Ulv I Faarikaal Skrevet 5. mai 2002 Skrevet 5. mai 2002 Jeg trodde det ikke gikk an, men ved å klikke på det smale vertikale hvite området rett til høyre for linjalen (linjalen = den grå midt på til å dra opp og ned ) og holde musknappen inne, kan man øke bredden på linkvinduet til venstre (det med titlene) så man ser mer av linkene. Da slipper jeg å dra den horisontale linjalen fram og tilbake for å se hele titlene når de trapper seg mot høyre. Det har alltid irritert meg, men nå ble det bra siden jeg har mye plass til høyre som er tomt og hvitt. 0 Siter
grublings Skrevet 5. mai 2002 Skrevet 5. mai 2002 Synd det bare virker når forumet er så fullt av innlegg at rullefeltet kommer frem. Working on a solution for that too? :-) 0 Siter
Gjest Kengun Skrevet 6. mai 2002 Skrevet 6. mai 2002 Synd det bare virker når forumet er så fullt av innlegg at rullefeltet kommer frem. Working on a solution for that too? :-) Det funker til og med når det kun er 1 eller 2 linker! Så du får forsøke igjen, Grublings :-) - Ta musepekeren bittelitt til høyre for den vertikale slideren i "linkevinduet", hold nede venstre museknapp og dra :-) mvh www.kengun.com 0 Siter
Amiga Skrevet 6. mai 2002 Skrevet 6. mai 2002 Det kommer vel an på hvilken browser man har tror jeg, jeg får det ikke til nå, men i fjor gikk det greitt! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 6. mai 2002 Forfatter Skrevet 6. mai 2002 Synd det bare virker når forumet er så fullt av innlegg at rullefeltet kommer frem. Working on a solution for that too? :-) Tror det bare er når toppramma mangler, spørs hvilken startlink du bruker. Prøv med rotlink på nytt. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 6. mai 2002 Forfatter Skrevet 6. mai 2002 Dette får selvfølgelig ikke jeg til. Du kan få gråte litt på skulder'n min ? :-) 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 6. mai 2002 Skrevet 6. mai 2002 Dette får selvfølgelig ikke jeg til. Piss of keik. :-P 0 Siter
naiv Skrevet 6. mai 2002 Skrevet 6. mai 2002 Du kan få gråte litt på skulder'n min ? :-) Buuuuuh :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.