Gå til innhold

Så dere programmet om Lottomillionærene i går?


flisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    22

  • Zirine

    14

  • kie

    10

  • Snipp Snapp Snute

    10

Mest aktive i denne tråden

Ja; det var så godt at de fant tilbake til hverandre....trodde en stund at det ble helt slutt mellom dem!

*drømmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Det programmet så jeg ikke, det var dette med å huske på at vi faktisk HAR tv da, vettu. *Ler*

Det som verre var; zappa litt i går på dagtid og får med meg de siste 15-20 minuttene av "Den gamle mannen og havet." Pokker også, DEN skulle jeg gjerne rigga meg til i sofa'n for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tv-tittern

Ja, måtte jo se om jeg så meg selv, jeg var nemlig på Storefjell da de var der ...... de hadde bord ved siden av oss i spisesalen.

Jeg reagerte på Bente der oppe, og inntrykket ble nok forsterket i går ........

Unner dem alt godt framover iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda - det er slike folk som skal vinne i lotto!

Men hvorfor de ikke sikrer barnet i bilen når de har så mye penger - det er litt vanskelig å forstå...

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

huff ja dette var virkelig et par som kunne trenge pengene men også litt hjelp til enkelte ting kanskje....de virket jo litt "enkle" for å si det slik.

Men men håper de iallefall fikk det godt.

Jeg reagerte på røyken dems jeg dersom de hadde så dårlig råd så hadde det bidratt meget dersom de la fra seg rullingspakka. Men det er vel litt av imaget der oppe kanskje.....

Lo så jeg grein jeg når jeg så programmet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

huff ja dette var virkelig et par som kunne trenge pengene men også litt hjelp til enkelte ting kanskje....de virket jo litt "enkle" for å si det slik.

Men men håper de iallefall fikk det godt.

Jeg reagerte på røyken dems jeg dersom de hadde så dårlig råd så hadde det bidratt meget dersom de la fra seg rullingspakka. Men det er vel litt av imaget der oppe kanskje.....

Lo så jeg grein jeg når jeg så programmet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff ja dette var virkelig et par som kunne trenge pengene men også litt hjelp til enkelte ting kanskje....de virket jo litt "enkle" for å si det slik.

Men men håper de iallefall fikk det godt.

Jeg reagerte på røyken dems jeg dersom de hadde så dårlig råd så hadde det bidratt meget dersom de la fra seg rullingspakka. Men det er vel litt av imaget der oppe kanskje.....

Lo så jeg grein jeg når jeg så programmet....

Orker noen av dere å gi et lite sammendrag av programmet? Jeg skulle se det, men sovna visst med feber på sofaen... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrigpetra

Joda - det er slike folk som skal vinne i lotto!

Men hvorfor de ikke sikrer barnet i bilen når de har så mye penger - det er litt vanskelig å forstå...

hilsen

Hun var sikret i bilen. Det er integrert barnesete i V70, veit du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morsomt

Det er godt å se at folk som virkelig trenger penger kan vinne såpass mye i lotto.

Han fikk jeg i alle fall veldig sympati for, hva jeg tenkte om henne er det vel best jeg holder for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å se at folk som virkelig trenger penger kan vinne såpass mye i lotto.

Han fikk jeg i alle fall veldig sympati for, hva jeg tenkte om henne er det vel best jeg holder for meg selv.

mm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrig

Det er godt å se at folk som virkelig trenger penger kan vinne såpass mye i lotto.

Han fikk jeg i alle fall veldig sympati for, hva jeg tenkte om henne er det vel best jeg holder for meg selv.

Men hvorfor er det ingen som vil si hva de syntes om henne? Var hun grådig, eller hva? Jeg glemte å se programmet, noen som vet om det går i reprise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var spesielt imponert over hvordan den høygravide dama jobbet seg gjennom Rød-Princepakkene som det var sukkertøy...Men, unger skal dem ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo morsomt at det er andre enn 75-åringer som kjøper nytt orgel til kirken for pengene som vinner noe ja! :o)

Ser det var flere av oss som reagerte på røykingen. Gubben utbrøt spontant da han så på:"Hun er gravid og røyker? Fysj og fysj!" Og vi var enige og litt forundret over at samme hvor dårlig råd folk har så har de råd til røyk...

Men for all del - jeg unner dem penga av hele mitt hjerte! Og det virket jo som om han hadde investert dem fornuftig da. Og så kunne han spandert på kona en skikkelig bh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var spesielt imponert over hvordan den høygravide dama jobbet seg gjennom Rød-Princepakkene som det var sukkertøy...Men, unger skal dem ha...

ENIG - selv om jeg røyka som en svamp med alle mine tre, men spyr i dag over å se videofilm av meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor er det ingen som vil si hva de syntes om henne? Var hun grådig, eller hva? Jeg glemte å se programmet, noen som vet om det går i reprise?

Hun virket ikke som hun var så glad i han som han var i henne, dessuten røyket hun som besatt mens hun var gravid - - - - og akkurat sånn var jeg også en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor solgte de egentlig huset?Det skjønner ikke jeg.

Bente sa at huset ble for stort for henne, de trivdes ikke der "oppe" og ønsket seg noe mer "normalt" nærmere alt annet i "bøgda".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virket ikke som hun var så glad i han som han var i henne, dessuten røyket hun som besatt mens hun var gravid - - - - og akkurat sånn var jeg også en gang!

Jeg fikk ikke sett det, så bare reklamen for det :( Noen som orker å gjengi handlinga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...