Gjest ektemann31 Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Min kone har hatt et sidesprang i forbndelse med en fest hun og noen andre veninner var på. Vi har to barn sammen (under skolealder) og hun fortalte om dette et par dager etter. Jeg har det siste året vært engstelig for at noe slikt kunne skje siden hun oftere og oftere blir invitert ut på fest av sine venninner. Jeg har ikke turt og konfrontere henne med min engstelse før nå nylig for ikke å virke kontrollerende. Dette var en helt OK samtale. Samme kveld gikk hun på byen, ble med på nachspeil etterpå og hadde sex med en person hun ikke kjente fra før. Hun sier hun skulle ønske det var ugjort, at det var meningsløst og at hun elsker meg. Jeg elsker henne over alt på jord, så jeg er langt nede nå. Jeg elsker selvsagt også våre barn og ønsker ikke at de skal lide på noen måte. Vi ønsker begge å fortsette forholdet og jeg har stilt visse krav som hun har akseptert, bl.a at hun ikke skal dra på byen alene/med venninner før jeg føler jeg har fått tilbake den tillitten som skal til. Jeg har også sagt at hun må bevise overfor meg at hun virkelig vil fortsette forholdet. Er dette urimelige krav? Noe av årsaken til at dette hendte er nok dårlig kommunikasjon i en periode. Jeg føler at sexlivet vårt har vært bra hele tiden. Hvordan kan jeg best håndtere det som har skjedd, og hvordan kan jeg vite når jeg kan stole på henne igjen? Jeg klarer ikke å bli kvitt "synet" av de som som har sex sammen. Det ligger der hele tiden... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51315-utro-kone/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Til ektemann 31 Mitt første inntrykk er at din kone er for umoden ennå. Hun vet ikke helt hva hun vil. Sansynligvis vil hun ha både i pose og sekk. Festglade venninner med utskeielse på byen og tryggheten hjemme sammen med deg og barna. Jeg synes at det er på høy tid med en samtale med deg og din kone og eventuellt med familierådgiver. Dette her som du beskriver går ikke! Det er barn i bilde også, ikke bare dere to. Du sier du er glad i henne og det betyr at du vil kjempe for henne og forholdet deres. Så det er altså opp til deg hvordan du vil gå fram. Utroskap ødelegger. Ødelegger for mange personer. Ikke bare deg og henne. Sett nå hardt mot hardt og ikke finn deg i dette lenger. Lykke til ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51315-utro-kone/#findComment-202856 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinn Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Til ektemann 31 Mitt første inntrykk er at din kone er for umoden ennå. Hun vet ikke helt hva hun vil. Sansynligvis vil hun ha både i pose og sekk. Festglade venninner med utskeielse på byen og tryggheten hjemme sammen med deg og barna. Jeg synes at det er på høy tid med en samtale med deg og din kone og eventuellt med familierådgiver. Dette her som du beskriver går ikke! Det er barn i bilde også, ikke bare dere to. Du sier du er glad i henne og det betyr at du vil kjempe for henne og forholdet deres. Så det er altså opp til deg hvordan du vil gå fram. Utroskap ødelegger. Ødelegger for mange personer. Ikke bare deg og henne. Sett nå hardt mot hardt og ikke finn deg i dette lenger. Lykke til ! Kjære mann! Jeg har vært i din kones sko. Flere ganger. Straffen har for meg vært samvittigheten, men fordi min kjæreste tilga og tilga, forsto jeg ikke alvoret før vi gikk skikkelig igjennom dette. Jeg råder deg derfor til å forsikre deg om at hun innser at du ikke vil tolerere slik oppførsel igjen. Det var nok det som reddet vårt forhold... Det vil nok også være lurt å være åpen for mange slike samtaler fremover, siden dette er et tema som gjerne sitter i en lang stund. Ønsker dere alt godt:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51315-utro-kone/#findComment-205298 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.