Gå til innhold

FU: hva er den tåpeligste forumundersøkelsen du har lest?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du Gyrken, du Gyrken - du lærer visst aldri. Er det ikke mange år siden jeg sa at du burde begynne å brodere? Sånn at du ikke kjeder deg rett til utkastelse av DOL ;o)

Steke sæd og tromme med ståpikker, litt av noen temaer...

Du Gyrken, du Gyrken - du lærer visst aldri. Er det ikke mange år siden jeg sa at du burde begynne å brodere? Sånn at du ikke kjeder deg rett til utkastelse av DOL ;o)

Steke sæd og tromme med ståpikker, litt av noen temaer...

Er du ikke bittelitt nysgjerrig på stekt sæd?

Annonse

Du følger visst ikke med. Stekt mat er ikke bra. Dessuten rått er råere...

Eller var det kun på vitenskapelig basis du ønsket dette eksperimentet?

Hmm.. jeg hadde ikke tenkt å spise det da.. ville du gjort det naiv? Hva slags krydder tror du passer?

Hmm.. jeg hadde ikke tenkt å spise det da.. ville du gjort det naiv? Hva slags krydder tror du passer?

Dette er i allefall ikke tråden å lese for de(n) som føler seg litt småuggen i morgen.

Krydder? Texas Hot -blandingen så klart!

Det er mye bra musikk der ute, som bare venter på å bli lastet ned.

Fikk tak i en artig versjon av "Wish you were here" i dag. Det er nok et konsertopptak av Pink Floyd sammen med Pearl Jam. Det har blitt spillt mange ganger allerede.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...