Gå til innhold

Den/de du kjenner som er særlig varme mennesker

Anbefalte innlegg

Skrevet
Musikk skrev (5 timer siden):

Jeg bare lurte på om dette var henne🙂

Det forsto jeg, og det var ikke det første spørsmålet ditt (sitert nedenfor) jeg kommenterte heller.

Musikk skrev (På 24.8.2026 den 23.10):

Er du @stjernestøv? hun liker slik tankegang. 

Det var først når du fortsatte å spekulere, etter å ha fått avkreftet at den anonyme var henne :

Musikk skrev (På 24.8.2026 den 23.21):

Er ikke så sikker på det😉@Stjernestøv. 

Det var dette svaret jeg reagerte på, og det står jeg ved.

Musikk skrev (6 timer siden):

Du bestemer ikke hva jeg og andre skal skrive til @stjernestøv 

Selvsagt ikke. Men jeg syntes det passet å fraråde å ta den typen spekulasjoner synlig i trådene. Du du har skrevet mye om anonyme brukere kontra de med nick, og jeg skrev noe om hvordan de som benytter seg av anonym-muligheten, bør få være nettopp anonyme.

Generelt må alle regne med å få motforestillinger på det de skriver i et diskusjonsforum. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personer som lytter mer enn de snakker i dagligdags personlig kontakt. 

Personer som stiller oppfølgingsspørsmål til det andre forteller. 

Personer som merker seg andres interesser, bekymringer og omstendigheter, små detaljer som at de har hangup på en viss type godteri, at de driver med rosemaling og vet fun facts om alle mulige som de stadig kan referere til i form av interne koder og vitser. 

Personer som lytter til et problem, en drøfting eller en plan, et prosjekt av person x og senere kommer tilbake og tar opp tråden med spørsmål om hvordan ting har godt etc. 

psykedeliker
Skrevet
krøll9 skrev (2 timer siden):

Personer som lytter mer enn de snakker i dagligdags personlig kontakt. 

Personer som stiller oppfølgingsspørsmål til det andre forteller. 

Personer som merker seg andres interesser, bekymringer og omstendigheter, små detaljer som at de har hangup på en viss type godteri, at de driver med rosemaling og vet fun facts om alle mulige som de stadig kan referere til i form av interne koder og vitser. 

Personer som lytter til et problem, en drøfting eller en plan, et prosjekt av person x og senere kommer tilbake og tar opp tråden med spørsmål om hvordan ting har godt etc. 

Gode poenger, men alt dette er tillærte egenskaper. Det trenger ikke ha noe med personlighet å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...