Gå til innhold

Så dere programmet om Lottomillionærene i går?


flisa

Anbefalte innlegg

Gjest Våril

Jeg kan da ikke fatte å begripe HVORFOR du synes synd på barna deres. Tror de barna har det mye bedre enn mange andre barn her i Norges land.

Ja, det tviler jeg ikke på. Jeg jobber med barn som har det jævelig, helt for jævelig...

Men jeg synes alikevel synd på disse barna. Forstå det den som kan..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    22

  • Zirine

    14

  • kie

    10

  • Snipp Snapp Snute

    10

Mest aktive i denne tråden

Snipp Snapp Snute

Ja, det tviler jeg ikke på. Jeg jobber med barn som har det jævelig, helt for jævelig...

Men jeg synes alikevel synd på disse barna. Forstå det den som kan..?

Kan du ikke begrunne HVORFOR du synes synd på disse barna??? Du sier bare det er synd på dem men ikke hvorfor det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The observer

Kan du ikke begrunne HVORFOR du synes synd på disse barna??? Du sier bare det er synd på dem men ikke hvorfor det er det.

Det er sannsynligvis bare fordi foreldrene ikke holder samme kvalitative standard, intellektuelt og emosjonelt, som Våril selv gjør... i Vårils egne øyne altså.

Moralen (om noen) må da være: "Er du ikke lik meg - da er du mindreverdig."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Våril

Kan du ikke begrunne HVORFOR du synes synd på disse barna??? Du sier bare det er synd på dem men ikke hvorfor det er det.

Nei, jeg velger å ikke begrunne hvorfor her på DOL. Så detaljert ønsker jeg ikke å være, synes ikke det er noe ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Observer

Nei, jeg velger å ikke begrunne hvorfor her på DOL. Så detaljert ønsker jeg ikke å være, synes ikke det er noe ok.

Da bør du også holde deg for god til å komme med dulgte antydninger om at barna ikke har det bra. Patetisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snipp Snapp Snute

Da bør du også holde deg for god til å komme med dulgte antydninger om at barna ikke har det bra. Patetisk!

Jeg regner med at det svaret var til Våril å ikke til meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det tviler jeg ikke på. Jeg jobber med barn som har det jævelig, helt for jævelig...

Men jeg synes alikevel synd på disse barna. Forstå det den som kan..?

Hvis du verken vil eller kan begrunne påstandene dine, så har de ingen verdi. Dine forsøk på baksnakking og mistenkeliggjøringer er både patetisk og ondskapsfulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Observer

Jeg regner med at det svaret var til Våril å ikke til meg:-)

Ehh.. selvfølgelig var det vil Våril. Glemte å skifte tittel i blodrusen... Tilgitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snipp Snapp Snute

Ehh.. selvfølgelig var det vil Våril. Glemte å skifte tittel i blodrusen... Tilgitt?

Selvfølgelig er du tilgitt:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Våril

Hvis du verken vil eller kan begrunne påstandene dine, så har de ingen verdi. Dine forsøk på baksnakking og mistenkeliggjøringer er både patetisk og ondskapsfulle.

Jasså, så nå er jeg patetisk og ondskapsfull..!

Javel, men jeg gidder alikevel ikke å gå inn på hvorfor jeg synes synd på barna. Du får nok slå deg til ro med at jeg ikke ønsker å utdype det her på DOL. Om det er baksnakke og mistenkeliggjøre folk, så får det bare være.

Jeg mener det _jeg_ mener, ferdig med det..! Og jeg har like stor rett til å komme med min mening, som du har å komme med din. Respekter det..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Våril

Da bør du også holde deg for god til å komme med dulgte antydninger om at barna ikke har det bra. Patetisk!

Jeg sier at jeg synes synd på barna. At de ikke har det bra er dine ord. Omsorgsituasjonen uttaler jeg meg ikke om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Observer

Jeg sier at jeg synes synd på barna. At de ikke har det bra er dine ord. Omsorgsituasjonen uttaler jeg meg ikke om.

Så du mener barna har det bra, men likevel synes du synd på de? Jeg synes du rører mer og mer nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...