AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:46 Skrevet mandag kl 10:46 Det kommer helt an på hva de har sittet i fengsel for. Anonymkode: ce622...d0c 2 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:14 Skrevet mandag kl 11:14 2 hours ago, psykedeliker said: Ifølge politiets definisjon, ja. Men politiet har ikke enerett på kriminalitetsbegrepet i et samfunn. At alle straffbare lovbrudd er kriminelle handlinger er helt korrekt i vanlig juridisk og språklig forstand. Anonymkode: 20051...9de 0 Siter
Dorthe Skrevet mandag kl 12:38 Skrevet mandag kl 12:38 Det kunne jeg ha vært, men det kommer selvfølgelig ann på hvorfor de har fått fengselsstraff. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:37 Skrevet mandag kl 14:37 Jeg har vært veldig streng tidligere på hven jeg slipper inn i mitt liv. Snakket på kravene, for å utforske. Var sammen med en fenselsfugl. Innså at jeg hadde rett før med å ha strengere krav. Anonymkode: 26c5f...4e9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:01 Skrevet mandag kl 15:01 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg har vært veldig streng tidligere på hven jeg slipper inn i mitt liv. Snakket på kravene, for å utforske. Var sammen med en fenselsfugl. Innså at jeg hadde rett før med å ha strengere krav. Anonymkode: 26c5f...4e9 Har litt samme erfaring som deg, jeg slapp alle type mennesker inn i livet, for jeg skulle være så tolerant og fordomsfri. Men oppdaget at det er lurere for egen del å være kresen. Jeg hadde også en gang en psykologilærer på vgs. som ønsket å hjelpe alle som hadde en problematisk fortid. Endte med at hun ble drept av en hun prøvde å hjelpe. Anonymkode: 8655b...b0c 1 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet mandag kl 15:22 Skrevet mandag kl 15:22 Så lenge personen ikke satt inne for svindel eller en sedelighetsforbrytelser så kunne jeg det ja. 0 Siter
psykedeliker Skrevet mandag kl 16:29 Skrevet mandag kl 16:29 AnonymBruker skrev (5 timer siden): At alle straffbare lovbrudd er kriminelle handlinger er helt korrekt i vanlig juridisk og språklig forstand. Hva som er vanlig språkbruk forandrer ikke fakta. F.eks. er det ikke alle lovbrytere som har en kriminell identitet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:33 Skrevet mandag kl 16:33 psykedeliker skrev (2 minutter siden): Hva som er vanlig språkbruk forandrer ikke fakta. F.eks. er det ikke alle lovbrytere som har en kriminell identitet. Nå i disse Pride - tider: Jeg har ranet en gullsmedbutikk, men jeg identifiserer meg som en ikke-kriminell Anonymkode: e9836...40e 1 Siter
Grendel Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Jeg ville godt meg unna en notorisk kriminell. Jeg tror ikke jeg ville kutter ut en venn om jeg fant ut har han hadde vært i fengsel for lenge siden. Spesielt ikke hvis det var et engangstilfelle og et tilbakelagt stadium av livet. 0 Siter
Everybody Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Hva med hvis personen hadde vært i fengsel for voldtekt? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Det droppes venner for ingen grunn så vil tro at det er en grunn til å ikke være venn. Anonymkode: 241a1...ef9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Vennskap har ingen betydning for mennesker. Anonymkode: 241a1...ef9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Vennskap har ingen betydning for mennesker. Anonymkode: 241a1...ef9 Dette er jo bare tull. Vennskap har stor betydning for mange mennesker. Du høres bitter ut. Anonymkode: ce622...d0c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette er jo bare tull. Vennskap har stor betydning for mange mennesker. Du høres bitter ut. Anonymkode: ce622...d0c Mener du det? Vennskap virker som bruk og kast. Og lite betydning. Vet ikke hva jeg er. Anonymkode: 241a1...ef9 0 Siter
Dorthe Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vennskap har ingen betydning for mennesker. Anonymkode: 241a1...ef9 Jeg tenker at uten venner hadde ikke livet vært verdt å leve. De er de viktigste etter barn og ektefelle. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Jeg ville holdt meg unna de aller fleste som har vært i fengsel, men det kommer jo an på hvor alvorlig det var. Hadde holdt meg unna et engangstilfelle også om det var drap, voldtekt, ran eller noe annet alvorlig. Har du det i deg, så har du det i deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Mener du det? Vennskap virker som bruk og kast. Og lite betydning. Vet ikke hva jeg er. Anonymkode: 241a1...ef9 Det er fordi du leser innlegg og ser verden med de negative brillene på. Alle positive innlegg og erfaringer bagatelliserer eller overser du, også henger du deg på de negative og husker bare dem. Anonymkode: ce622...d0c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Dorthe skrev (3 timer siden): Jeg tenker at uten venner hadde ikke livet vært verdt å leve. De er de viktigste etter barn og ektefelle. Så fint å høre. Sånt gir om ikke annet litt troen. Heldig som har sånne vennskap og ikke minst den tanken om vennskap. Anonymkode: 241a1...ef9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er fordi du leser innlegg og ser verden med de negative brillene på. Alle positive innlegg og erfaringer bagatelliserer eller overser du, også henger du deg på de negative og husker bare dem. Anonymkode: ce622...d0c Jeg har vært uheldig og blitt merket og mistet troen på sånt. Skjønner ikke hvordan noen som er venner kan være sånn mot en venn. Fint at andre har gode vennskap og faktisk setter pris på dem. Anonymkode: 241a1...ef9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Dorthe skrev (4 timer siden): Jeg tenker at uten venner hadde ikke livet vært verdt å leve. De er de viktigste etter barn og ektefelle. Hadde samme troen på vennskap før til jeg så at det hadde ikke mine og at jeg ikke betydde noe. Anonymkode: 241a1...ef9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.