asigvath Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg og min samboer har sett et program på NRK på mandager som heter "fat farm". Dette ga oss lyst til å delta på noe lignende, men vi etterlyser et noe annet tilbud. Vet dere om det finnes helsefarmer der man kan bli i noen måneder? Vi føler at en helg eller uke er for lite. Finnes det et sted med mulighet for å ta med et barn? Vi er begge ganske overvektige og sliter med å slanke oss. Jeg har høyt kolesterol (høy arvelighetsfaktor) og nylig oppdaget diabetes. Problemet er at økonomien ikke tillater oss de helt store "sprellene". Finnes det noen tiltak som kan dekke i hvert fall deler av opholdet? Jeg er for tiden under attføring. Vi bor i Lier i Buskerud kommune. Blir glade for litt informasjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glimmer Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Hei Har ikke så mye informasjon å gi, men har hørt om slike opplegg i Danmark hvor man blir boende en stund. Fra hva jeg har sett i artikler og lignende, så er det nok ikke umulig å ha med et barn. Så vidt jeg kunne bedømme, så var ikke kostnadene for å være der særlig mye høyere enn hva mat- og bokostnadene ville ha vært i egen leilighet i Norge. Skal se om jeg kan finne noen linker litt senere, eventuelt hvilket ukeblad jeg leste om dette stedet i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asigvath Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 Hei Har ikke så mye informasjon å gi, men har hørt om slike opplegg i Danmark hvor man blir boende en stund. Fra hva jeg har sett i artikler og lignende, så er det nok ikke umulig å ha med et barn. Så vidt jeg kunne bedømme, så var ikke kostnadene for å være der særlig mye høyere enn hva mat- og bokostnadene ville ha vært i egen leilighet i Norge. Skal se om jeg kan finne noen linker litt senere, eventuelt hvilket ukeblad jeg leste om dette stedet i. Takk for svar på mitt innlegg. Jeg venter i spenning på linker og evt hvilket ukeblad du leste dette i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glimmer Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Takk for svar på mitt innlegg. Jeg venter i spenning på linker og evt hvilket ukeblad du leste dette i. Rotet litt rundt i gamle ukeblader og på nettet, men kunne ikke finne tilbudet jeg lette etter. Men tror ganske så sikkert at artikkelen var i Norsk Ukeblad. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asigvath Skrevet 11. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2002 Rotet litt rundt i gamle ukeblader og på nettet, men kunne ikke finne tilbudet jeg lette etter. Men tror ganske så sikkert at artikkelen var i Norsk Ukeblad. Ok, takk uansett. Skal se om jeg finner det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.