Gå til innhold

Så dere programmet om Lottomillionærene i går?


flisa

Anbefalte innlegg

Gjest juppjupp

Hun virket ikke som hun var så glad i han som han var i henne, dessuten røyket hun som besatt mens hun var gravid - - - - og akkurat sånn var jeg også en gang!

Jeg var heller ikke noe glad i mannen min da jeg var gravid. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    22

  • Zirine

    14

  • kie

    10

  • Snipp Snapp Snute

    10

Mest aktive i denne tråden

Snipp Snapp Snute

Bente sa at huset ble for stort for henne, de trivdes ikke der "oppe" og ønsket seg noe mer "normalt" nærmere alt annet i "bøgda".

O.K ja det var vel litt ensomt der de bodde så litt øde ut. Jeg synes han mannen var så søt han grein nesten hele tiden:-) Ønsker dem i allefall lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2-barnsmor

Hvorfor solgte de egentlig huset?Det skjønner ikke jeg.

Var det ikke fordi de gjorde det slutt?Så flyttet de sammen igjen etterpå...

Jeg unte dem gevinsten av hele mitt hjerte.Heldigvis er det ikke bare de som har nok penger fra før av som vinner...

Likevel klarer jeg ikke å dy meg til å kommentere damas utakknemlige/likegyldige oppførsel over mannen.Gravid eller ei,hun virket litt spesiell.Lurer på om ex-kona fikk noe ut av gevinsten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snipp Snapp Snute

Var det ikke fordi de gjorde det slutt?Så flyttet de sammen igjen etterpå...

Jeg unte dem gevinsten av hele mitt hjerte.Heldigvis er det ikke bare de som har nok penger fra før av som vinner...

Likevel klarer jeg ikke å dy meg til å kommentere damas utakknemlige/likegyldige oppførsel over mannen.Gravid eller ei,hun virket litt spesiell.Lurer på om ex-kona fikk noe ut av gevinsten..

Ja det lurte faktisk jeg også på, om x kona fikk noe.

Jeg likte mannen bedre enn jeg likta kona. Som du sier så virket hun veldig likegyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var spesielt imponert over hvordan den høygravide dama jobbet seg gjennom Rød-Princepakkene som det var sukkertøy...Men, unger skal dem ha...

Røyker du conan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var sikret i bilen. Det er integrert barnesete i V70, veit du.

Holder det virkelig med opphøyet sete da? Hun så jo ikke eldre ut enn 3 år?

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke fordi de gjorde det slutt?Så flyttet de sammen igjen etterpå...

Jeg unte dem gevinsten av hele mitt hjerte.Heldigvis er det ikke bare de som har nok penger fra før av som vinner...

Likevel klarer jeg ikke å dy meg til å kommentere damas utakknemlige/likegyldige oppførsel over mannen.Gravid eller ei,hun virket litt spesiell.Lurer på om ex-kona fikk noe ut av gevinsten..

Er enig i at hun virket litt likegyldig, men tror nok at det kan skyldes kameraenes nærvær...Mannen var jo ganske åpen, det er ikke alle som vil åpne seg slik for åpent kamera.

Uansett, et herlig program, og det var flott å endelig se en verdig vinnerfamilie :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pute fra 15 kilo

Holder det virkelig med opphøyet sete da? Hun så jo ikke eldre ut enn 3 år?

hilsen

Det er ikke det absolutt beste, men pute med tilpasset belte er nok i følge loven fra ca 15 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest samio

Jeg synes begrunnelsen hans for å lage programmet var litt rar jeg...

For at andre som lever på fattigdomsgrensen skal se at det finnes håp.

Hva slags håp er det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker noen av dere å gi et lite sammendrag av programmet? Jeg skulle se det, men sovna visst med feber på sofaen... :(

De var en familie på fire (2 små barn) og en ny unge på vei. Mannen var uføretrygdet pga en bilulykke for mange år siden, og hele familien levde på 7500,- i måneden.

De bodde i et skikkelig stygt bittelite hus og hadde ikke råd til å kjøpe klær engang. La opp bukser o.l. som de fikk av venner av familie.

Så vant de 3,8 millioner. Mannen virket kjempekoselig og gråt stadig vekk, konen virket litt mer innesluttet men selvsagt glad hun også. Det første de kjøpte seg var en 1999-modell Volvo til 380 000,-, det reagerte jeg litt på. Er ikke nødvendig å punge ut med så mye mer enn 250 000,- får å få en skikkelig bil, men men. Så bygget de et helt nytt hus, tok en stund. Svært, med boblebad osv. Men interiør og farger hadde de ikke peiling på, så det ble ganske stygt...

Så byttet de ut Volvoen med en 2000-modell V70 til 505 000,-. Wow, sier bare jeg! Mannen gråt, for han hadde aldri trodd at han skulle få eie en slik bil...

Konen fødte en jente, problemer begynte å oppstå pga masse oppmerksomhet, misunnelige naboer osv. Paret bestemte seg for å gå fra hverandre og mannen flyttet på hotell. Klipp - ett halvt år senere. De kommer sammen igjen, men selger det svære huset og flytter inn i et litt mindre, men ganske fint hus. På slutten av programmet kom det rulletekst hvor det stod at de nå hadde hus, bil, og brukt litt penger på luksus, mens resten var investert i en livrente som gav månedlige utbetalinger i 20 år.

Så de klarte seg ganske bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var en familie på fire (2 små barn) og en ny unge på vei. Mannen var uføretrygdet pga en bilulykke for mange år siden, og hele familien levde på 7500,- i måneden.

De bodde i et skikkelig stygt bittelite hus og hadde ikke råd til å kjøpe klær engang. La opp bukser o.l. som de fikk av venner av familie.

Så vant de 3,8 millioner. Mannen virket kjempekoselig og gråt stadig vekk, konen virket litt mer innesluttet men selvsagt glad hun også. Det første de kjøpte seg var en 1999-modell Volvo til 380 000,-, det reagerte jeg litt på. Er ikke nødvendig å punge ut med så mye mer enn 250 000,- får å få en skikkelig bil, men men. Så bygget de et helt nytt hus, tok en stund. Svært, med boblebad osv. Men interiør og farger hadde de ikke peiling på, så det ble ganske stygt...

Så byttet de ut Volvoen med en 2000-modell V70 til 505 000,-. Wow, sier bare jeg! Mannen gråt, for han hadde aldri trodd at han skulle få eie en slik bil...

Konen fødte en jente, problemer begynte å oppstå pga masse oppmerksomhet, misunnelige naboer osv. Paret bestemte seg for å gå fra hverandre og mannen flyttet på hotell. Klipp - ett halvt år senere. De kommer sammen igjen, men selger det svære huset og flytter inn i et litt mindre, men ganske fint hus. På slutten av programmet kom det rulletekst hvor det stod at de nå hadde hus, bil, og brukt litt penger på luksus, mens resten var investert i en livrente som gav månedlige utbetalinger i 20 år.

Så de klarte seg ganske bra :-)

Takk :)

Tror penger noen gang kan gå til hodet på en, jeg... blir man egentlig lykkelig av å ha det så luksuriøst rundt seg?

Hva ville dere brukt 3,8 millioner kroner til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Tror penger noen gang kan gå til hodet på en, jeg... blir man egentlig lykkelig av å ha det så luksuriøst rundt seg?

Hva ville dere brukt 3,8 millioner kroner til?

Jeg hadde nok betalt ned studiegjelden min + familiens gjeld, også hadde jeg kjøpt meg en leilighet og en bil, men ikke så dyrt som den familien gjorde. Man tenker gjerne at "nå er jeg rik", men i våre dager er faktisk ikke 3,8 mill så mye...

Så hadde jeg spandert på meg en skikkelig ferie med venner, resten av pengene hadde jeg nok investert på en eller måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :)

Tror penger noen gang kan gå til hodet på en, jeg... blir man egentlig lykkelig av å ha det så luksuriøst rundt seg?

Hva ville dere brukt 3,8 millioner kroner til?

Jeg lover deg at jeg ikke hadde hatt "vondt av det" :-)

Jeg hadde gjort meg gjeldfri på huset, kjøpt 2 biler, satt 100.000 på konto til hver av ungene, tatt med meg hele familien, inkludert søster m/fam, mor og far og broren min, på en ferietur. ...da hadde jeg hatt 2,4 mill igjen som hadde fått stå "på bok" Jeg hadde begynt å jobbe bare halv tid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at hun virket litt likegyldig, men tror nok at det kan skyldes kameraenes nærvær...Mannen var jo ganske åpen, det er ikke alle som vil åpne seg slik for åpent kamera.

Uansett, et herlig program, og det var flott å endelig se en verdig vinnerfamilie :-)

Enig med deg!

Og dessuten er det kanskje nettopp en sånn dame han trenger? En som "beholder roen"?

To veldig følsomme sammen blir kanskje litt for mye av det gode? De hadde vel hulka seg gjennom hele programmet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg!

Og dessuten er det kanskje nettopp en sånn dame han trenger? En som "beholder roen"?

To veldig følsomme sammen blir kanskje litt for mye av det gode? De hadde vel hulka seg gjennom hele programmet ;-)

*s*, hun var ikke så rolig da han satte på dansemusikken sin på det nye stereoanlegget og gliste og danset: "Men faan a Knut, -jeg sitter i telefooooon!"

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*s*, hun var ikke så rolig da han satte på dansemusikken sin på det nye stereoanlegget og gliste og danset: "Men faan a Knut, -jeg sitter i telefooooon!"

hehe

Nå har ikke jeg sett dette programmet, men frasen; "Men faan a Knut, -jeg sitter i telefooooon!" den er kjent ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*s*, hun var ikke så rolig da han satte på dansemusikken sin på det nye stereoanlegget og gliste og danset: "Men faan a Knut, -jeg sitter i telefooooon!"

hehe

Uff, det kunne faktisk vært meg....*ler*

Blei litt småirritert på'n sjøl;-)

Jeg mener, man sitter der og skal ta en viktig telefon (var det ikke til sykehuset ang. neste dags keisersnitt, tro?) også begynner typen å spille opp til dans for full guffe. *ler*

Har forresten også en mann som er veldig utadvendt og er av den mer stille typen sjøl. Sikkert mange som tror jeg er overlegen også, men jeg blir bare litt "fastlåst".

Så jeg identifiserte meg nok litt med dama. Selv om jeg aldri hadde turt å kjefte på gubben på tv, da ;-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Tror penger noen gang kan gå til hodet på en, jeg... blir man egentlig lykkelig av å ha det så luksuriøst rundt seg?

Hva ville dere brukt 3,8 millioner kroner til?

Tror jeg først og fremst ville forsøkt å få mesteparten til å "vokse" på et eller annet vis. Bli en "varig inntekt".

Dessuten betalt gjeld, kjøpt eller bygd et hus som passer en stor familie og er sånn som jeg vil ha det.

Og gitt bort noe til de som virkelig trenger det :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...