Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

1. Jeg kan ikke se på deg som Psykiske syk nok. Vis du ikke har hatt: innleggelser (sykehus) DPS (sengepost) akuttmottak for (Psykiske syke) prøvd ut selvmord/selvskading. 2. Mange i dag kaster ut diagnosen Psykiske syk uten å være det. 

Endret av Musikk
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (1 minutt siden):

1. Jeg kan ikke se på deg som Psykiske syk nok. Vis du ikke har hatt: innleggelser (sykehus) DPS (sengepost) akuttmottak for (Psykiske syke) prøvd ut selvmord/selvskading. 2. Mange i dag kaster ut diagnosen Psykiske syk uten å være det. 

Nei vel. Det er i grunn revnende likegyldig hva du ser på som psykisk syk nok. Se det du vil se. 

Anonymkode: 5ae8d...420

Skrevet
Musikk skrev (4 minutter siden):

Men nå er det (heldigvis) ikke du som definerer hva som regenes som psykisk sykdom og du vet tydeligvis ikke at det også ofte ikke kan sees utenpå. Ikke vet du hva andre mennesker har vært gjennom heller. Hvorfor har du i det hele tatt startet denne tråden? Det virker svært dømmende og nedlatende overfor mange som har det tøft nok fra før.

Ikkeanonymnok
Skrevet

Jeg har inntrykk av at det meste av (eller hvertfall mye av) det oppgulpet du kommer med er for å provosere og denne tråden er ingen unntak. Så enten er du bare svært dårlig til å ordlegge deg eller så har du møtt feil publikum.

Skrevet
Musikk skrev (7 minutter siden):

KUN de som kaster UT diagnosen om seg selv jeg menner! En kan ikke se om noen er syke eller ikke! Noen strever alene med tanker osv! ❤️

Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (10 minutter siden):

Jeg har inntrykk av at det meste av (eller hvertfall mye av) det oppgulpet du kommer med er for å provosere og denne tråden er ingen unntak. Så enten er du bare svært dårlig til å ordlegge deg eller så har du møtt feil publikum.

Feil publikum er rett. 

Skrevet (endret)
Musikk skrev (34 minutter siden):

KUN de som kaster UT diagnosen om seg selv jeg menner! En kan ikke se om noen er syke eller ikke! Noen strever alene med tanker osv! ❤️

Alt jeg har skreve til dere i dag er OFTE dette mennesker som sliter får høre vær en eneste dag😭hvorfor blir en behandlet slik av andre? 

Endret av Musikk
Skrevet
Musikk skrev (9 minutter siden):

Alt jeg har skreve til dere i dag er OFTE dette mennesker som sliter får høre vær en eneste dag😭hvorfor blir en behandlet slik av andre? 

Hvis det er den problemstillingen du vil diskutere, må du la det komme fram i startinnlegget. Når du bruker "jeg"-form på den måten, ser det ut som det er noe du selv mener / er enig i. Siden det er mange brukere av Psykiatriforum her, virker det som om du er ute etter å provosere.

Du bør generelt tenke over hvorfor du starter tråder og passe på at startinnlegget er forståelig. Vi er ikke tankelesere. 

Skrevet
laban skrev (1 time siden):

Hvis det er den problemstillingen du vil diskutere, må du la det komme fram i startinnlegget. Når du bruker "jeg"-form på den måten, ser det ut som det er noe du selv mener / er enig i. Siden det er mange brukere av Psykiatriforum her, virker det som om du er ute etter å provosere.

Du bør generelt tenke over hvorfor du starter tråder og passe på at startinnlegget er forståelig. Vi er ikke tankelesere. 

Enig🙂skulle skrive " hva andre sier" ikke brukt jeg forum😔ser den. 

Skrevet
Musikk skrev (1 time siden):

Enig🙂skulle skrive " hva andre sier" ikke brukt jeg forum😔ser den. 

Du strever i blant litt med å gjøre deg forstått merker jeg, er det noe du kjenner igjen fra hverdagen din? 

Skrevet
XbellaX skrev (17 minutter siden):

Du strever i blant litt med å gjøre deg forstått merker jeg, er det noe du kjenner igjen fra hverdagen din? 

Overhode ikke. 

Skrevet

‼️Alt jeg skriver er altid galt! ikke gid og svar på mine innlegg! vis "DU" ikke liker måten jeg skriver på‼️

Ikkeanonymnok
Skrevet

‼️Alt jeg skriver er altid galt! ikke gid og svar på mine innlegg! vis "DU" ikke liker måten jeg skriver på‼️

Det handler egentlig ikke om å ikke like måten du skriver på, det handler derimot mye om hvordan du fremstår når du skriver. Og du sier jo selv i denne tråden at du mente noe annet enn det du opprinnelig skrev og det er jo ikke første gang du kommer med en sånn forklaring i ettertid.

Når det er så mange som reagerer gang på gang så er det kanskje på tide å bryte mønsteret.

Skrevet
Musikk skrev (7 minutter siden):

Det var ikke ment som noen form for kritikk, jeg lurte egentlig bare - og når jeg lurer på noe så spør jeg. Og slik er det altså å være på en diskusjonsforum, man må tåle å snakke sammen og diskutere uten å fly i flint. 

Skrevet (endret)
Ikkeanonymnok skrev (40 minutter siden):

Det handler egentlig ikke om å ikke like måten du skriver på, det handler derimot mye om hvordan du fremstår når du skriver. Og du sier jo selv i denne tråden at du mente noe annet enn det du opprinnelig skrev og det er jo ikke første gang du kommer med en sånn forklaring i ettertid.

Når det er så mange som reagerer gang på gang så er det kanskje på tide å bryte mønsteret.

Jeg mener alt foresten eller😄

Endret av Musikk
Skrevet
XbellaX skrev (38 minutter siden):

Det var ikke ment som noen form for kritikk, jeg lurte egentlig bare - og når jeg lurer på noe så spør jeg. Og slik er det altså å være på en diskusjonsforum, man må tåle å snakke sammen og diskutere uten å fly i flint. 

Det må du og! 

Skrevet
Musikk skrev (Akkurat nå):

Når fikk jeg 🔝 aldri. 

Alltid ⬇️ 

Skrevet

Det må du og! 

Jeg er ikke sint. Jeg forsøkte å forstå deg. Jeg skjønner at det er ganske pyton å føle seg misforstått så ofte som du gjør her inne. Det er vondt.

psykedeliker
Skrevet

Når fikk jeg 🔝 aldri. 

Du har p.t. 76 likes, så dette stemmer ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...