så lett forlater meg! Anonymkode: edba6...052 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg er mye alene og dette blir en måte å være sosial ha kontakt med mennesker. Så du mener at jeg må regne med å bli såret her? Ja, fordi føler folk ikke tåler meg. Nei, jeg ønsker ikke å bli såret. Så det eneste er mitt alternativ mener du er å slutte å skrive? Jeg husker ikke alltid alt som blir skrevet. Men en god del husker jeg. Jeg er dessverre blitt mer og mer klar over hvordan livet er. Hardt og brutalt. Som jeg har nevnt før folk går ikke inn for å være hyggelig med andre. Den personen som er alene blir ikke inkludert på noen måte. Og i tillegg blir det den sitt problem. De andre har noen og bryr seg ikke om den.. Så i Mitt tilfelle så droppet den personen jeg snakket med i tlf har droppet meg uten verken å si noe eller gjør noe. Så er det jeg som sitter igjen. Livet er kjipt og vanskelig og utrettferdng. . Anonymkode: edba6...052 Jeg tror det er bedre om du lager deg en dagbok å skriver der heller, for nå går det på repeat i hver tråd og det blir litt slitsomt. Samle ditt sammen i en egen dagboktråd så blir det enklere for andre å få litt sammenheng og for din egen del å få litt ut av det du skriver. Anonymkode: 61016...08f 0 Siter
psykedeliker Skrevet 25 minutter siden Skrevet 25 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor tenker du fastlege er rett plass? Hvorfor ikke diskutere det her? Det er jo et sammfunnsproblem. Nei, sårede følelser er et individproblem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.