Gå til innhold

Lei meg i dag og ønsker tilbakemelding

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, lei meg og ville ha tilbakemeldinger. 
Jeg jo selv jeg har det kjipt ja. 

Anonymkode: 40b89...b72

Rette! Jeg synes jo selv jeg har det kjipt ja. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Rette! Jeg synes jo selv jeg har det kjipt ja. 

Du ønsker at noen skal synes synd på deg.

Anonymkode: 44f0d...4ab

Skrevet
Musikk skrev (34 minutter siden):

Du må ikke bli lei deg dette har ingen ting med deg og gjøre🙂 

Det føles sånn. At vedkommende ikke har lyst. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du ønsker at noen skal synes synd på deg.

Anonymkode: 44f0d...4ab

Det er det ingen som gjør. 
Forståelse på alle forsøkene mine der folk skuffer meg. Og også faktisk det å være alene som jeg er. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er det ingen som gjør. 
Forståelse på alle forsøkene mine der folk skuffer meg. Og også faktisk det å være alene som jeg er. 

Livet mitt er skuffelser! Og dårlig behandling av andre mennesker. 

Ikkeanonymnok
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Heldig er dere som har noe å dele sommeren med 🥲

Jeg er alene hele sommeren. Er forsåvidt alene hele året ellers også. Kun et fåtall ganger jeg er med andre så jeg vet ikke helt hvor du har dette fra. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så du ville anbefalt å ikke spørre om mer kanskje? 

Mulig ikke h*n ikke vil være med deg av ulike grunner😢derfor h*n oppføre seg slik.   

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Takk for at du tok deg tid å svare meg. Snilt. Og at du forklarer hva du gjør. 

Kan bare slutte å spørre. Man føler seg så dum og ubetydelig når man gjør det om igjen og ikke noe ja.

Dagen er ødelagt og at jeg var dum å skrive det her hvor det bare leses. Jeg er jo ubetydelig. 

Heldig er dere som har noe å dele sommeren med 🥲

Du har allerede fått en tilbakemelding på den setningen jeg har uthevet, men jeg vil allikevel si noe om det - i tilfellet dette er tenkemåte som er vanlig for deg. Det ser ut som om du skrev hovedinnlegget for 13 timer siden, dvs. ca klokka åtte en lørdag kveld - og allerede klokka ti er du såret over ikke å ha fått svar. Det virker som om det skal veldig lite til for å såre deg?

Hvis noen spør om jeg har lyst til å bli med på noe, så er det ikke alltid så lett å vite hvordan svare dersom det passer dårlig eller jeg ikke har så veldig lyst. Jeg ønsker jo ikke å såre den som spør, samtidig som jeg kan ha mer enn nok å gjøre allerede, slik at jeg ikke ønsker å prioritere vedkommende akkurat nå. Dersom den som spør er veldig lett å såre eller lett føler seg avvist, så blir det enda mer komplisert å svare nei på en god måte. Hun som sier at hun gjerne blir med en annen gang, prøver kanskje bare å svare på en hyggelig måte. Kanskje har hun ikke så mye tid tilgjengelig akkurat nå, eller kanskje liker hun ikke så godt å bade. 

Behov er ofte ikke synkrone. At du ønsker å treffe en annen person, trenger ikke å være det den andre ønsker akkurat nå. Samtidig kan det godt være at vedkommende gjerne vil treffes på et annet tidspunkt. 

Skrevet
frosken skrev (15 timer siden):

Du har allerede fått en tilbakemelding på den setningen jeg har uthevet, men jeg vil allikevel si noe om det - i tilfellet dette er tenkemåte som er vanlig for deg. Det ser ut som om du skrev hovedinnlegget for 13 timer siden, dvs. ca klokka åtte en lørdag kveld - og allerede klokka ti er du såret over ikke å ha fått svar. Det virker som om det skal veldig lite til for å såre deg?

Hvis noen spør om jeg har lyst til å bli med på noe, så er det ikke alltid så lett å vite hvordan svare dersom det passer dårlig eller jeg ikke har så veldig lyst. Jeg ønsker jo ikke å såre den som spør, samtidig som jeg kan ha mer enn nok å gjøre allerede, slik at jeg ikke ønsker å prioritere vedkommende akkurat nå. Dersom den som spør er veldig lett å såre eller lett føler seg avvist, så blir det enda mer komplisert å svare nei på en god måte. Hun som sier at hun gjerne blir med en annen gang, prøver kanskje bare å svare på en hyggelig måte. Kanskje har hun ikke så mye tid tilgjengelig akkurat nå, eller kanskje liker hun ikke så godt å bade. 

Behov er ofte ikke synkrone. At du ønsker å treffe en annen person, trenger ikke å være det den andre ønsker akkurat nå. Samtidig kan det godt være at vedkommende gjerne vil treffes på et annet tidspunkt. 

Takk for svar! Jeg skal ta til meg det. Kanskje jeg blir lett såret. Og jeg understreker at ingen må svare meg. Selvom jeg hadde blitt glad eller lei meg om noen gjorde det. 

Men hva gjør man i en sånn situasjon da? Nå har jeg mistet gnisten til å spørre noen. Kan vente og se om noen tar initiativ?  Nå har jeg gjort det flere ganger her. 

Skrevet
Musikk skrev (18 timer siden):

Mulig ikke h*n ikke vil være med deg av ulike grunner😢derfor h*n oppføre seg slik.   

Ja, kanskje 🥲 Nå har jeg mistet lysten og gnisten til å spørre. I dag ble det bading alene igjen. 

Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (18 timer siden):

Jeg er alene hele sommeren. Er forsåvidt alene hele året ellers også. Kun et fåtall ganger jeg er med andre så jeg vet ikke helt hvor du har dette fra. 

Jeg syne de som har noen å dele minner, sommer, bading, grilling osv med er heldige. Du skriver du er mye alene. Trives du med det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ja, kanskje 🥲 Nå har jeg mistet lysten og gnisten til å spørre. I dag ble det bading alene igjen. 

Var nok det beste valget🙂

AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (44 minutter siden):

Ble kanskje det, men det er trist da. Hadde vært kjekt sammen med noen 🙂

AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (54 minutter siden):

Hva ville du gjort videre med vedkommende? 

Ikkeanonymnok
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg syne de som har noen å dele minner, sommer, bading, grilling osv med er heldige. Du skriver du er mye alene. Trives du med det? 

Ja det gjør jeg. Har brukt mye av livet mitt sammen med mennesker tidligere men trives best i eget selskap. Mindre stress, mindre skuffelser. Folk har generelt godt av å lære seg å trives i eget selskap.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ble kanskje det, men det er trist da. Hadde vært kjekt sammen med noen 🙂

Har du ikke andre du kan spør? 

AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (45 minutter siden):

Har du ikke andre du kan spør? 

Har få. Så egentlig ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Synd dere her har så negativt syn på meg! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Synd dere her har så negativt syn på meg! 

Hva tror du en sånn der uttalelse skal hjelpe deg med? Presse andre til å si at neida vi har ikke det? 

Har ikke sett at noen i denne tråden uttrykker et negativt syn på deg. Du bare har fått tilbakemelding på at adferden du viser her kan skyve folk vekk. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Hva tror du en sånn der uttalelse skal hjelpe deg med? Presse andre til å si at neida vi har ikke det? 

Har ikke sett at noen i denne tråden uttrykker et negativt syn på deg. Du bare har fått tilbakemelding på at adferden du viser her kan skyve folk vekk. 

Jeg presser ingen, men jeg sitter vel igjen med den oppfatningen at jeg ikke blir likt. Ingen trenger å si nei. Jeg observerer svarene. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...