stjernestøv Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Egoet mitt får virkelig kjørt seg for tiden og det er mye jeg tenker på, f.eks at folk ser på alternative ting som vås. De har sinn egen sannhet og det er den eneste sannheten, hvordan kan folk være så ego og sikker på sitt ego? Og forvente at andre skal tro på det de tror på og ha det som sin sannhet? Ser de ikke at det er like mange sannheter som det er mennesker? Nei det er bare en sannhet og det er den de tror på? Forstår ikke hvordan det er mulig å være så trangsynt, har det med oppdragelse å gjøre? Det er greit nok at det er deres sannhet men hvorfor manipulere folk til å tro at det er den ene sannheten som finnes? Hvorfor ikke la folk tro på det de tror? Må si det provoserer meg og det gir meg ikke fred, må finne tilbake til freden i meg. Det er jo tankene søm ødelegger min fred, jeg er jo mer enn mine tanker. Jeg er jo den som observerer tankene, tror tanker ødelegger folk og andre folk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): Egoet mitt får virkelig kjørt seg for tiden og det er mye jeg tenker på, f.eks at folk ser på alternative ting som vås. De har sinn egen sannhet og det er den eneste sannheten, hvordan kan folk være så ego og sikker på sitt ego? Og forvente at andre skal tro på det de tror på og ha det som sin sannhet? Ser de ikke at det er like mange sannheter som det er mennesker? Nei det er bare en sannhet og det er den de tror på? Forstår ikke hvordan det er mulig å være så trangsynt, har det med oppdragelse å gjøre? Det er greit nok at det er deres sannhet men hvorfor manipulere folk til å tro at det er den ene sannheten som finnes? Hvorfor ikke la folk tro på det de tror? Må si det provoserer meg og det gir meg ikke fred, må finne tilbake til freden i meg. Det er jo tankene søm ødelegger min fred, jeg er jo mer enn mine tanker. Jeg er jo den som observerer tankene, tror tanker ødelegger folk og andre folk. Du gjør jo det samme selv.. Anonymkode: 01cd3...7fb 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du gjør jo det samme selv.. Anonymkode: 01cd3...7fb Nei jeg gjør ikke det, jeg lar dem ha sin sannhet men de trenger ikke tvinge den på meg. De kan fortelle meg om sin sannhet og jeg kan fortelle om min, så kan vi respektere hverandres sannhet. Tenke at ja vi ser ulikt på ting og det er greit. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Og noe annet er jo med psykiatrien som skal bedømme folk, der syns jeg de bør være litt forsiktig. Det er livet til folk det gjelder og feil diagnose kan føre til mye rart, livssyn er ikke sykt med det mener de. Så pass dere alle dere religiøse. 0 Siter
Vhanja Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden stjernestøv skrev (11 minutter siden): Nei jeg gjør ikke det, jeg lar dem ha sin sannhet men de trenger ikke tvinge den på meg. De kan fortelle meg om sin sannhet og jeg kan fortelle om min, så kan vi respektere hverandres sannhet. Tenke at ja vi ser ulikt på ting og det er greit. Jo, du gjør også det samme når du sier at alle har levd tidligere liv. Da mener jo du også at du sitter på sannheten ikke bare for deg selv, men for alle. 2 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Vhanja skrev (1 minutt siden): Jo, du gjør også det samme når du sier at alle har levd tidligere liv. Da mener jo du også at du sitter på sannheten ikke bare for deg selv, men for alle. Nei jeg tror på det men andre trenger ikke tro det, de kristne tror jo ikke det og det respekterer jeg. Det er ingenting som ikke er lov å tro, det er helt opp til oss selv. 0 Siter
Vhanja Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden stjernestøv skrev (2 minutter siden): Nei jeg tror på det men andre trenger ikke tro det, de kristne tror jo ikke det og det respekterer jeg. Det er ingenting som ikke er lov å tro, det er helt opp til oss selv. Det er noe helt annet. Det er selvsagt helt problemfritt å tro at vi alle har hatt flere liv. Men du har tidligere presentert det som fakta, som - nettopp - sannhet. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Vhanja skrev (4 minutter siden): Det er noe helt annet. Det er selvsagt helt problemfritt å tro at vi alle har hatt flere liv. Men du har tidligere presentert det som fakta, som - nettopp - sannhet. Ja min fakta og ikke din, du skal få ha din tro her i livet for min del. Bare la meg ha min så er jeg fornøyd, men mulig jeg må akseptere at alle ikke aksepterer andre. Sånn er det vel her i livet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden stjernestøv skrev (29 minutter siden): Ja min fakta og ikke din, du skal få ha din tro her i livet for min del. Bare la meg ha min så er jeg fornøyd, men mulig jeg må akseptere at alle ikke aksepterer andre. Sånn er det vel her i livet. Hvorfor er det så viktig for deg at vi vet alt dette? Anonymkode: 01cd3...7fb 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er det så viktig for deg at vi vet alt dette? Anonymkode: 01cd3...7fb Nei i grunn er det jo ikke så viktig, trenger vel bare en plass å ventilere litt. Her har jeg vært i mange år og trodde folk kjente meg her, så forskjell på sykdom og ikke sykdom. Det er vel en trygghet for meg og jeg har fått forståelse her før,men mulig ingen egentlig kjenner meg da. Jeg kan bare kjenne meg selv sikkert og det er vel det som er rett, bare får behov for å fortelle om det til noen. 0 Siter
Musikk Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Mine tanker i dag💭noen her vil ha meg bort eller vekk fra Doktoronline! Endret 2 timer siden av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): Nei i grunn er det jo ikke så viktig, trenger vel bare en plass å ventilere litt. Her har jeg vært i mange år og trodde folk kjente meg her, så forskjell på sykdom og ikke sykdom. Det er vel en trygghet for meg og jeg har fått forståelse her før,men mulig ingen egentlig kjenner meg da. Jeg kan bare kjenne meg selv sikkert og det er vel det som er rett, bare får behov for å fortelle om det til noen. Det er ikke noe galt i det, men det virker bare som at du vil omvende oss andre til å dele din tro og sannhet. Anonymkode: 01cd3...7fb 0 Siter
Musikk Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) stjernestøv skrev (1 time siden): Egoet mitt får virkelig kjørt seg for tiden og det er mye jeg tenker på, f.eks at folk ser på alternative ting som vås. De har sinn egen sannhet og det er den eneste sannheten, hvordan kan folk være så ego og sikker på sitt ego? Og forvente at andre skal tro på det de tror på og ha det som sin sannhet? Ser de ikke at det er like mange sannheter som det er mennesker? Nei det er bare en sannhet og det er den de tror på? Forstår ikke hvordan det er mulig å være så trangsynt, har det med oppdragelse å gjøre? Det er greit nok at det er deres sannhet men hvorfor manipulere folk til å tro at det er den ene sannheten som finnes? Hvorfor ikke la folk tro på det de tror? Må si det provoserer meg og det gir meg ikke fred, må finne tilbake til freden i meg. Det er jo tankene søm ødelegger min fred, jeg er jo mer enn mine tanker. Jeg er jo den som observerer tankene, tror tanker ødelegger folk og andre folk. Kanskje noe her vil ha deg bort fra Doktoronline💭ikke bryr deg. Endret 2 timer siden av Musikk 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke noe galt i det, men det virker bare som at du vil omvende oss andre til å dele din tro og sannhet. Anonymkode: 01cd3...7fb Neida på ingen måte, jeg vet at dere ikke tror på det og respekterer det. Det kan bare føles litt ensomt når folk generelt er imot meg, det eneste jeg ønsker er aksept. Men jeg trenger jo ikke noens tillatelse til å være den jeg er og må venne meg til at det er en ensom vei, derfor ser jeg på youtube videoer om sånne temaer. Da føler jeg meg mer hel og det hjelper. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Musikk skrev (2 minutter siden): Kanskje noe her vil ha deg bort fra Doktoronline💭ikke bryr deg. Ja det er godt mulig det, litt vanskelig for har vært her så lenge. Det er mye jeg ikke forstår. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden stjernestøv skrev (50 minutter siden): Ja min fakta og ikke din, du skal få ha din tro her i livet for min del. Bare la meg ha min så er jeg fornøyd, men mulig jeg må akseptere at alle ikke aksepterer andre. Sånn er det vel her i livet. Du blander sammen noe så forskjellig som fakta og TRO. Et fakta er en påstand eller opplysning om virkeligheten som er objektivt sann og som kan verifiseres, måles eller bevises. Det som kjennetegner et fakta: Objektivitet: Det er uavhengig av personlige meninger, følelser, tro eller tolkninger. Verifiserbarhet: Det kan etterprøves gjennom observasjon, empirisk forskning, dokumentasjon eller data (f.eks. "Vann koker ved 100 °C ved normalt lufttrykk"). Tid og kontekst: Enkelte fakta er permanente (f.eks. "Norge ligger i Europa"), mens andre er knyttet til et bestemt tidspunkt (f.eks. "Befolkningen i Oslo var X personer i 2024"). Anonymkode: a6d9c...c3d 3 Siter
Musikk Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): Ja det er godt mulig det, litt vanskelig for har vært her så lenge. Det er mye jeg ikke forstår. Det kommer nye folk her sikkert daglig🙂 0 Siter
Musikk Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du blander sammen noe så forskjellig som fakta og TRO. Et fakta er en påstand eller opplysning om virkeligheten som er objektivt sann og som kan verifiseres, måles eller bevises. Det som kjennetegner et fakta: Objektivitet: Det er uavhengig av personlige meninger, følelser, tro eller tolkninger. Verifiserbarhet: Det kan etterprøves gjennom observasjon, empirisk forskning, dokumentasjon eller data (f.eks. "Vann koker ved 100 °C ved normalt lufttrykk"). Tid og kontekst: Enkelte fakta er permanente (f.eks. "Norge ligger i Europa"), mens andre er knyttet til et bestemt tidspunkt (f.eks. "Befolkningen i Oslo var X personer i 2024"). Anonymkode: a6d9c...c3d Kan ikke @stjernestøv for skrive som hun selv føler? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du blander sammen noe så forskjellig som fakta og TRO. Et fakta er en påstand eller opplysning om virkeligheten som er objektivt sann og som kan verifiseres, måles eller bevises. Det som kjennetegner et fakta: Objektivitet: Det er uavhengig av personlige meninger, følelser, tro eller tolkninger. Verifiserbarhet: Det kan etterprøves gjennom observasjon, empirisk forskning, dokumentasjon eller data (f.eks. "Vann koker ved 100 °C ved normalt lufttrykk"). Tid og kontekst: Enkelte fakta er permanente (f.eks. "Norge ligger i Europa"), mens andre er knyttet til et bestemt tidspunkt (f.eks. "Befolkningen i Oslo var X personer i 2024"). Anonymkode: a6d9c...c3d Delores Cannon hadde på tusenvis av hypnoser med folk tilbake til tidligere liv så det er fakta for meg, det var fakta for henne og. Alle slags folk kom til henne for å lære hennes metode, leger, psykiatere, psykolger osv. Hun var veldig klok og kunne mye. 0 Siter
Vhanja Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Musikk skrev (2 minutter siden): Kan ikke @stjernestøv for skrive som hun selv føler? Jo det kan hun. Og vi er på et diskusjonsforum noe som betyr at man kan skrive hva man vil, men da må man også forvente at man kan få reaksjoner på det. Når tro blir omtalt som fakta så er det lov å kommentere det. 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.