AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det er det som blir gjort skjønner jeg. Ingen har lyst å svare meg. Eller bryr seg om hvordan jeg har det. Anonymkode: 155b5...fb7 Nei, du har nok rett i det. Det er nok sånn at ingen bryr seg om deg. Og derfor ikke gidder å svare deg. Anonymkode: c72d5...03a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Men vit det at jeg har begynt å rapportere deg. Det er ikke sunt for deg å holde på sånn. Bedre om du klarer å finne på noe annet enn å lage tråd på tråd om det samme. Folk har blitt utvist her for mindre enn det. Anonymkode: c72d5...03a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men vit det at jeg har begynt å rapportere deg. Det er ikke sunt for deg å holde på sånn. Bedre om du klarer å finne på noe annet enn å lage tråd på tråd om det samme. Folk har blitt utvist her for mindre enn det. Anonymkode: c72d5...03a Snilt av deg! Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Snilt av deg! Anonymkode: 155b5...fb7 En aksjon 😔 Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En aksjon 😔 Anonymkode: 155b5...fb7 Hva mener du? Anonymkode: c72d5...03a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva mener du? Anonymkode: c72d5...03a Så om jeg ikke har det kjipt nok skal du få meg kastet ut her fra også. Ja, gjør det du 🥲 Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så om jeg ikke har det kjipt nok skal du få meg kastet ut her fra også. Ja, gjør det du 🥲 Anonymkode: 155b5...fb7 Det er ikke min jobb å kaste ut noen. Men la meg gjette: Du ble kastet ut av KG for samme oppførsel? Lærte du ingenting av det? Anonymkode: c72d5...03a 0 Siter
Sakura Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Kanskje kjæledyr hadde vært noe for deg eks: hund eller katt? 0 Siter
Sakura Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Ingen blir kastet ut🙂mye forskjellige temaer som tas opp her til diskusjoner🙂 0 Siter
Sakura Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Sakura skrev (11 minutter siden): Ingen blir kastet ut🙂mye forskjellige temaer som tas opp her til diskusjoner🙂 FB har egne grupper som er innenfor forskjellige temaer🙂der finner du nok noen med dine interesser. 0 Siter
Sakura Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Sakura skrev (17 minutter siden): Ingen blir kastet ut🙂mye forskjellige temaer som tas opp her til diskusjoner🙂 Du lurer på så mye rart😅 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 31 minutes ago, AnonymBruker said: Men la meg gjette: Du ble kastet ut av KG for samme oppførsel? Anonymkode: c72d5...03a Jeg gjetter at din gjetting er feil. Noe Sånt. Men. Hvem vet. Anonymkode: 02231...31c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke min jobb å kaste ut noen. Men la meg gjette: Du ble kastet ut av KG for samme oppførsel? Lærte du ingenting av det? Anonymkode: c72d5...03a Ser ut som du vil gjøre ditt for det. Hva har jeg gjort deg egentlig? Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Sakura skrev (1 time siden): FB har egne grupper som er innenfor forskjellige temaer🙂der finner du nok noen med dine interesser. Sakura skrev (1 time siden): Du lurer på så mye rart😅 Vil du at jeg skal finne meg en annen plass? Hva mener du er så mye rart? Anonymkode: 155b5...fb7 0 Siter
laban Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Virker som folk styrer unna sånne innlegg. Lettere å svare på hva skal du i pinsen. Det er faktisk lettere å svare på konkrete spørsmål enn på hvor omtenksom man er. Hvordan måles det, og hvordan vet man om oppmerksomheten eventuelt blir riktig? Mange vil nok føle at svaret blir omtrent "jeg bryr meg og gjør så godt jeg kan, men det er ikke alltid så lett". Man kan f.eks. ha opplevd situasjoner der det virker som om noen har det vanskelig. Så forsøker man forsiktig å vise at man bryr seg, men får et litt krasst svar om at alt går greit. Da sitter man igjen med en følelse av at dette ble mislykket, og så er man enda forsiktigere neste gang. Da er det vanskelig å gi et mål på oppmerksomheten - ble det for mye eller for lite? AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen har lyst å svare meg. Eller bryr seg om hvordan jeg har det. Det er mulig du vil få flere svar hvis du beskriver akkurat din situasjon (slik du har gjort underveis i denne tråden, men ikke i startinnlegget) og hva du trenger, i stedet for å generalisere det til spørsmål om hvordan vi andre teoretisk ville reagert i en tenkt situasjon. Det er så mye som kommer an på omstendighetene og hvor nær man står denne "vennen". Forhistorien har også med saken å gjøre: Har man selv fått støtte en gang man hadde det vanskelig, strekker man seg lenger den dagen situasjonen er snudd. Føler man at vennskapet er et overskuddsfenomen på godværsdager, er det lettere å forholde seg passiv. God natt 🥱 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.