Gå til innhold

Helsefarm

asigvath

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer har sett et program på NRK på mandager som heter "fat farm". Dette ga oss lyst til å delta på noe lignende, men vi etterlyser et noe annet tilbud.

Vet dere om det finnes helsefarmer der man kan bli i noen måneder? Vi føler at en helg eller uke er for lite. Finnes det et sted med mulighet for å ta med et barn?

Vi er begge ganske overvektige og sliter med å slanke oss. Jeg har høyt kolesterol (høy arvelighetsfaktor) og nylig oppdaget diabetes. Problemet er at økonomien ikke tillater oss de helt store "sprellene". Finnes det noen tiltak som kan dekke i hvert fall deler av opholdet? Jeg er for tiden under attføring. Vi bor i Lier i Buskerud kommune.

Blir glade for litt informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glimmer

Hei :)

Har ikke så mye informasjon å gi, men har hørt om slike opplegg i Danmark hvor man blir boende en stund. Fra hva jeg har sett i artikler og lignende, så er det nok ikke umulig å ha med et barn.

Så vidt jeg kunne bedømme, så var ikke kostnadene for å være der særlig mye høyere enn hva mat- og bokostnadene ville ha vært i egen leilighet i Norge.

Skal se om jeg kan finne noen linker litt senere, eventuelt hvilket ukeblad jeg leste om dette stedet i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Har ikke så mye informasjon å gi, men har hørt om slike opplegg i Danmark hvor man blir boende en stund. Fra hva jeg har sett i artikler og lignende, så er det nok ikke umulig å ha med et barn.

Så vidt jeg kunne bedømme, så var ikke kostnadene for å være der særlig mye høyere enn hva mat- og bokostnadene ville ha vært i egen leilighet i Norge.

Skal se om jeg kan finne noen linker litt senere, eventuelt hvilket ukeblad jeg leste om dette stedet i.

Takk for svar på mitt innlegg. Jeg venter i spenning på linker og evt hvilket ukeblad du leste dette i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Takk for svar på mitt innlegg. Jeg venter i spenning på linker og evt hvilket ukeblad du leste dette i.

Rotet litt rundt i gamle ukeblader og på nettet, men kunne ikke finne tilbudet jeg lette etter. Men tror ganske så sikkert at artikkelen var i Norsk Ukeblad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotet litt rundt i gamle ukeblader og på nettet, men kunne ikke finne tilbudet jeg lette etter. Men tror ganske så sikkert at artikkelen var i Norsk Ukeblad.

Ok, takk uansett. Skal se om jeg finner det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...