asigvath Skrevet 8. mai 2002 Skrevet 8. mai 2002 Jeg og min samboer har sett et program på NRK på mandager som heter "fat farm". Dette ga oss lyst til å delta på noe lignende, men vi etterlyser et noe annet tilbud. Vet dere om det finnes helsefarmer der man kan bli i noen måneder? Vi føler at en helg eller uke er for lite. Finnes det et sted med mulighet for å ta med et barn? Vi er begge ganske overvektige og sliter med å slanke oss. Jeg har høyt kolesterol (høy arvelighetsfaktor) og nylig oppdaget diabetes. Problemet er at økonomien ikke tillater oss de helt store "sprellene". Finnes det noen tiltak som kan dekke i hvert fall deler av opholdet? Jeg er for tiden under attføring. Vi bor i Lier i Buskerud kommune. Blir glade for litt informasjon. 0 Siter
Gjest glimmer Skrevet 9. mai 2002 Skrevet 9. mai 2002 Hei Har ikke så mye informasjon å gi, men har hørt om slike opplegg i Danmark hvor man blir boende en stund. Fra hva jeg har sett i artikler og lignende, så er det nok ikke umulig å ha med et barn. Så vidt jeg kunne bedømme, så var ikke kostnadene for å være der særlig mye høyere enn hva mat- og bokostnadene ville ha vært i egen leilighet i Norge. Skal se om jeg kan finne noen linker litt senere, eventuelt hvilket ukeblad jeg leste om dette stedet i. 0 Siter
asigvath Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Skrevet 10. mai 2002 Hei Har ikke så mye informasjon å gi, men har hørt om slike opplegg i Danmark hvor man blir boende en stund. Fra hva jeg har sett i artikler og lignende, så er det nok ikke umulig å ha med et barn. Så vidt jeg kunne bedømme, så var ikke kostnadene for å være der særlig mye høyere enn hva mat- og bokostnadene ville ha vært i egen leilighet i Norge. Skal se om jeg kan finne noen linker litt senere, eventuelt hvilket ukeblad jeg leste om dette stedet i. Takk for svar på mitt innlegg. Jeg venter i spenning på linker og evt hvilket ukeblad du leste dette i. 0 Siter
Gjest glimmer Skrevet 10. mai 2002 Skrevet 10. mai 2002 Takk for svar på mitt innlegg. Jeg venter i spenning på linker og evt hvilket ukeblad du leste dette i. Rotet litt rundt i gamle ukeblader og på nettet, men kunne ikke finne tilbudet jeg lette etter. Men tror ganske så sikkert at artikkelen var i Norsk Ukeblad. 0 Siter
asigvath Skrevet 11. mai 2002 Forfatter Skrevet 11. mai 2002 Rotet litt rundt i gamle ukeblader og på nettet, men kunne ikke finne tilbudet jeg lette etter. Men tror ganske så sikkert at artikkelen var i Norsk Ukeblad. Ok, takk uansett. Skal se om jeg finner det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.