fresja Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 Mangler noen få bokstaver i Noe å bryne seg på. Kamrene: -mgestuene. Ordet blir så rart, at jeg lurer på om m'en kan være feil. Polarfarer: Peer-. Mulig siste e'en er feil. 0 Siter
birdie Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 *pass* på det første, Peary (USA) på det andre. 0 Siter
Gjest motisaz Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 kanskje ammestuene?? men hva har du på en gora, og testikkel? 0 Siter
Gjest ova Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 *pass* på det første, Peary (USA) på det andre. Jeg har det slik: Kamrene = ammestuene Tekstikler: jeg har eiste, vet ikke om det er rett, trodde vel det var et dialektord. Men mineralet får jeg ikke til 0 Siter
fresja Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Skrevet 1. mai 2002 kanskje ammestuene?? men hva har du på en gora, og testikkel? På gora fikk jeg crna, fant det ved å søke på gora. Også jeg fikk eiste på testikkel, tror jeg har hatt det i kryssord før. De har ofte litt rare ord, gjerne dialekt. På mineralet har jeg -ayalitt, om Birdie sin polarfarer er ett. Første bokstav er første bokstav i mynt som ender på en. Noen som vet om noen ovrrsikt over mineraler her på nettet, eller har leksikon hvor alle står? 0 Siter
birdie Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 På gora fikk jeg crna, fant det ved å søke på gora. Også jeg fikk eiste på testikkel, tror jeg har hatt det i kryssord før. De har ofte litt rare ord, gjerne dialekt. På mineralet har jeg -ayalitt, om Birdie sin polarfarer er ett. Første bokstav er første bokstav i mynt som ender på en. Noen som vet om noen ovrrsikt over mineraler her på nettet, eller har leksikon hvor alle står? Mineralet blir FAYALITT, og mynten FEN. 0 Siter
fresja Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Skrevet 1. mai 2002 Mineralet blir FAYALITT, og mynten FEN. Tusen takk! Nå er kryssordet i boks. Må vel snart være min tur til å vinne nå........ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.