Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
laban skrev (6 minutter siden):

Kvinneguiden? Du kan da ikke mene at det er en hyggelig tone der, og at ingen er ufine? På KG blir trådstarter "tatt" hardt og kontant hvis noe kan misforstås, ikke sjelden tildelt diagnoser også. Med forbehold om at jeg bare leser bestemte temasider der. 

Ja, av og til er det noe ufine komentarer. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
psykedeliker skrev (8 minutter siden):

Nei, det er et eget språk kalt Tåkespråket.

Ja, dette må dere alle lære snart😆 

Skrevet
Musikk skrev (Akkurat nå):

Kodespråket kan man og si🤪

psykedeliker
Skrevet
Musikk skrev (2 minutter siden):

Holder du kurs?

AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (1 time siden):

Du er syk. 

DERE ER ALTID UFINE MOT MEG!!! RIS TIL SAMME RÆV!! 

ALLE ER SNILLE HER NEI! NOEN ER KUN NETROLL! 

Hva er det som skjer? Hvorfor svarer du på denne måten @Musikk?

Anonymkode: f8dd1...ce5

Skrevet (endret)
Musikk skrev (57 minutter siden):

Jeg tror du ville blitt møtt med mer forståelse og tålmodighet hvis du hadde vært åpen om at du har lese - og skrivevansker. Og at du kan ha problemer med å forstå det du leser, i tillegg til at du strever med å få fram det du vil si og dermed blir misforstått.

Nå får vel jeg også en på trynet, men det får så være. 

Endret av Babette
Skrevet
Babette skrev (1 minutt siden):

Jeg tror du ville blitt møtt med mer forståelse og tålmodighet hvis du hadde vært åpen om at du har lese - og skrivevansker. Og at du kan ha problemer med å forstå det du leser. Nå får vel jeg også en på trynet, men det får så være. 

Dette spurte jeg henne om for lenge siden men det ble blankt avvist. Så da er det ikke lett å si hva det er som er årsaken til at hele forumet stadig blir skyteskiver.

Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (1 minutt siden):

Dette spurte jeg henne om for lenge siden men det ble blankt avvist. Så da er det ikke lett å si hva det er som er årsaken til at hele forumet stadig blir skyteskiver.

Ja, jeg husker det. Men det er mange som kan streve med slike ting uten å ha "papir" på at de har dysleksi. 

Skrevet

Kodespråket kan man og si🤪

Du må nok la kodespråket ligge hvis du ønsker at vi skal forstå hva du skiver.

En fin lørdag til deg.

Anonymkode: 547f1...aae

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...