Gå til innhold

Hva ville du tenkt her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Dette var på torsdag. Før det 5 uker. Men vedkommende tok ikke opp praten og spurte noe om meg. Jeg spurte og responderte på bilde. Om du sier vedkommende er uinteressert hvorfor skal jeg sende en mld da tenker du? 

Anonymkode: fcad1...b01

Kanskje vedkomende tenker det samme som deg? Har du tenkt på det?

Anonymkode: 2ba01...79b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kanskje vedkomende tenker det samme som deg? Har du tenkt på det?

Jeg ble med ett glad når jeg så snapen. Trodde kanskje det ble en dialog, men bare en reaksjon på det jeg skrev og et ja. Jeg snaper sjelden selv ingenting å snape om. Så hvorfor gjøre det om det ikke var for enten dialog eller å bare vise. Det siste var jo rett her da. Blir så trist. Kan ikke komme med mer da når vedkommende ikke responderte eller spurte om meg? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ble med ett glad når jeg så snapen. Trodde kanskje det ble en dialog, men bare en reaksjon på det jeg skrev og et ja. Jeg snaper sjelden selv ingenting å snape om. Så hvorfor gjøre det om det ikke var for enten dialog eller å bare vise. Det siste var jo rett her da. Blir så trist. Kan ikke komme med mer da når vedkommende ikke responderte eller spurte om meg? 

Kanskje vedkommende er sjenert og usikker? Ikke visste hva en skulle skrive? Kanskje kanskje

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kanskje vedkommende er sjenert og usikker? Ikke visste hva en skulle skrive? Kanskje kanskje

Vedkommende er ikke noe sjenert eller usikker av seg. Men da er vi like langt da? Jeg forsøkt med dialog og ingen respons så skjønner ikke hvorfor sende noe da?

AnonymBruker
Skrevet

Sånt skjer hele tiden hos meg, jeg har aldri tenkt tanken om at noen skulle være uinteressert. Hvorfor lage så mye styr ut av en enkel snap? Kanskje det bare var en snap som gikk ut til alle, lå ikke noe mer i det. 

Anonymkode: b8505...b91

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vedkommende er ikke noe sjenert eller usikker av seg. Men da er vi like langt da? Jeg forsøkt med dialog og ingen respons så skjønner ikke hvorfor sende noe da?

Som jeg sa, sikkert bare sendt en felles til flere. Ikk enoe big deal det. Hvorfor elte så mye med en snap liksom? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Som jeg sa, sikkert bare sendt en felles til flere. Ikk enoe big deal det. Hvorfor elte så mye med en snap liksom? 

Ja, jeg forstår jo nå at den ikke var sånn til meg. Bare at det var på listen. Så det var ikke for å prate med meg og en måte å få dialog med meg på. Og det er det triste for det var det jeg håpte når jeg så navnet på snapen. Så lenge siden, så var det ikke det! Her blir det da en big deal. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg forstår jo nå at den ikke var sånn til meg. Bare at det var på listen. Så det var ikke for å prate med meg og en måte å få dialog med meg på. Og det er det triste for det var det jeg håpte når jeg så navnet på snapen. Så lenge siden, så var det ikke det! Her blir det da en big deal. 

Da kan du jo bare sende en hyggelig melding og spørre om dere kan ta en kaffe eller noe sånt? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Da kan du jo bare sende en hyggelig melding og spørre om dere kan ta en kaffe eller noe sånt? 

Hadde vedkommende svart meg med annet et reaksjon og et ja kunne jeg kanskje gjort det, men med bare det fikk jeg meg ikke til å spørre. Følte meg bare dum og naiv som prøvde å komme i dialog. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vedkommende svart meg med annet et reaksjon og et ja kunne jeg kanskje gjort det, men med bare det fikk jeg meg ikke til å spørre. Følte meg bare dum og naiv som prøvde å komme i dialog. 

Personen hadde sikkert ikke en dialog i tankene, bare sendte ut noe liksom. Har en lyst på en dialog med et menneske så er det bare å spørre, det er jo ikke verre enn å få et nei eller ikke høre noe? Who cares, nok av andre folk å bli kjent med , å livet går videre :) 

AnonymBruker
Skrevet

Sukk... Dette kommer til å bli enda en milelang tråd med intetsigende "det-er-så-synd-på-meg-og-alle-er-så-slemme-mot-meg" 🥱😴

Og ved å svare henne opprettholdes adferden. Oppfordrer derfor ingen til å svare. 

Anonymkode: 936cf...a3f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sukk... Dette kommer til å bli enda en milelang tråd med intetsigende "det-er-så-synd-på-meg-og-alle-er-så-slemme-mot-meg" 🥱😴

Og ved å svare henne opprettholdes adferden. Oppfordrer derfor ingen til å svare. 

Så stygg du er! Å oppfordre andre til å ignorere noen? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Personen hadde sikkert ikke en dialog i tankene, bare sendte ut noe liksom. Har en lyst på en dialog med et menneske så er det bare å spørre, det er jo ikke verre enn å få et nei eller ikke høre noe? Who cares, nok av andre folk å bli kjent med , å livet går videre :) 

Ja, ville egentlig ikke prate. Skjønte det. Jeg er nok naiv og dum der som prøvde på prat. Fint at du tenker så lett på det. Takk for svar 🙂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er sånn alle gjør det mot mennesker! Stemmer godt med antagelsene mine. Ignorere mennesker er en stygg og deilig ting og gjøre for deg og latterliggjøre andre som har det tøft! Tusen takk! Håper dere følger rådet her. Ikke svar her mer! 

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Så stygg du er! Å oppfordre andre til å ignorere noen? 

Ja jeg håper inderlig du ikke får det som du vil denne gangen. Kommer ikke til å svare deg mer i denne tråden du stygge menneske. Når du sier at andre er stygg så må du tåle å høre det tilbake igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er sånn alle gjør det mot mennesker! Stemmer godt med antagelsene mine. Ignorere mennesker er en stygg og deilig ting og gjøre for deg og latterliggjøre andre som har det tøft! Tusen takk! Håper dere følger rådet her. Ikke svar her mer! 

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Til og med ukjent på nettet! Utrolig stygt og lese her! Og at alle støtter en sånn oppførsel blir kvalm av det hvor stygg noen er! Ser at jeg oppfatter dere riktig og hvordan mennesker er!  

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg håper inderlig du ikke får det som du vil denne gangen. Kommer ikke til å svare deg mer i denne tråden du stygge menneske. Når du sier at andre er stygg så må du tåle å høre det tilbake igjen. 

Det er det du som er! Oppfordrer andre og latterliggjør meg som du gjør med 😴😴🥱🥱 Hadde du vært noe til person så hadde du holdt deg for god til å gjøre sånt. Klart jeg synes du er det ! Se hva du holder på med. Så ja aldri svar meg mer med dette stygge opplegget ditt! Ufin er du! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er det du som er! Oppfordrer andre og latterliggjør meg som du gjør med 😴😴🥱🥱 Hadde du vært noe til person så hadde du holdt deg for god til å gjøre sånt. Klart jeg synes du er det ! Se hva du holder på med. Så ja aldri svar meg mer med dette stygge opplegget ditt! Ufin er du! 

Du har alle her inne på laget ditt også har jeg sett! Så du vinner skal du se!!!

AnonymBruker
Skrevet

Du bør oppsøke hjelp, TS. Det virker nesten som om du leter etter ting som gjør at du kan være i offerrollen.

Det er ikke uvanlig, noen ganger oppsøker man det som er vondt fordi det er kjent. Og det som er kjent er trygt. Det kan føles lettere enn å gjøre noe annerledes fordi det er nytt og dermed utrygt. 

Anonymkode: 1c247...ec2

AnonymBruker
Skrevet

Du bør oppsøke hjelp, TS. Det virker nesten som om du leter etter ting som gjør at du kan være i offerrollen.

Det er ikke uvanlig, noen ganger oppsøker man det som er vondt fordi det er kjent. Og det som er kjent er trygt. Det kan føles lettere enn å gjøre noe annerledes fordi det er nytt og dermed utrygt. 

Anonymkode: 1c247...ec2

Så utrolig ufint og så klart trenger jeg hjelp! Hadde du vært noe til person så hadde du faktisk synes det var totalt ugreit av vedkommende og at jeg ikke fortjener dette. Men så klart ikke! Dette er utrolig sårende å se hvem dere støtter! 🥲🥲 Stygt gjort av dere! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...