Gå til innhold

Hva ville du tenkt her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så utrolig ufint og så klart trenger jeg hjelp! Hadde du vært noe til person så hadde du faktisk synes det var totalt ugreit av vedkommende og at jeg ikke fortjener dette. Men så klart ikke! Dette er utrolig sårende å se hvem dere støtter! 🥲🥲 Stygt gjort av dere! 

Anonymkode: fcad1...b01

Så bra at du har innsett at du trenger hjelp! Ta kontakt med fastlegen din i morgen 💜

Anonymkode: 1c247...ec2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så bra at du har innsett at du trenger hjelp! Ta kontakt med fastlegen din i morgen 💜

Beklager men spar meg for dette! Tenker virkelig at andre bør gå i seg selv hvordan de behandler andre og hvor stygg man er! Som her nå! Mennesker rett å slett bare ufine! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Beklager men spar meg for dette! Tenker virkelig at andre bør gå i seg selv hvordan de behandler andre og hvor stygg man er! Som her nå! Mennesker rett å slett bare ufine! 

Gnir seg i hendene over å kunne gjøre noe ufint mot andre og får glede av det en lørdag! Nydelig sant? 

AnonymBruker
Skrevet

Gnir seg i hendene over å kunne gjøre noe ufint mot andre og får glede av det en lørdag! Nydelig sant? 

Hvis alt vi skriver tolkes negativt av deg, hvis du oppriktig synes vi er så fæle mennesker - hvorfor er du på forumet?

Jeg hadde aldri tilbrakt tid på et forum hvis jeg syntes om brukerne det du synes om oss.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Ja, ville egentlig ikke prate. Skjønte det. Jeg er nok naiv og dum der som prøvde på prat. Fint at du tenker så lett på det. Takk for svar 🙂

Det jeg skrev var en oppfordring til hva du selv kan gjøre? 

Anonymkode: b8505...b91

AnonymBruker
Skrevet

Hvis alt vi skriver tolkes negativt av deg, hvis du oppriktig synes vi er så fæle mennesker - hvorfor er du på forumet?

Jeg hadde aldri tilbrakt tid på et forum hvis jeg syntes om brukerne det du synes om oss.

Er det rart? Du støtter jo opp om dette. Ikke en sier noe på det. Gang på gang komme inn i tråder med f. eks du igjen og oppfordringer om å ikke svare. Og blir ignorert osv. Det du sier er hold deg vekke. Vi vil ikke ha deg her! Så nei, det er ikke meg som er ufin mot noen! Det er dere! Jeg prøver gang på gang og jeg ser hver gang hva dere gjør. Og det er ikke meg. Dere bare må når det er meg. Ser ikke andre får sånt! Jeg gjør ingenting! Prøver å ignorere dritten å fokusere på noen som bidrar på det tråden handler, men noen bare må. Tenker de bør søke hjelp! 

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg skrev var en oppfordring til hva du selv kan gjøre? 

Anonymkode: b8505...b91

Tror ikke jeg vil det. Når vedkommende ikke tok anledningen kan det bare være. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det rart? Du støtter jo opp om dette. Ikke en sier noe på det. Gang på gang komme inn i tråder med f. eks du igjen og oppfordringer om å ikke svare. Og blir ignorert osv. Det du sier er hold deg vekke. Vi vil ikke ha deg her! Så nei, det er ikke meg som er ufin mot noen! Det er dere! Jeg prøver gang på gang og jeg ser hver gang hva dere gjør. Og det er ikke meg. Dere bare må når det er meg. Ser ikke andre får sånt! Jeg gjør ingenting! Prøver å ignorere dritten å fokusere på noen som bidrar på det tråden handler, men noen bare må. Tenker de bør søke hjelp! 

Du svarte ikke på spørsmålet mitt. 

Det gjelder egentlig mennesker generelt. I de fleste trådene dine ender du opp med rants om hvor fæle og egoistiske mennesker er. 

Så hvorfor ønsker du kontakt med mennesker når du forakter dem så mye?

AnonymBruker
Skrevet

Det gjelder egentlig mennesker generelt. I de fleste trådene dine ender du opp med rants om hvor fæle og egoistiske mennesker er. 

Jeg ønsker kontakt med mennesker som er hyggelig. Det hadde aldri skjedd om jeg ble behandlet med respekt og fint. 

Det er motsatt. Jeg er foraktet. Og noen bare må inn å skrive noe. Gang på gang ut av tema eller synse på hvem som skriver. Jeg gjør aldri sånt, og svarer alle fint og respektfullt! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker kontakt med mennesker som er hyggelig. Det hadde aldri skjedd om jeg ble behandlet med respekt og fint. 

Det er motsatt. Jeg er foraktet. Og noen bare må inn å skrive noe. Gang på gang ut av tema eller synse på hvem som skriver. Jeg gjør aldri sånt, og svarer alle fint og respektfullt! 

Da får du bare fortsette i sporet ditt og ikke gjøre noen endringer. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg svarte på alt!!!

AnonymBruker
Skrevet

Da får du bare fortsette i sporet ditt og ikke gjøre noen endringer. 

Her er det andre som bør få et nytt spor og behandle mennesker med respekt! Og at du hopper over alt jeg skriver? 

AnonymBruker
Skrevet

Her er det andre som bør få et nytt spor og behandle mennesker med respekt! Og at du hopper over alt jeg skriver? 

Gang på gang er det det samme! Noe. Bare må! Og de elsker det! Og andre følger på! Utrolig stygt og ufint! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, bare fortsett og skyld på alle andre for dine problemer, så ordner det seg nok. Ikke tenk på at du selv kan gjøre noe, alt er jo bare alle andres feil uansett. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, bare fortsett og skyld på alle andre for dine problemer, så ordner det seg nok. Ikke tenk på at du selv kan gjøre noe, alt er jo bare alle andres feil uansett. 

Nå spør jeg deg. Synes du jeg blir behandlet fint her? 

AnonymBruker
Skrevet

Nå spør jeg deg. Synes du jeg blir behandlet fint her? 

Måten du blir behandlet på er en konsekvens av dine egne handlinger. Som ikke er unikt for deg, det gjelder oss alle. 

AnonymBruker
Skrevet

Måten du blir behandlet på er en konsekvens av dine egne handlinger. Som ikke er unikt for deg, det gjelder oss alle. 

Der er jeg ikke enig! Jeg har aldri gått inn i en tråd for å fortelle hvem de er når de skriver anonymt, jeg har aldri gått inn i en tråd og gjespet eller få en felles boikott av en person. Jeg skriver alltid høflig og takker for svar osv! Ja, har ikke tro på menneskeheten og får ikke mer av det av sånt. Og ja jeg svarer tilslutt på sånn ufin oppførsel! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Fortelle meg hvorfor jeg fortjener dette? Meget spent på svaret? Og du hopper bare over alle spm mine. Fortjener du å bli behandlet bedre enn meg tenker du? 

Skrevet

I disse 5 ukene som vedkommende ikke kontaktet deg, hvor mange ganger tok du kontakt?

Skrevet (endret)
Lady HM skrev (12 minutter siden):

I disse 5 ukene som vedkommende ikke kontaktet deg, hvor mange ganger tok du kontakt?

Ingen! Så ble glad når jeg fikk dette og benyttet situasjonen til å skrive litt, men ble bare en reaksjon og et ja. Så da ble det ikke mer. Så vedkommende virket lite interessert i dialog. Og spurte ikke om meg. 

Endret av Blondi
Skulle anonym

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...