Gå til innhold

Så dere programmet om Lottomillionærene i går?


flisa

Anbefalte innlegg

Jeg synes begrunnelsen hans for å lage programmet var litt rar jeg...

For at andre som lever på fattigdomsgrensen skal se at det finnes håp.

Hva slags håp er det da?

Sannsynligheten for å få 7 rette på en enkeltrekke i Lotto er mindre enn 1:5.000.000, så jammen er det håp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    22

  • Zirine

    14

  • kie

    10

  • Snipp Snapp Snute

    10

Mest aktive i denne tråden

Er enig i at hun virket litt likegyldig, men tror nok at det kan skyldes kameraenes nærvær...Mannen var jo ganske åpen, det er ikke alle som vil åpne seg slik for åpent kamera.

Uansett, et herlig program, og det var flott å endelig se en verdig vinnerfamilie :-)

Verdig? Hva var det som gjør noen verdig til å vinne i Lotto? Det faktum at de spiller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det kunne faktisk vært meg....*ler*

Blei litt småirritert på'n sjøl;-)

Jeg mener, man sitter der og skal ta en viktig telefon (var det ikke til sykehuset ang. neste dags keisersnitt, tro?) også begynner typen å spille opp til dans for full guffe. *ler*

Har forresten også en mann som er veldig utadvendt og er av den mer stille typen sjøl. Sikkert mange som tror jeg er overlegen også, men jeg blir bare litt "fastlåst".

Så jeg identifiserte meg nok litt med dama. Selv om jeg aldri hadde turt å kjefte på gubben på tv, da ;-)

Mvh

hehe, men jeg hadde aldri skreket FAAN på tv! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, men jeg hadde aldri skreket FAAN på tv! :-)

*ler*

Ikke jeg heller. Men han hadde nok fått høre det når vi var på tomannshånd etterpå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Våril

Ja, det var jammen litt av en dokumentar. Vi lo så tårene trilla :-)))

Veldig koselig at de kunne få seg et litt "bedre liv". Spesielt med tanke på barna. Men jeg reagerte både på mannen og dama. Men det behøver jeg ikke utbrodere her.

La iallefall merke til graviditet og røyking, men der i gården tror jeg ikke en kunne forvente så mye......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var jammen litt av en dokumentar. Vi lo så tårene trilla :-)))

Veldig koselig at de kunne få seg et litt "bedre liv". Spesielt med tanke på barna. Men jeg reagerte både på mannen og dama. Men det behøver jeg ikke utbrodere her.

La iallefall merke til graviditet og røyking, men der i gården tror jeg ikke en kunne forvente så mye......

Det innlegget ditt kunne jeg ha skrevet selv. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det innlegget ditt kunne jeg ha skrevet selv. ;-)

Vi syntes det var pinlig. På grensen til hva man kan vise på TV. Noen mennesker bør beskyttes mot seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åselid

Hallo. Dette kan vel bli kåret til årets mest harry program hittil i år eller....

han var litt kul men litt for enkel for min smak....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo. Dette kan vel bli kåret til årets mest harry program hittil i år eller....

han var litt kul men litt for enkel for min smak....

Men han har ikke fridd til deg heller, har han vel?

Jeg klarer bare ikke å latterliggjøre folk som ikke har fått med seg alt vi andre har. Når man ikke har råd til å gå til tannlegen, eller kjøpe seg busskort, - da er det vel ikke så rart at man "tar helt av" om man vinner en liten formue?

At folk er "harry" er kanskje det at man går i klær som er arvet, eller kanskje ikke har MULIGHET til å dille med å lese om moter, for det er viktigst at ungen får mat hver dag. Jeg har selv levd sånn, og kan ikke si at jegbrydde meg så veldig om moter den gangen, ikke har man råd til å vanke i kulturelle kretser heller, man er rett og slett satt helt ut på utsiden av resten av samfunnet. Man svelger stolt den skammen det er å ikke kunne smile, fordi man har mistet krona på ei tann man bare har skruen igjen av.

Å gud som jeg unner dem det, - ja om dem så brukte opp alt de fikk på grilldresser og slipperser i gull-lamé...det er deres penger, og deres valg og liv.

Det jeg bet meg merke i var denne Knuts omsorg og kjærlighet for sine, nei, -han var nok ikke noen direktørtype, ei heller noen verdensmann, men skulle jeg ha måttet være på en øde øy med det valget HAN, eller en fisfin direktør som ikke ante hvordan han skulle overleve på kokosnøtter, ja da vet jeg hva jeg hadde valgt.

PUH! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Våril

Vi syntes det var pinlig. På grensen til hva man kan vise på TV. Noen mennesker bør beskyttes mot seg selv.

Ja, det har du faktisk helt rett i. Det er pinelig at noen ønsker å framstår på den måten på TV. Men vi kunne ikke annet en å le av det :-))

Men det er synd på barna.... De hadde jo ei stor jente også som sikkert får høre litt av hvert..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi syntes det var pinlig. På grensen til hva man kan vise på TV. Noen mennesker bør beskyttes mot seg selv.

Nei - heller at de bør beskyttes mot enkelte seere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyking i svangerskapet, banning på tv, litt korte i hodet, matbudsjettet, stygt interiør for de eide ikke smak....oh yess....

Trenger jeg å si mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har du faktisk helt rett i. Det er pinelig at noen ønsker å framstår på den måten på TV. Men vi kunne ikke annet en å le av det :-))

Men det er synd på barna.... De hadde jo ei stor jente også som sikkert får høre litt av hvert..!

Hvorfor er det synd på barna? Fordi de har foreldre som klarer å vise følelser? Eller fordi de var på tv? Eller fordi de endelig har kommet seg vekk fra fattigdommen? Eller fordi enkelte som er rundt dem ler av dem?

....jeg tror vel helst det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest titti

Nei - heller at de bør beskyttes mot enkelte seere.

Det var andre ord fra Flisa.

Du uttalte engang i en annen tråd at så lenge man går med på å vise seg på tv, så må man tåle og regne med at seerne kommenterer deres personer, hvordan de er og hvordan de oppfører seg. Det var din rett å gjøre det.

Gjelder det andre regler for lottomillionærer som bretter ut privatlivet sitt på tv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Våril

Men han har ikke fridd til deg heller, har han vel?

Jeg klarer bare ikke å latterliggjøre folk som ikke har fått med seg alt vi andre har. Når man ikke har råd til å gå til tannlegen, eller kjøpe seg busskort, - da er det vel ikke så rart at man "tar helt av" om man vinner en liten formue?

At folk er "harry" er kanskje det at man går i klær som er arvet, eller kanskje ikke har MULIGHET til å dille med å lese om moter, for det er viktigst at ungen får mat hver dag. Jeg har selv levd sånn, og kan ikke si at jegbrydde meg så veldig om moter den gangen, ikke har man råd til å vanke i kulturelle kretser heller, man er rett og slett satt helt ut på utsiden av resten av samfunnet. Man svelger stolt den skammen det er å ikke kunne smile, fordi man har mistet krona på ei tann man bare har skruen igjen av.

Å gud som jeg unner dem det, - ja om dem så brukte opp alt de fikk på grilldresser og slipperser i gull-lamé...det er deres penger, og deres valg og liv.

Det jeg bet meg merke i var denne Knuts omsorg og kjærlighet for sine, nei, -han var nok ikke noen direktørtype, ei heller noen verdensmann, men skulle jeg ha måttet være på en øde øy med det valget HAN, eller en fisfin direktør som ikke ante hvordan han skulle overleve på kokosnøtter, ja da vet jeg hva jeg hadde valgt.

PUH! :-)

Jeg reagerte ikke på at de "tok av". Ikke synes jeg de "tok av" mer en de fleste ville gjort. Det er helt andre ting jeg reagerte på, men det er ikke noe ok å utbrodere det her.

Men hvorfor tror du en direktør bør være fisefin? Kan ikke en direktør være barsk, flott og innmari flink med hendene sine..? Ordne opp med både det ene og det andre. Det er du som generaliserer litt nå :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var andre ord fra Flisa.

Du uttalte engang i en annen tråd at så lenge man går med på å vise seg på tv, så må man tåle og regne med at seerne kommenterer deres personer, hvordan de er og hvordan de oppfører seg. Det var din rett å gjøre det.

Gjelder det andre regler for lottomillionærer som bretter ut privatlivet sitt på tv?

hehe, skjønner HELT klart hva du sier her, likevel så er programmet Big Brother LAGT opp til at vi skal lilke, mislike etc. for så å stemme ut deltagerne,

De som deltok i går har vel egentlig vært utestemt i mange år. Det finnes mange mennesker som har det slik som de hadde det. Og med de ressursene de nå hadde fått så ØNSKET de å vise andre at de hadde fått det bra!

Ja, vi rundt er fæle til å fordømme andre mennesker, men vi har et valg om å delta/ikke delta i BB, man velger sjelden å leve i fattigdom.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snipp Snapp Snute

Men han har ikke fridd til deg heller, har han vel?

Jeg klarer bare ikke å latterliggjøre folk som ikke har fått med seg alt vi andre har. Når man ikke har råd til å gå til tannlegen, eller kjøpe seg busskort, - da er det vel ikke så rart at man "tar helt av" om man vinner en liten formue?

At folk er "harry" er kanskje det at man går i klær som er arvet, eller kanskje ikke har MULIGHET til å dille med å lese om moter, for det er viktigst at ungen får mat hver dag. Jeg har selv levd sånn, og kan ikke si at jegbrydde meg så veldig om moter den gangen, ikke har man råd til å vanke i kulturelle kretser heller, man er rett og slett satt helt ut på utsiden av resten av samfunnet. Man svelger stolt den skammen det er å ikke kunne smile, fordi man har mistet krona på ei tann man bare har skruen igjen av.

Å gud som jeg unner dem det, - ja om dem så brukte opp alt de fikk på grilldresser og slipperser i gull-lamé...det er deres penger, og deres valg og liv.

Det jeg bet meg merke i var denne Knuts omsorg og kjærlighet for sine, nei, -han var nok ikke noen direktørtype, ei heller noen verdensmann, men skulle jeg ha måttet være på en øde øy med det valget HAN, eller en fisfin direktør som ikke ante hvordan han skulle overleve på kokosnøtter, ja da vet jeg hva jeg hadde valgt.

PUH! :-)

*APPLAUS* kjempebra skrevet flisa.:-) Du ruuuuuler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte ikke på at de "tok av". Ikke synes jeg de "tok av" mer en de fleste ville gjort. Det er helt andre ting jeg reagerte på, men det er ikke noe ok å utbrodere det her.

Men hvorfor tror du en direktør bør være fisefin? Kan ikke en direktør være barsk, flott og innmari flink med hendene sine..? Ordne opp med både det ene og det andre. Det er du som generaliserer litt nå :-))

Hehe, jeg sa ikke at alle direktører er sånn, kjenner faktisk INGEN som er det......det var OM jeg måtte velge - han kunne vært pølsemaker eller bananbøyer for alt jeg bryr meg om! :-) *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest titti

hehe, skjønner HELT klart hva du sier her, likevel så er programmet Big Brother LAGT opp til at vi skal lilke, mislike etc. for så å stemme ut deltagerne,

De som deltok i går har vel egentlig vært utestemt i mange år. Det finnes mange mennesker som har det slik som de hadde det. Og med de ressursene de nå hadde fått så ØNSKET de å vise andre at de hadde fått det bra!

Ja, vi rundt er fæle til å fordømme andre mennesker, men vi har et valg om å delta/ikke delta i BB, man velger sjelden å leve i fattigdom.

:-)

Man kan velge selv om man vil stille seg ut på tv, de har vel ikke blitt tvunget til å være med i dette programmet heller. Man må bare regne med at man får reaksjoner når man bretter ut hele privatlivet sitt på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...